arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۴۶۲۴
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار: ۱۳ : ۲۰ - ۲۰ مرداد ۱۳۹۰

فراخوان انجمن زن ذلیلان در تهران!

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
مرد مکلف است در تمامی اوقات ذهن زن را بخواند، در تمامی اوقات و در هر زمان و مکان آنچه مهم است این است که منظور زن چه بود، نه اینکه چه گفت.

به گزارش انتخاب به نقل از مهر، این هفته خبر عجیبی در سایت ها در خصوص فراخوان عضویت انجمن زن ذلیلان در تهران منتشر شد.

این شبکه پنهانی ثبت شده است و بر اساس پیگیری های خبرنگار ما گردانندگان این انجمن در شهر شیراز هستند.

در سایت انجمن زن ذلیلان عمل به 15 قانون اجباری است از جمله:

- زن، همیشه قوانین را وضع نموده و تصویب کند، قوانین ممکن است بدون اطلاع قبلی تغییر کند، امکان ندارد مردی تمام قوانین را بداند، چنانچه زن شک ببرد که مرد تمام یا برخی از قوانین را می‌داند، می‌تواند بلافاصله قوانین را تغییر دهد،

- زن هرگز اشتباه نمی‌کند، چنانچه به نظر آید که زن در اشتباه است علت آن است که مرد حرفی بیجا و اشتباه بر زبان آورده یا کاری اشتباه کرده که باعث سوء تفاهمی آشکار و در نتیجه، اشتباه زن شده است، چنانچه مورد بالا اتفاق افتاد، مرد باید بلافاصله معذرت بخواهد، چرا که او باعث سوء تفاهم شده است،

- زن می‌تواند هر زمان که اراده کند، تصمیم خود را عوض کند، مرد هرگز نباید بدون رضایت صریح زن، تصمیم خود را عوض کند،

- زن حق دارد در هر زمان عصبانی یا مشوش باشد، مرد باید در تمامی اوقات آرام باشد، مگر اینکه زن از او بخواهد عصبانی شود، زن ممکن است از مرد بخواهد که عصبانی باشد یا عصبانی نباشد، اما تحت هیچ شرایطی نباید او را از نیت خود آگاه سازد،

- مرد مکلف است در تمامی اوقات ذهن زن را بخواند، در تمامی اوقات و در هر زمان و مکان آنچه مهم است این است که منظور زن چه بود، نه اینکه چه گفت.

چنانچه مرد هر زمان که تصور می کند درست می گوید کافی است به بند 5 مراجعه کند.

این انجمن مسابقات برترین زن ذلیل سال را هم دارد که در ابتدای بهمن ماه هر سال و پس از صدور بخشنامه لازم از طرف مسولین انجمن کلیه " زن ذلیل" ها می توانند با ارسال زیباترین عکس، نقاشی، شعر و یا داستان خود که دارای معنا و مفهوم زن ذلیلی باشد در این مسابقه شرکت کنند.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
سینا از شیراز
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۵۷ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۰
2
8
مردان ایرانی دو دسته هستند دسته اول زن ذلیلانی که قبول دارند زن ذلیلند و دسته دوم زن ذلیلانی که قبول ندارند زن ذلیلند. راستی شما جزو کدام دسته اید؟
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۱:۲۵ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۱
1
2
یه سری به دادگاه خانواده البته نه در پایتخت نه از نوع بالا شهریش بزنید و ببینید مردان ایرانی چند دسته هستند اقای محترم !!!!!!!!
علي
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۰۴ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۱
0
5
آقاي ناشناس چرا زود بدت مياد خوب يه طنزه ديگه در مقابل طنز كه نبايد مضع گرفت ( حالا براي اينكه ناراحت نباشي ميگيم تمام مرداي ايران به غير از يك نفر زن ذليلند و اون يك نفر هم شماييد )
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۶:۴۸ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۱
طنزتون قبول اما چرا باید من مرد باشم !!!!!!!!
نظرات بینندگان