arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۴۶۳۰
تعداد نظرات: ۱۱۹ نظر
تاریخ انتشار: ۱۹ : ۲۰ - ۲۰ مرداد ۱۳۹۰
در واکنش به تمسخر او در تلویزیون

علی دایی: صدا و سيما اگر جرات دارد ادای كله گنده‌هاي سياسي را دربیاورد/ همين كارها باعث مي شود كه جوانان ما به بيراهه بروند

متاسفم براي صدا و سيما كه اسم اسلام را مي‌آورد اما كوچك‌ترين نگاهي به مسائل اسلامي نمي كند. . چرا فقط اداي ما ورزشي‌ها و هنرپيشه ها را درمي آورند براي آدم‌هاي سياسي چنين كنند./ وي در پاسخ به اظهارات يكي از خبرنگاران راديو مبني بر اينكه حبيب كاشاني از اين برنامه‌ طنز استقبال كرده اظهار داشت: جايگاه‌ها فرق مي كند. شايد كسي دوست دارد اين‌گونه معروف تر شود و از چنين برنامه اي هم استقبال كند
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
سرمربي تيم فوتبال راه آهن گفت: مسئولان صدا و سيما اگر جرات و قدرت دارند در مورد كله گنده‌هاي سياسي چنين برنامه هاي بسازند.

به گزارش انتخاب، علي دايي در نشست خبري پيش از بازي با صباي قم اظهار داشت: در ابتدا بايد درگذشت مرحوم بابك معصومي را به جامعه ورزش ايران را تسليت بگويم. او در 2 سال اخير خيلي رنج كشيد و اذيت شد، در اين مدت اتفاقات زيادي براي جامعه ورزش افتاده است كه اكنون نيز كاپيتان سابق تيم فوتبال ايران از بين ما رفت او زحمات زيادي براي فوتبال كشيده بود.



دايي در مورد ديدار با صباي قم اظهار داشت: صبا امسال تيم جوان و خوبي جمع كرده است، تراكتور سازي را در زمين خودش شكست داده و با سپاهان مساوي كرده است. اين تيم خيلي حرف‌ها براي گفتن دارد، مربي جوان و خوبي هم به خدمت گرفته است. تيم خوبي تشكيل داده و ما فردا شب كار سختي داريم. مثل تمام بازي‌هاي در موقعي بايد با صبا بازي كنيم كه تقريبا مثل دو سه هفته گذشته تحت فشار بوديم و تحت فشار تمرين كرديم. اگر از نظر بدني كم نياوريم شرايط بازي به نفع ما خواهد شد. مهم‌تر از همه چيز كسب 3 امتياز است و ما مي خواهيم در اين ديدار خانگي پيروز شويم.

علي دايي در مورد اينكه علي كريمي روز گذشته اعلام كرد كه شخصيت دايي به گونه اي نيست كه به طرفداران پرسپوليس خط بدهد كه عليه كادر فني تيم شعار بدهند و ظاهرا تشويق دايي در بازي امشب ممنوع شده است، گفت: من بارها در مصاحبه‌هايم گفته‌ام كه نمي‌خواهم به خاطر پرسپوليس و شرايط اين تيم مرا تشويق كنند. اينكه تشويقم ممنوع شده است يا نه نمي‌‌دانم شايد خودشان اين منع را ايجاد كرده اند و به صلاح پرسپوليس است و همه ما صلاح پرسپوليس را مي‌خواهيم، اما من در مصاحبه‌هاي قبلي‌ام گفته‌ام كه من نه مسئوليتي دارم و نه در اين مملكت كاره‌اي هستم كه بن‌هايي در اختيار داشته‌ باشم و علاقمند هم نيستم كه دنبال اين مسائل بروم. اگر نيم نگاهي به نيمكت پرسپوليس داشتم اكنون سرمربيگري تيم راه‌آهن را قبول نمي‌كردم. هميشه براي پرسپوليس آرزوي موفقيت كرده‌ام و گفته‌ام كه نمي‌خواهم به هيچ عنوان تشويق من مظهر اعتراض مردم به كارهاي آقايان باشد.

وي ادامه داد: دوست دارم پرسپوليس آرامش داشته باشد و به عنوان يك پرسپوليسي برايش هميشه آرزوي موفقيت مي‌كنم و دوست دارم اين تيم نتيجه بگيرد. آنهايي اهل خط دادند هستند كه ليدر داشته باشند و ليدر‌ها را اطارفشان جمع كنند و براي آنها جلسه بگذارند و آنها را به مسافرت بفرستند. پشت سرشان ليدرها جمع مي‌شوند اما شما هم يك بار هم نمي‌توانيد ببينيد من با كسي جايي رفته باشم و ليدري دنبال من باشد.

دايي تاكيد كرد: خودم هميشه گفته‌ام كه به اين كار‌ها اعتقادي ندارم، آن بالايي بايد به آدم كمك كند. مردم اعتراض شان را با آقايان با آوردن اسم من انجام مي‌دهند و تشويق من ربطي به خيلي از مسائل ندارد. مردم خودشان شعور و فهم دارند و آگاه هستند و در اين چند ماه خيلي از مسائل را متوجه شدم. به نظرم اصلا و ابدا نبايد به خاطر صلاح پرسپوليس تشويق شوم.

سرمربي راه‌آهن در پاسخ به سؤالی مبني بر اينكه هنر پيشه‌اي كه قبلا در جشن استقلال اداي شما را درآورده بود، اين بار اين اتفاق در تلويزيون رخ داده چه نظري دارد، گفت: نظر خاصي ندارم، فقط مي‌توانم ابراز تاسف كنم. متاسفم براي سازماني كه چنين كار‌هايي را انجام مي دهد. آن شخص كه كاره‌اي نيست، سازمان مسئول است. طنز با مسخره‌گي فرق دارد؛ من از شما يك سؤال دارم آيا صدا و سيما مي تواند براي بزرگان سياسي مملكت چنين برنامه‌اي درست كند. متاسفانه وقتي ما ورزشي‌ها حرمت خودمان را نگاه نمي‌داريم، آقايان سوء استفاده مي‌‌كنند. باز هم مي‌پرسم آيا صدا و سيما مي‌تواند براي مسئولان بلند پايه‌ سياسي چنين برنامه اي درست كند يا نه.

سرمربي اسبق تيم ملي تاكيد كرد: متاسفانه خيلي چيزها را به مسخره گرفته‌ايم و خيلي حرمت‌ها شكسته مي‌شود خيلي از مسائل رعايت نمي‌شود و مردم از مسائل آگاه هستند. سازمان صدا و سيما در جام جهاني چقدر كارشناس آورد تا مرا خراب كند، اما خراب كردن آدم‌ها دست خدا است و با چنين كارهايي آدم خراب نمي‌شود. براي صدا و سيما متاسم كه به دنبال اسم خود واژه اسلامي دارد. اگر واژه‌ اسلامي نبود من هيچ صحبتي نمي‌كردم، اما چون خود را منتسب به اسلام كرديم من حرف مي‌‌زنم.

سرمربي سابق پرسپوليس تاكيد كرد: آيا واقعا چنين كارهايي باعث خوشحالي مردم مي شود؟ اگر اين گونه است من راضي‌ام، اما طنز با مسخره‌گي فرق دارد. اگر صدا و سيما پشتش واژه جمهوري اسلامي نبود حرفي نمي زدم اما با اين كارها اسم اسلام را خدشه دار مي‌كنند. كجاي اسلام گفته كسي را تمسخر كنيد؟ متاسفانه آقايان خيلي راحت‌ نشسته‌اند و چنين كارهايي انجام مي‌دهند، اما اگر جرات و قدرت دارند براي كله گنده‌ هاي سياسي چنين كارهايي را انجام دهند. آيا مي توانند چنين كاريي كنند؟

دايي در پاسخ به سؤال خبرنگاري كه پرسيد؛ حرف زدن شما مادرزايي چنين بوده است، عنوان كرد اين مسائل را خدا به آدم داده با خدا نمي توان جنگيد. من اين گونه متولد شدم همانگونه كه خيلي از نعمت‌ها را به من داده است كه به شما نوعي نداده است. از سازماني كه اسم اسلام را يدك مي‌كشد چنين مسائلي بعيد و دور از ذهن است.

وي در پاسخ به اظهارات يكي از خبرنگاران راديو مبني بر اينكه حبيب كاشاني از اين برنامه‌ طنز استقبال كرده و گفته است من هم با اينكه ادايم را درآورده اند كلي خنديدم، اظهار داشت: اول اين را گفته‌ام كه من را با هيچ كس مقايسه نكنيد، جايگاه‌ها فرق مي كند. شايد كسي دوست دارد اين‌گونه معروف تر شود و از چنين برنامه اي هم استقبال كند. من چند سال در اين فوتبال هستم؟ 18 و 20 سال است كه به فوتبال آمده‌ام اما اين آقايان كه اسم آورديد كي و چگونه وارد فوتبال شده‌اند؟ بدنم پر از بخيه‌هايي است كه به خاطر فوتبال خورده بنابراين مرا با چنين آدم هايي مقايسه نكنيد، وقتي چنين كاري را مي كنيد من متاسف مي‌شوم.

دايي ادامه داد: نمي‌گويم جايگاه من بالا است، اما نمي‌خواهم با كسي مقايسه شوم. خيلي‌ها دوست دارند به هر نحوي مطرح شوند اما علي دايي دوست ندارد. برخي دعوا راه مي‌اندازند و هزار كار ديگر مي‌كنند، اما من نوعي اين كارها را دوست ندارم. اگر آنها دوست دارند به من ربطي پيدا نمي‌‌كند. من مخالف طنز نيستم و خودم هم با آن موافقم اما طنز با تمسخر فرق دارد.

سرمربي راه‌آهن براي چندمين بار تاكيد كرد: صدا و سيما چرا براي كله‌گنده‌هاي سياسي چنين برنامه‌هايي نمي سازد! خيلي مسائل هست اما من فقط به بخش كوچكي از آن اشاره كردم. خيلي‌ها دوست داشتند علي دايي خراب شود، اكنون هم خيلي‌ ها دوست دارند من خراب شوم اما مردم با شعور و با فرهنگ هستند. شعور جوانان ما بالا رفته و خود آقايان را تمسخر مي گيرند.

كاپيتان اسبق تيم ملي ايران با انتقاد چند باره از مسئولان صدا و سيما عنوان كرد: مسئولان صدا و سيما را نگاه كنيد هزار و صد ايراد دارند. اگر من 900 تا ايراد داشته باشم آنها هزار و صد تا ايراد دارند و مي‌توانم از نظر ريخت و قيافه و شكل ظاهري خيلي‌ حرف‌ها بزنم. متاسفم براي صدا و سيما كه اسم اسلام را مي‌آورد اما كوچك‌ترين نگاهي به مسائل اسلامي نمي كند. همين كارها باعث مي شود كه جوانان ما به بيراهه بروند. چرا فقط اداي ما ورزشي‌ها و هنرپيشه ها را درمي آورند براي آدم‌هاي سياسي چنين كنند.

وي افزود: من با كسي لابي نمي كنم، سرم در بغل كسي نيست كه چنين مسائلي را انجام مي‌دهد. طنز با تمسخر فرق مي كند؛ طنز با چيزهايي كه خدا به آدم مي دهد فرق مي‌كند. خيلي از آقايان خيلي از مسائل دارند كه اگر مردم بدانند واويلا مي‌شود.

دايي در مورد طلبش از باشگاه پرسپوليس و اينكه اين طلب را وصول كرده يا نه گفت: منتظر مانده‌ام كه پرسپوليس با من تسويه حساب كند، همان طور كه با ديگر بازيكنان و مربيان تسويه حساب كرده اند، اما هنوز خبري نشده است و اگر با من تسويه حساب نكنند از طريق قانوني حق و حقوقم را خواهم گرفت.

سرمربي سابق تيم ملي ايران در پاسخ خبرنگاري كه پرسيد چرا اداي شما را درمي‌آورند گفت: تا موقعي كه از آدم‌هاي بزرگ مي‌ترسند و از بزرگ شدن كسي مي‌ترسند همين مسائل اتفاق مي‌افتد. هر كاري مي كنند بر عكس آن نتيجه مي‌ گيرند. به نظر شما بعد از اين كارها جايگاه من بين مردم بهتر شده يا بدتر؟ و به گفته خود شما جايگاه من بين مردم بي نظير شده است. هر كاري آقايان مي‌كنند نتيجه برعكس مي‌گيرند. من با بودن در كنار مردم احساس غرور مي‌كنم و چنين احساسي با بودن با شخص خاصي به من دست نمي‌دهد. من از چيزي نمي‌ترسم و به دين و پيغمبر و قرآن قسم مي خورم نه سياسي هستم و نه دوست دارم سياسي بشوم.

دوست هم ندارم سياسي باشم. احتياجي هم ندارم كه سياسي شوم و دنبال چيزي‌ هم نمي‌گردم. مي‌خواهم زندگي آرامي داشته باشم، دنبال پست سياسي و جايگاهي هم در آينده دور نيستم، خيالشان راحت باشد.

وي در مورد اينكه شما چون كوتاه آمده‌ايد چنين اتفاقاتي رخ داده است گفت: اگر بخواهم در مورد هر چيزي حرفي بزنم واويلا مي شود. امروز هم چون شما پرسيد جواب دادم. مردم با شعور هستند و هر كاري كه آقايان مي‌كنند نتيجه عكس مي دهد.

دايي در مورد اينكه اين هنرپيشه گفته از شما اجازه دارد، گفت: دروغ است و چنين اجازه‌اي ندارد.

سرمربي راه آهن در مورد اينكه گفته مي شود وي با اين كار تجارت مي كند و حتي در جزيره كيش چنين برنامه‌اي را اجرا مي كند و با تجارت مي كند گفت: در همه جاي دنيا دلقك و مليجك زياد داريم. نمي توان از دلقك‌ها ايراد گرفت. در دربار هم ملجيك زياد بوده، آنهايي كه از دلقك ها حمايت مي‌كنند بايد از آنها ايراد گرفت. متاسفانه برخي كارهايي مي‌كنند كه آدم ياد چيزي هاي كه نبايد بيفتد مي افتد. صدا و سيما يا از روي سوء نيت اين كار را انجام داده و نمي دانست و بدون كار كارشناسي چنين كاري انجام شده است كه اگر اين گونه باشد نمي‌داند چه مسائلي و چه ضربه‌هاي در جامعه به بار آمده است، اما اگر اكنون هم به اين موضوع پي برده باشند ديگر چه فايده‌اي دارد؛ نوش دارو پس از مرگ سهراب خنده‌دار است.

وي افزود: ما از بچگي با يك سري مسائل بزرگ شده‌ايم، اگر اسلام مي گويد چنين كارهايي درست است انجام دهند. آقاي كارگران و آقاي مديري كه اجازه مي‌دهيد چنين برنامه‌اي پخش شود به چه چيزي اعتقاد داري؟ اگر به اسلام معتقدي ما نديدم كه اسلام چنين چيزي گفته باشد. چنين مسائلي در اين يك دهه خيلي پررنگ شده و خيلي ساده دروغ مي‌گويند و سر هم كلاه مي‌گذارند. بايد يك جا اين مسائل متوقف شود. من اگر شكايت هم كنم 3 سال بايد بدوم و نتيجه‌اش هم اين مي‌شود كه 200 نفر از رفقا را واسطه قرار مي‌دهند تا رضايت بدهيم و وقت خود را تلف كرد‌ه‌ام.

دايي در مورد اينكه آن هنر پيشه مي خواهد به دست بوسي شما بيايد، گفت: در زمان‌هاي قديم مليجك‌هاي قديم به دست بوسي مي‌آمدند و اين كارها درست نيست.

سرمربي راه آهن در مورد اينكه اگر اين هنرپيشه به تقليد شما ادامه دهد چه كاري مي‌كنيد، تاكيد كرد: اگر او ادامه بدهد ما هم مثل خودشان برخورد مي‌كنيم. اينگونه نيست كه هر كسي هر كاري مي‌خواهد بكند. مطمئن باشيد من هم در اين مملكت و حتي خارج از آن جايگاهي دارم و با خيلي‌ها صحبت مي‌كنم و جواب خوبي خواهم داد.

سرمربي‌راه آهن در مورد ديدار با صباي قم عنوان كرد: متاسفانه شرايط تيمي ما به گونه‌اي است كه خيلي از كارها را نتوانسته‌ايم انجام بدهيم و فقط تمرينات تاكتيكي را يك روز در اين هفته انجام داده‌ايم در حالي كه بايد حداقل 3 ماه اين تمرين را مرور كنيم تا نتيجه بگيرم. صبا تيم خوبي جمع كرده است و همانطور كه گفتم در بازي گذشته خوب نتيجه گرفته اما ما بايد فردا پيروز شويم تا هم روحيه بگيرم و هم بازيكنانم روحيه برتري جويي را داشته باشند. نتيجه قابل پيش بيني نيست اما ما در انزلي هم كه خيلي تيم‌ها به مشكل مي‌خورند خوب نتيجه گرفتيم. ما فردا شب برد مي‌خواهيم.

دايي در مورد اينكه نماينده تام الاختيار او بهمن دهقان مدير عامل باشگاه شاهين بوشهر شده اما گفته مي‌شود او وجاهت قانوني براي اين كار ندارد، گفت: وجاهت قانوني دهقان از خيلي از آقايان بيشتر است. انتخاب شدن او به عنوان مدير عامل بوشهر به من مربوط نمي‌شود. دهقان از دوستان خوب من است كه 7 و 8 سال است در كنار من حضور دارد. در سايپا‌، تيم ملي و پرسپوليس به من خيلي كمك كرده است. اينكه مي‌گويند وجاهت قانوني ندارد، نمي‌دانم از چه لحاظي چنين حرفي مي زنند! من وارد اين مسائل نمي شوم اما در سالم بودن و كار بلدي و كار اجرايي از خيلي از مديران كه حتي فوتبال را نمي دانند، اصلح‌تر است و وجاهت قانوني اش بيشتر است. تا دلتان بخواهد دهقان كار اجرايي انجام داده است.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱۱۹
در انتظار بررسی: ۱
غیر قابل انتشار: ۴
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۴۸ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۰
104
24
یعنی تو خیلی مهمی که باهات شوخی هم نکنن فوتبال رو شما تباه کردی یا سیما ؟
پاسخ ها
مهدی ن.
| NETHERLANDS |
۰۰:۴۰ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۱
شما این ۱۵ سال اخیر کجا زندگی کردی برادر؟ فوتبال رو علی دایی تباه کرد؟ یا احیاء کرد؟ نکنه کارمند صداوسیمایی؟
فوتبالی
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۱:۴۱ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۱
جناب آقای مهدی ن. مثل اینکه شماهم اونروز ایران تشریف نداشتیدکه تیم ایران با اون بازی ضعیف توی آزادی ازعربستان شکست خورد! البته علی آقای شماازاین نوع شاهکارها زیاد داره،مثلا بازی ضعیف درجام جهانی آلمان، و . . . .درضمن یادت نره دایی از کنار همین فوتبال میلیادرشده وشهروندی امریکارو گرفته!
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۳:۲۸ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۱
دوست ناشناس علی دایی یا هر شخص دیگر فرقی نمیکند. آیه قرآن است که وای بر مسخره کنندگان بنابراین وای بر مسوولین صدا وسیمای ما البته اگر به قرآن اعتقاد دارند
علیرضا
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۳:۴۴ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۱
دوست عزیز "ناشناس"یعنی واقعا شما هنوز فرق بین شوخی و تمسخر رو نمی دونید!؟
من اهل فوتبال نیستم ، از هواداران علی دایی هم نیستم ولی همین قدر می دونم که علی دایی واس
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۴:۳۵ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۱
صاحب فوتبال بودن ؛دعواهای حق به جانب و بی پایان ؛ میدان ندادن به دیگران ؛خریدن خبرنگار ورزشی ؛ بی احترامی به پیش کسوت ؛ دنبال پول بودن ؛ پارتی بازی و دها مورد دیگه شما خبر نداری / 15 ساله شما زیر اون پرچمی که نمیشناسمش هستی من ایران بودم داداش
این داداشمون که 15 سال پیش بازی میکرد چرا جسد فوتبال رو ول نمیکنه اگه واسه پول و سوء استفاده نیست پس حتما عاشق من و شماست . حالا هم خودشو با کله گنده های سیاسی مقایسه میکنه مثل اینکه خودش شاخ قولو شکسته که رفته به کشورهای فکسنی خلیج فارس باخته آبروی ایران رو برده ببین اخلاق و حرف زدنشو ( گله گنده های سیاسی ) انگار توی چاله میدون حرف میزنه حتما شما هم از کنار ایشون یه لفت و لیسی داری من کارمند هیچ جا نیستم یه آدم معمولیم که گول نمیخورم
ميرزا قلمدون
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۱:۵۸ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۱
دوستان بزرگوار:
در هر رقابتي شكست وپيروزى وجود دارد، اگر آقاي دايي سرمربيگرى تيم ملي را پذيرفت، صرفا به قصد كمك و پيشرفت فوتبال بوده، چرا زمانيكه ايشان در مسابقات رسمي و ملي از جانش وسلامتيش مايه ميگذاشت تا براي ايران وايراني افتخار كسب كند را فراموش كرده ايد( مسابقه با تيم بحرين را به ياد بياوريد، كه نزديك به پنجاه دقيقه و شايد هم بيشتر با طحال پاره در ميدان حضور داشت و بدون اينكه يك لحظه پا پس بگذارد ،بازي با كره جنوبي را فراموش كرديد كه با سر بخيه خورده و بانداژ شده ، اون پيروزي شيرين را رقم زد) ، ايشان از اين نوع موارد زياد دارد كه مجال گفتن نيست، فوتبال ايران با اسم دايي در دنيا شناخته شده ،وجود وى و تعدادى ديگر از ستاره هاى فوتبال ايران در اروپا باعث احياى مجدد فوتبال ايران شد و تنها لژيونر بدون حاشيه ايران بود كه درخور شان و نام كشور عزيزمان در باشگاههاي اروپايي و عربي بازي كرد و ايران وايراني را سرافراز، آقاي دايي به اندازه اي ثروتمند است كه نيازى به پول مربيگري در ايران و يا هر كشور ديگر را نداشته باشد ولي اگر به همين دليل مربيگرى حق مادى برايش به وجود آمده بايد به آن برسد، در حال حاضر من مطمئنم تمام هدف ايشان از مربيگري فقط وفقط ارتقا وسربلندى فوتبال ايران از طريق انتقال دانش فوتبالي است كه در طي ساليان متمادى كسب كرده و بازهم مطمئنم كه تمام از فوتبالدوستان با من هم عقيده هستند.
همه ايرانيان اعم از مردم عادي، خبرنگاران ، هنرمندان و مسئولين مملكتي بايد رفتار و گفتار سنجيده وشايسته نام اين قبيل اسطوره ها داشته باشيم ، نه اينكه به واسطه برخي ناكاميها وشكستهاي ورزشي آنها را از هر طريق به چالش بكشيم.
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۱:۵۷ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۲
آقای قلمدون یه جوری میگی از سلامتیش مایه گذاشته که فکر کردم واسه ایران جنگیده نه آقا این آقا صد ها برابر زحمتش ملت رو چاپیده ولکنم نیست اونایی که از سلامتیشون مایه گذاشتن واسه کشورشون کسای دیگه هستن که دیگه کسی یادی ازشون نمیکنه مگر اینکه مثل ده نمکی اونا رو مسخره میکنه که پولدار شه / علی دایی = ده نمکی
همشهری
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۱۰ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۰
3
85
صدا و سیمای ما که ارتزاقش از تبلیغ چیپپس و پفک ولواشکه وبه بچه های مردم رحم نمیکنه وبخاطر درآمدش حاضره بچه مردم سو تغذیه بگیره جای تعجب نداره که فرق طنز و لودگی رو ندونه .دایی از خیلی ها به لطف خدا سرتره(تا کور شود هر آنکه نتواند دید)
پاسخ ها
20
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۴:۵۸ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۱
افرين دوست من خوب حرفي زدي
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۰۶ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۰
8
65
احسنت به علی دایی که بسیار سنجیده و منطقی صحبت کرده است.
ناشناس
|
NETHERLANDS
|
۲۲:۰۸ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۰
75
12
تا زمانی که دایی به اصل خود باز نگردد همینه !
پاسخ ها
ناشناس
| GERMANY |
۰۹:۵۱ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۱
اصل خودش ...!!! اخوی تو خوبی؟؟
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۲۰ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۰
5
69
کی آخه صدا و سیما رو نگاه میکنه،آقای دایی خودتو ناراحت نکن،صدا و سیما از سوزششه،تو بزرگتر از این سازمان عریض و طویل نفت خور هستی.
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۹:۲۵ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۱
واللااااا
یک استقلالی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۲۶ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۰
7
77
آقای دایی من یک استقلالی هستم شما فقط در بین پرسپولیسی ها محبوب نیستی شما یک افتخار ملی هستین و اسطوره فوتبال این مردم هستین. من واقعا متاسفم برای صدا وسیما که حرکت غیر اخلاقی خودش را با بی آبرویی تمام با شما کرد . دایی دوست داریم
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۴:۳۸ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۱
آخه اگه صدا وسیما بده دلیل میشه که این دایی خوب باشه این آقا اخلاق فوتبال رو تباه کرد
20
|
UNITED STATES
|
۲۳:۱۰ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۰
16
46
چي شده k-1 و بقيه دوستاش نيستن واسه صداسيماي ........ پيراهن پاره كنن...ما كه دوست داريم اقاي دايي ولشون كن اين جماعتو كي صداسيما ميبينه همين كسايي كه گفتم ميبينن و بس
پاسخ ها
k-1
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۰:۰۶ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۱
نگران نباشيد من در كنار شما هستم!!!
k-1
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۰:۴۹ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۱
راستي منم تلويزيون وطن نگاه نمي كنم حتي ساختمان پزشكان يا مختار نامه رو.
20
| UNITED STATES |
۰۱:۰۱ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۱
اولا شما در جواب اون اقا گفته بوديد من سراغ شما رو گرفتم اول:من غلط كردم كه بخوام بيام دنبال شما ثانيا چرا شما جماعت فكر ميكنين شما درست فكر ميكنين بقيه كج فهمن.بعدش به دوستات بگو كمتر تيك مثبت بزنن برات دست شما واسه همه رو شده
k-1
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۱:۰۴ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۱
خطاب به 20:ببين بچه اگه من بخوام دوستام وارد اين سايت كنم مطمئن باش بالاي 200 مثبت به هر نظرم تعلق مي گيره پس اينقدر تهمت نزن و سكوت كن.
20
| UNITED STATES |
۰۰:۳۶ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۲
اولا بيا بچشو بهت نشون بدم دوما تو ارزش دهن به دهن كردن نداري از شخصيتت معلومه كج فهم عقب مونده
پردیس
| UNITED STATES |
۰۰:۴۴ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۲
دوستان شما کارهای مهمتری دارند جناب آقای k-1. شما مامریت خودتان را انجام دهید اون 200 تا کار خودشان را. ضمنا بنا به گفته خودتان در خبری دیگر ایران 75 میلیون است. 200 نفرتان را نگه دارید برای روزی که با آن 74999800 نفر طرف خواهید شد!
ناشناس
| UNITED STATES |
۰۱:۲۹ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۲
ک 1 من یکی از نظراتت رو در یکی دیگه از مقالات خوندم . با حالت تحقیر آمیز نوشتی: نکنه اخبار ماهواره رو نگاه میکنی!
تو که تلویزیون ایران رو نمی بینی ماهواره رو هم قبول نداری پس منبع اطلاعاتت چیه؟!
k-1
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۰:۴۴ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۲
خطاب به اقاي پرديس:اگه يه حقيقتي رو بخوام بگم بايد بگم كه حداقل نصف دوستان من مخالف احمدي نژادن اما برادر گلم شما هم كه شروع كردي به تهمت زدن ماموريت من چيه؟؟؟در ضمن نگاهي به راهپيمايي ها در 22 بهمن بيندازيد تا متوجه شيد اكثر مردم طرفدار كين.

خطاب به اقاي ناشناس امريكايي:اونجا كه شما مي فرماييد من همچين جمله اي نوشتم اما نه با حالت تحقير چون من ديدن ماهواره رو بد نميدونم و خودم هم bbc و صداي امريكا رو نگاه مي كنم از صدا و سيما ي خودمونم بعضي موقع ها برخي از بخش هاي خبري رو مي بينم ولي بيشتر اطلاعات من از چيز هايي كه به چشم ديدم و دنياي مجازي.

هر دو موفق باشيد.
از ارسال نظظرتون ممنون.
k-1
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۴:۴۹ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۲
خطاب به 20:كجا بيام؟؟؟ ادرس بديد خدمت مي رسيم!!! منتظرم
k-1
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۱۲ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۰
61
22
به نظر من اين اقا فوتبال رو نابود كرد و جالبم اين بود كه خيليم رو داشت و بسيار مغرور بود اما كار صدا و سيما از اساس غلطه .بايد به افراد در غالب شوخي انتقاد كرد نه اين كه اونا رو به سخره گرفت.
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۰:۱۴ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۱
یکنفر نمیتونه یه رشته ورزشیو نابود کنه.
اما یه سازمان میتونه .که کرد
شما اگه راجع به همه چیز نظر ندی هم اشکالی در ماموریتت پیش نمیاد!
رضا
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۰:۵۱ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۱
تنها فوتبالیستی که در فینال جام قهرمانان اروپا حاضر شد، در آلمان با بایرن مونیخ افتخارات ایرانیان را زنده کرد، فارغ التحصیل مهندسی مواد دانشگاه صنعتی شریف، دارای رکورد جهانی بیشترین گل زده، موفقیتهای زیاد زمان بازیگری و مربی گری و.... ایشون فوتبال را نابود کردند! واقعا حقمونه ما ایرانیا که مفاخر ملیمون رو ترکیه و آذربایجان و ... بگند مال اونها بوده. اونها که مردند را خائن می نامیم و اونها که زنده اند را تمسخر. فقط ما خوبیم. هر که مخالف ماست نابود است، ...
k-1
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۰:۵۱ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۱
خطاب به اقاي ناشناس:اولا كه يكي از دوستان شما سراغ من رو گرفت!!!! دوما: شما اشتباه مي كنيد همچين چيزي در تاريخ بوده بيشتر مطالعه بفرماييد. سوما: ماموريت من چيه؟؟؟!!!
k-1
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۰:۵۷ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۱
خطاب به اقا رضا: خب اقاي دبيرم دكتره. بيشترين گل زدم خب بله ديگه 6 تا به مالديو 4 تا به مالي و........ موفقيت هاي بسيار زيادشم مثلا تيم ملي رو كرد قهرمان جهان!!! به اعتقاد ايشون ما سعدي حافظ و مولانا رو خائن مي دونيم !!! نكنه منت........ رو ميگيد!!!!

موفق باشيد . ممنون از نظرتون
رضا
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۲:۳۸ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۱
نخیر آقای k-1 مولانا را که ترکها برایش مراسم گرفته و رسما از آن خود میدانند. البته همسایه های شمالی هم بر آن بحث دارند. بوعلی سینا هم که مورد ادعای تاجیکهاست بقیه هم کم کم از راه میرسند نگران نباشید. ضمنا کوروش و خشایار و... هم که اصلا به قول برخی دوستان شما کلا خائن بوده اند.(به حذف مطالب مربوطه از کتاب تاریخ مدارس توجه شود) دیگه کی رو باید حسابش رو رسید؟ .... ضمنا با وجود شما فکر کنم نیازی به دفاع از مفاخر ملی نداریم چون اعتقاد دارید اصلا آقای دایی افتخاری نداشته که خارجیها هم اشتباه کردند تجلیل کردند و رکورد دادند. باز هم به همون عربها که لااقل هنوز زنده اش را قبول دارند!!!!
k-1
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۰:۴۴ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۱
خطاب به اقا رضا:من طرفدار مشاييم و مشاييم طرفدار فرهنگ ايراني و كوروش و داريوش و خشايار پس لطفا به اون وطن فروش ها نگين همفكر من. در ضمن علي دايي همه چيز هست به غير افتخار ملي.
ممنون از ارسال نظرتون
سربلند و پيروز باشيد
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۲:۵۱ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۱
آقای k-1 شما میگید علی دایی به مالدیو گل زده باشه اما همین چند وقت پیش با مالدیو هم بازی کردیم چند تا گل زدیم؟ در ضمن شما بهتره بازی دایی رو مقابل تیم هایی مثل میلان چلسی و بایرن رو به یاد بیارین بعد ....بزنین
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۴:۴۶ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۱
تنها موردی که شدیدا با جناب k1 موافقم همین مورد بوده . جوانانان عزیز وطن مربی باید درس این کارو خونده باشه حالا اگه دایی شانسی یه گل توی استرالیا با همکاری 10 نفر دیگه زد تمام فوتبال رو که نباید صاحب بشه و خیمه بزنه تا پایان عمر و هی بخواد پول بمکه این پول نیست که دایی پارو میکنه این خون فوتباله که داره خشک میشه این همه جون تحصیل کرده و با استعداد چرا از فوتبال دورن درست به خاطر وجود همین آقا ی دایی / آخه چقدر شما عزیزانم اینقدر ساده و پاکین که نیرنگ رو تشخیص نمیدین
k-1
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۷:۰۷ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۱
خطاب به اقا يا خانوم ناشناس يكي مونده به اخر:يعني اگر قبلا 17 تا به مالديو زديم به خاطر دايي بوده؟؟؟ نه به خاطر كسايي بوده كه مثل دايي نخواستن به ثروت هاي چند ميلياردي برسن و به لطف فوتبال پول پارو كنن.

خطاب به اقا يا خانوم ناشناس اخري:مطمئن باشيد در موارد ديگري هم بالاخره با هم به توافق مي رسيم.

ممنون از هر دوي شما عزيزان.
سربلند و پيروز باشيد.
پردیس
| UNITED STATES |
۰۰:۵۱ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۲
طرفدار جریان انحرافی شدید آقای k-1؟ از کی اونوقت؟ ضمنا بهتر است بدانید حنای آن آقا هم برای مردم رنگی ندارد چون در عمل میدانند چه خبر است و کی چه کاره! علی دایی بد یا خوب اسم ایران را زمانی زنده کرد و اکنون نیز با هر نقطه ضعف و قوتی که باشد از دوستانی که یاد میکنید بیشتر خدمت میکند. ضمنا جهت استحضار شما حذف مطالب تاریخ پادشاهان ایران از کتب درسی در زمان کسی که طرفدارشید اتفاق افتاده و هنوز هم میافتد(مجسمه آریوبرزن یاسوج و مجسمه آرش ساری و مجسمه های تهران را هنوز از یاد نبرده ایم) این داستانها هم دیگر قدیمی است دوست من. مردم قسم حضرت عباس را میشنوند و دمب خروس را هم میبینند!
k-1
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۱:۳۲ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۲
خطاب به اقا يا خانم پرديس:اولا اين رو بدونيد اين جريان انحرافي ساخته ي يه مشت مخالف رييس جمهور براي تخريب ايشون.دوما من خيلي علاقه دارم بدونم كه شما با vpn كامنت مي ذاري يا واقعا در امريكايي اگر ايرانيد پس چطور استقبال در سفر هاي استاني رو نميبينيد؟؟؟ و اگر امريكاييد پس چطور از مردم ايران صحبت مي كنيد؟؟؟ ميدونيد مشكل بعضي از مردم ايران از جمله شما اينه كه به جاي اينكه منطق رو ببينيد سعي مي كنيد فقط روي اعتقادات غلط خودتون پافشاري كنيد ايا شما نميبينيد رييس جمهور عزيز ما رو يك شب از اسمون به زمين كوبيدند؟؟؟ و اونوقت ميگيداين مطالب در اين دوره حذف شده اين كار رو كسان ديگري انجام دادن همون كساني كه خواستن دانشگاه ها رو تفكيك كنن كه احمدي نژاد تو اين مورد تونست جلوشون بگيره . در مورد داييم كلا اشتباه مي كنيد.
ممنون از نظرتون . سربلند و پيروز باشيد
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۲:۰۲ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۲
شما جوان عزیز چرا ظاهر بین هستین و فکر نمیکنین در کجای جهان در فوتبال یک نفر به تنهایی باعث پیروزی شده که همه زحمات یک تیم رو تقدیم پرو ترین اونا میکنین
k-1
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۳:۲۷ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۲
ممنون اقا يا خانم ناشناس (اخري):بهترين حرف رو زديد.
موفق و پيروز باشيد.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۳۵ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۰
3
38
دایی کسی بود که یک پیره زن 90 ساله تا یک بچه 5 ساله می شناسنش و همه دوسش دارن چون خیلی وقتها دل ما ایرانی ها رو شاد کرده
اگه مردم و مسولین ما بازی ایران -کره 6-0 یادشون بیاد آن وقت تا همیشه باید قدردان دایی باشیم
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۴:۵۲ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۱
هر کی توی یک تیم ملی سر حال و قبراق نوک حمله بازی کنه و یکم تلاش کنه و استعداد داشته باشه شاید ده برابر دایی گل میزد شما یه تیم رو در وجود یه نفر خلاصه میکنی این شخص پرستی همه رو گمراه کرده تازه ایشون چرا تشریف نمیبره تا کی میخواد پول افتخاراتشو از ما بگیره / آیا بسش نیست
IRAN
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۰۳ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۱
3
28
اگه قانون كپي رايت رعايت ميشد كسي جرات نميكرد اداي كسي رو دربياره!!!!!!!!
وقتي دونفر باهم تنها هستند و يكي از اونها اون يكي رو مسخره كنه مرتكب اشتباه بزرگي شده چه برسه به اينكه جلوي 70 ميليون نفر اين كار رو بكنه و بدترش اينجاست كه طرف يه قهرمان ملي باشه.
صدا و سيما ميگه كه موسيقي با دين منافات داره و موسيقي پخش نميكنه حالا براي شاد كردن مردم اومده مسخره بازي در مياره.حالا موسيقي بيشتر با دين منافات داره يا مسخره كردن قهرمان ملي كه اسمش توي تاريخ جهان ثبت شده؟
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۴:۵۵ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۱
آقا مسخره چیه این آقا با پول و امکانات و خون و جان و تشویق این مردم به اینجا رسیده فقط یک ورزشکاره اما اینقدر مغروره که یه شوخی رو تاب نمیاره اون وقت فکر میکنه خیلی کله گنده هم هست
IRAN
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۹:۰۹ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۱
ناشناس عزيز من كاري به خصوصيات اخلاقي علي دايي ندارم منظور من كار صدا و سيما بود .اگه صدا و سيما با من و شما كه هيچ شهرتي نداريم اينطوري شوخي كنه ناراحت ميشيم چه برسه به علي دايي.
آزرمین
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۸:۵۶ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۲
مگه آدمها هم مشمول قانون کپی رایتن ما که سوادمون کمه لطفا کمی توضیح بده!
IRAN
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۲:۲۵ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۳
توجه نكردن به علامتهاي تعجب هميشه براي كامنت گذاران معضل بوده!
رضا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۱۹ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۱
3
35
آقای دایی هرچه باشد بیش از بسیاری از همان سیاسیون به این مملکت خدمت کرده است.
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۴:۵۹ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۱
نه اینکه واسه کشورش سالها جونش و کف دستش گرفته و خطر کرده . داداش کدوم خدمت هر کاری کرده این مردم صد برابرشو بهش پس دادن چرا داره خودشو خراب میکنه شما فکر میکنه این مملکت دیگه ورزش کار نداشته چرا سرگذشت امثال تختی رو نمیخونین چرا اینقدر سطحی شدیم
داداش صدا وسیما از جنس همین آقاست این اداها فقط یه نیرنگه
امیر
|
GERMANY
|
۰۰:۲۰ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۱
11
25
دایی جان با تمام وجود دوست داریم_
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۳۶ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۱
4
32
با مردم باش، جاودان باش
کاشانی حیا کن، پرسپولیس رو رها کن
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۵:۰۷ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۱
آقای ناشناس میشه بفرمایید ایشون کجا با مردم یوده مثلا به کی کمک کرده دست کردوم مظلوم رو گرفته این آقا اگه تلوزیون دعوتش کنه با کله میره یه چیزیم میده که تبلیغش بشه حالا این شد مردمی مردمی تختی بود بفرمایید مطالعه کنین متوجه میشین
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۲:۳۲ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۱
جناب ناشناس (منظورم پایینیه) من خودم همشهری دایی هستم بهتر از هر کسی میدونم که دایی چه آدم مردمی هستش و چه کارهای عام المنفعه ای میکنه مثل بعضیا نیس که تو بوغ و کرنا کنه
جانباز جنگ
|
UNITED STATES
|
۰۰:۵۸ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۱
7
27
انصفاً اقاي دايي، فرهيخته تار و متعادل و با شخصيت تر از ،اكثر افرادي است كه در فوتبال و صدا وسيما و...فعاليت دارند!؟ۀ دايي توانمندي خودش را دارد،و اگ
ر در صحنه هاي ورزشي بوده( موفق يا نا موفق). آنچه داشته بدون منت دريغ نكرده!؟. ولي هستند انسانهايي كه نه فهم و تحصيلات ايشان را دارند و نه معرفت ومرام ايشان را!؟؟كاش آنها را از جامعه ورزشي طرد ميكرديم،نه با سواد ها و افراد باشخصيت را!؟
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۵:۰۴ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۱
صد برابرشو گرفته چه منتی داره . اصلا هم مردمی نیست آخه مردمی یعنی چی ؟ چیه این آقا مردمیه ؟
از کی دفاع کرده دست کدام مظلوم رو گرفته به کی از پولهای باد آوردش کمک کرده مردمی از نظر شما چیه دعوا کردن با این و اون و قلم خبرنگار ورزشی رو خریدن مردمی بودنه واقعا جای تاسف داره
ناشناس
| NORWAY |
۲۰:۲۶ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۱
SHOMA DOSTE NASHENAS AGAR VAGHEAN BEKHAY VA SHESHMANAT RA KHOB BAZ KONI MIBINI KE ALI DAEI,MARDOMI VA AZ EFTEKHARATE IN MARZO BOM MIBASHAD,CHIZI HAM KE DAEI GEREFTE YEK DAHOME CHIZI NIST KE DIGARAN GERAFTAN,DAR HALIKE ISHAN POLE SALHA ZAHMAT VA DANESH KHODRA GERAFTE NA MESLE KHEILIHA KE FAGHAT POLE BI LIAGHATI VA BIKEFAYATIE KHOD RA AZ RAHHAYE MASHRO VA NAMASHRO GEREFTE VA MIGIRAND,PAS BEJAYE TOHIN BEHTAR BA EHTERAME KAMEL BA AMSALE DAEI NEGAH VA RAFTAR KONIM,HAR SHAB KE SAR BE BASTAR MIGOZARI BE HARFHA VA KARHAYE ON ROZET FEKR KON BEBIN CHEGHADR KHOB BODE CHEGHADR BAD
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۲:۱۱ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۲
ببخشید من فینگلیشو توهین به زبان فارسی میدونم و هیچوقت اونو نمیخونم اما هر چه نوشتین از پاسختون ممنون
عامري
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۱:۰۹ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۱
22
8
آقاي دايي بست ديگه فقط شما تو دنيا نمونه و يدونه هستي هم را زير سوال ميبري رفتي هر جا بازي كردي پول گرفتي پهلوان باش اخلاق ورزشكاري داشته باش فقط سعي در تخريب همه داري . كسي نيست جلوي دايي را بگيرد كه اينقدر .... والا همه از نماينده هاي اردبيل مي ترسن چون پشت دايي هستن
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۵:۱۰ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۱
همش واسه پوله
آبروی اونای دیگه رو هم برده بسکه حرص داره بسش نیست . اینا هرگز اسمی ازشون نمیمونه مگر همین 5 روزه
عامک
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۲:۰۵ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۱
6
12
ای علی صبوری آموز از علی (ع) / یاد کن امشب تو هم یاد علی (ع) / چون بود این ماه با نام علی (ع) / یاد کن مولایمان مولا علی (ع) / چون بود مظهر ایمان و صبرمان علی (ع) / صبر کن بگذر چو مولایم علی (ع) / چون که هم نامی به مولا ای علی / راه مولا پیشه کن هان ای علی / گر که رافت و صبوری را بیاموزی علی / صبر صد چندان کنی مثل علی (ع) / راه ها بستند رذلان بر علی (ع) / خار و خاشاکی زدند روی علی (ع) / ابن ملجم ضزبه زد بر فرق آقایم علی (ع) / در پی اش اطعام شد ملعون به فرمان علی (ع) / / گر که امروز در جهان نام علی (ع) / زنده و پویاست این نام علی (ع) / از محبت و گذشت است ای علی / پاسخ شمشیر با شیر است ای علی / از محبت خار ها گل می شود دایی علی / پس محبت را بیاموز از علی (ع) / گر یکی آمد و تقلیدی نمود از تو علی / تو بزرگی و محبت کن به او مثل علی (ع) / بس کن ای عامک نصیحت بر علی / گر تو مردی خود بشو مثل علی (ع)
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۵:۱۴ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۱
آقای عامک از شعرات همیشه مشعوف میشم . اما استاد اینا مولا علی (ع) نیست در یک کلام پول و مال و منال دنیاست و این از اخلاقشون پیداست
عامک
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۷:۴۱ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۱
با سلام و عرض ادب خدمت ناشناس گرامی با نگاهی گذرا به مطالب و نظرات مطرح شده درمی یابیم که نسل امروز تفاوت های زیادی با نسل قبل از خود پیدا نموده که در بعضی از مواقع مثبت و در مواقعی منفی بوده است مثبت از این نظر که جوان امروزی نگاهی وسیعتر بازتر و فکری بالنده تر دارد که باعث مباهات است و منفی از این جهت که در نظر دادن در مورد یک خبر متاسفانه به جای بررسی اصل خبر و پاسخ منطقی به آن با دخیل نمودن نظرات سیاسی اصل خبر را فدای نظرات سیاسی می کنند و این تا بدان حا پیش می رود که شامل خبر های غیر سیاسی هم می شود و در پاسخ به نظرات یکدیگر هم از توهین و تمسخر یک دیگر ابایی ندارند و به صرف شناختی که از یک نظر دهنده دارند در صدد مخالفت بر می آیند به عنوان مثال نظرات آقای k 1 اکثرا" با دید منفی پاسخ داده می شود که بدون در نظر گرفتن مطلب ارائه شده از جانب ایشان است به هر صورت قصد اینجانب این بوده که نه فقط علی دایی بلکه خودم و بعضی از دوستان را دعوت به تحمل نظر مخالف کنم موفق و پیروز باشید
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۸:۲۹ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۵
عامک بیکار.... عامک بیکار...
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۲:۱۴ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۱
1
28
دنبال پست سياسي و جايگاهي هم در آينده دور نيستم، خيالشان راحت باشد.
نکته اصلی این مصاحبه اینجاست
تا تهش رو بخونید دیگه
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۵:۱۸ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۱
خنده داره ایشون فکر دنبال پست بودن رو هم کرده دیده تایید صلاحیت نمیشه . تا وقتی ما فرق دوغ و عسل رو تشخیص ندیم اینا بر ما مسلط میشن حق هم دارن ..........
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۳:۰۰ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۱
3
15
نمیشه این عامک شعر بی وزن نگن فقط که قافیه شرط نیست.آبروی شعر وشاعری رو بردین.
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۵:۲۱ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۱
خیلی وقته شعر نه نیاز به وزن داره و نه نیاز به قافیه نیاز به صور خیال داره که شعر عامک جون فقط همینو کم داره که اونم مسئله ای نیست من ایشون رو تشویق میکنم باشد روزی که شعرش را سر دست ببرن
عامک
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۹:۱۸ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۱
با سلام خدمت کاربر محترم اگر جنابعالی بازدید کننده همیشگی این سایت باشید باید بدانید بارها اعلام کرده ام من شاعر نبوده و نیستم و با نظر حضرتعالی در مورد وزن نداشتن کاملا" موافقم که اگر با دید ادبی و نقادانه بررسی شود گاهی قافیه نیز ندارد و عیوب فراوانی نیز بر آن مرتبط است و باید بدانید انتخاب و کنار هم چیدن کلمات در زمان کم و فی البداهه به نام شعر آن هم بدون تحصیلات در رشته های ادبی کاری بس مشکل است که اینجانب قصدی برای کنار گذاشتن این کار به علت سختی آن را ندارم  و برای نظر شما هم احترام قائلم و امیدوارم با مطالعه بیشتر در مورد شعر و ادبیات نقیصه های موجود را بر طرف کنم البته نظر جنابعالی را به پاسخی که به ناسناس محترم نظر دهنده در ذیل شعر دادم جلب می کنم و در ادامه آن ذکر می کنم اگر شعری در وصف آقای خاتمی و یا در مورد محمود کبیر خواندن رییس جمهور گفته شود به همان علت دید سیاسی نسل جوان امروزی نقایص آن دیده نمی شود به هر صورت پیشنهاد می دهم سری به سایت های ادبی بزنید و آنچه به نام شعر در آنها درج می شود را مطالعه کنید شاید از سخت گیری شما نسبت به من قدری کاسته گردد ! و اینحانب را متهم به بردن آبروی شعر و شاعری نکنید و نظرات کارشناسانه خود را در همان سایت ها ارائه دهید تا مورد استفاده کسانی واقع شود که ادعای شاعر بودن دارند موفق پیروز و سر بلند باشید
جواد
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۲:۳۰ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۲
ببین عزیز با این نظر دادنت باید یه نگاه به نوع انشاء مطلبت کنی بعد از عامک ایراد بگیری معلوم نیست مخاطبت بازدید کننده هان یا خود عامک خداییش راستشو بگو مدرک و رشتت چیه اگه ادبیاته یه شعر بگو که هم وزن داشته باشه هم قافیه در ضمن عامک جون خوب جوابشو دادی خوب !
جک
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۱۸ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۱
2
8
اگهی یه نگاهی به برنامه های تلوزیونی و رادیویی کشورهای اروپایی بزنید می بینید که با همه شوخی می کنند از رئیس جمهور بگیر تا پایین.نمی دونم تا کی باید این خط قرمز های بیخود رو برای خودمون بسازیم.
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۹:۳۶ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۲
اتفاقا دایی هم همینو گفته جک!! با توجه به مطلب شما صدا و سیما فقط با اون پائینش کار داره عزیز دل برادر..
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۳:۳۴ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۲
عزیزم انتقاد از تصمیمات نامعقول یک شخص حقوقی که زندگی میلیون ها نفر رو به زحمت میندازه با مسخره کردن یک شخص حقیقی خیلی فرق داره!
علی حسین
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۳۴ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۱
1
12
باسلام
بیچاره علی دایی
مثل اینکه خبر نداره توی مملکت ماه با سرعت صوت یکی را می برند بالا و با سرعت نور مخش به زمین می کوبند
اصل ...
له شدیم رفت
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۴۸ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۱
3
7
من یه بار این برنامه رو دیدم خیلی مزخرفه فقط ادای این واون رو در میارن هیچ طنز و یا چیز بدرد بخوری نداره فقط این واون رو مسخره میکنند نمیدونم این صداوسیما چه فکری میکنه که به این برنامه ها اجازه پخش میدهداین برنامه فقط به ما یاد میده که همدیگه رو مسخره کنید وبخندید
ناشناس
|
UNITED STATES
|
۱۰:۳۲ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۱
5
3
اقای شما انقدر دوست داشتنی هستی که وقتی تیم ملی ایران عزیزم بازی داشت مادر مهربا 83 ساله ام کنار ما می نشست وبرای شما در حین مسابقه دعا می کرد برای کشور ومردمت خوب کار کن مردم دوستت دارند واین افتخار نصیب همه کس نمی شود که مهر انسانی که اهل فوتبا نباید باشد در دلش باشد و نام شمارا بلد باشد وبه شما دعا کند .
ضمنا خودم در میدان بار بزرگ شهر توکیو ژاپن با اقائی 55 ساله روبرو شدم با نام شما وفوتبالیست ژاپنی عصر شما از کشور ژاپن (ناکاتا) ایران عزیز را می شناخت این افتخار شماست وبه عشق به کشور زنگی کن 55 ساله
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۵۸ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۱
7
4
لالایی کودکانه است ببخشید پس چه کسی می تواند اشکال های شخصیتی امثال دایی رانقد کند مگر خود ایشان با توهین وتحقیر با خبرنگارا حرف نمی زند
حبیب
|
UNITED STATES
|
۱۱:۳۴ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۱
2
5
حفظ آبرو وهیثت انسانهادر اسلام مکرر تاکید شده و با ادا ولودگی و مسخره کردن نمی شود دیگران را خنداند. آقای دایی از بزرگان ورزش ایران وصاحب کرسی در فیفا هستند. یک سری به کشوارهای همجوار بزنید خواهید فهمید فوتبال ایران را با نام چه کسی می شناسند.
mo3tafa
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۴۶ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۱
4
5
دوستان من يك استقلالي دو آتيشه هستم اگه منطقي نگاه كنيم مي بينيم كه دنيا ايران رو با علي دايي مي شناسه نه با م.ا.نه با ا.بدونش.دوستان علي دايي اولين و اخرين و پر افتخارترين مرد كشور بود و هست و خواهد بود
پاسخ ها
امير
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۲:۱۶ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۴
با اينكه يك پرسپوليسي تندم ولي واقعا به استقلال براي داشتن هوادار بزرگ با شعوري چون شما تبريك ميگم اي كاش كمي از شعور شما رو اونهايي كه ميخوان با تمسخر علي دايي خودشون رو معروف كنند داشتند البته هيچ وقت موفق نميشن چون هميشه خداي بالا سر با علي دايي اون هواشو داره مثل هميشه
salman
|
UNITED STATES
|
۱۲:۱۹ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۱
3
9
آقاي دايي نزارين سياسيون از محبوبيت شما سو استفاده كنن و خدايي نكرده شما رو غيرتي كنن و براي آباداني مملكت شما رو كانديد جايي كنن كه آمدن شما به صحنه سياسي همانا و نابود شدن شما همانا چون الان محبوبيت ندارن ميخان با اين مسخره بازيها گند كاريهاي خودشون رو بپوشونن
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۹:۳۳ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۲
آقای دایی محبوبیت داشته باشه یا نداشته باشه صدا و سیما و گندکاریهاش پیش همه مبرهن و عیانه.
عباس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۵۶ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۱
2
11
بي اخلاقي در بين دولتمردان مان به صدا و سيما نيز كشيده شده است..
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۳۲ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۱
3
10
تا به حال صحبتی به این منطقی وشیوایی را از دایی نشنیده بودم فقط کاش آیه صریح قرآن در مورد مسخره کنندگان را هم میخواند تا همه میدانستند که صدا و سیما اسلام را فقط در حد یک اسم میخواهد
J.V.K
|
UNITED STATES
|
۱۶:۱۴ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۱
4
3
داش علی بیخیال بابا
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۲۸ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۱
1
8
علی اقا با این سخن رانی عده ای را مجبور کردی سیمای ملی را تماشا کنند که کلی باعث خوشحالی ضرغامی وهم دستانش شدی کدام ادم عاقلی برنامه های اینهاروتماشا میکنه که اسلامی باشه یا غی اسلامی رسانه ای که از صبح تاشام دروغ گویی را ترویج میکنه قابل اعتنا است
آنتی مضحک
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۵۲ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۱
7
11
خدایا این دیگه کیه؟ چقدر خودشو تحویل میگیره. مگه تو کی هستی؟ گیرم که بهترین فوتبالیست دنیایی وقتی تواضع و اخلاق نداری به درد لای جرز دیوارم نمیخوری.

فکر کنم هر روز میره جلو آینه به خودش میگه مچکرم - ممنون- خواهش میکنم و خودشو تحویل میگیره!
مردی منتشر کن
پاسخ ها
ميرزا قلمدون
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۴:۰۱ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۲
آنتي مضحك جان ، تو با خودت هم مشكل داري والا راحت اين وآن توهين نميكردي؟؟؟
آنتی مضحک
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۷:۵۲ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۲
در جواب بالایی آره من باخودم مشکل دارم! شما مشکلی داری؟
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۲:۲۰ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۲
کاش هزاران مثبت میشد به شما تقدیم کرد جناب آنتی مضحک واقعا توصیف این مضحک رو بدرستی گفتی
ساسان
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۳۰ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۲
1
3
وقتی منم بیام تو یه بازی اونم به مالدیو 7 تا گل بزنم و اسمم بره تو لیست بهترین گلزن تیم ملی ها! غرور ورمیداره و فکر میکنم کی هستم
پاسخ ها
AMIR
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۲:۰۸ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۴
تمام گلهاي علي دايي موجوده اگه شعور داشتي اين حرف رو نميزدي فقط علي دايي مقابل مالديو بازي نكرد خيلي هاي ديگه بارها مقابل مالديو بازي كردند بازيكنهاي معرف آسيا هم همينطور چطور آقاي گل جهان نشدند تو يه گل به مالديو بزن هفت تا پيشكشت
ناشناس
|
UNITED STATES
|
۰۱:۱۴ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۲
6
2
بابا بی خیال.. خیلی با مزه بود
مهران
|
UNITED STATES
|
۰۱:۵۱ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۲
2
7
علی دایی کاملا درست میگه وحق با اوست.وقتی امثال دایی در کنارمون هستند مسخرشون میکنیم وقتی خدای نا کرده از کنار ما رفت براش ارزش قائل میشیم ومیگیم اسطوره مثل مرحم حجازی.ما قدر افراد تا زنده هستند نمیدونیم
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۲:۲۳ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۲
اگه به جوونا میدون بدن هزاران از دایی بهتر و سرتر در گوشه و کنار این مملکت خوابیده . باور نداری
a-r
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۲:۰۴ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۴
كاملا درست ميگي آقامهران در ضمن
آقاي ناشناس ميخواين شما رو قهرمان ملي معرفي كنيم اين همه مهاجم تو تيم ملي بالاي 80 بازي دارند پس چرا آقاي گل جهان نشدند نه فقط ايران بلكه كشورهاي ديگه هم معمولا آدمهايي كه كمبود دارن حرص آدمهاي بزرگ رو ميخورند كه البته خيلي زود خدا جوابشون رو ميده اينقدر حرص نخور بچه
l.u
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۲:۲۰ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۲
3
8
با سلام،
تحقير شخصيت علي دايي به خاطر لكنت زباني كه خدا به او داده است اوج نامردي و بي شخصيتي است. شك نكنيد نقش علي دايي در اين مملكت بسيار پر رنگتر از سازمان عريز و طويل به اصطلاح اسلامي است. اگه دقت مي كرديد منظور اصلي اين برنامه مسخره دايي بود و شاكاني در آنجا دكوري بيش نبود. ولي آقاي دايي اين رسم ايراني هاست، هيچكس را بالتر ئ برتر از خودشان نمي توانند ببينند. ما آخر نامردهاييم. اگه امارات و قطر و ... يك علي دايي داشتند مطمئن باشيد الان رييس فيفا بود. ما عاشق آتش زدن به داشته هاي خود هستيم و تا دايي را نابود نكنيم از پاي نخواهيم نشست.
خدايا هرچه آدم نالايق و حسود را هدايت بفرما
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۲:۲۴ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۲
حرمت امام زاده به متولیش هست ایشون حرمت حودشو نگه نداشت
مال این حرف ها نبود که بهش بگن قهرمان ملی
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۲۸ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۲
0
8
من که بیش از دوساله رغبت نکردم سمت صدا و سیمای ایران برم. حرفهای آقای دایی هم راجع به این سازمان کاملا حق و صحیحه. حیف بیت المال که خرج یه همچین سازمانی با چنین برنامه هائی میشه، حیف..
پاسخ ها
کمیل
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۷:۵۱ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۲
عیب نداره. خوب کاری کردی بشین پای همون ماهوارت! نگاه کن تا خسته شی!
امير
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۱:۵۴ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۴
خاكبرسر كسي كه قدر قهرمان مليش رو ندونه در ضمن آقا كميل اينفدر حرص علي دايي رو نخور بچه ميشي علي دايي تو دنيا معروفه تو امسال توهم كاري نميتونيد بكنيد اينقدر حرص بخوريد تا...
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۲:۱۵ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۴
ضمنا شما نمیتونی نسخه بپیچی کسی که رغبتی به دیدن صدا و سیما نداره باید چکار بکنه آقای کمیل.. حداقل کاری که میتونی بکنی اینه که قبل از این که بخوای کاری یا صحبتی بکنی بیشتر فکر کنی.
حامي
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۲۳ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۲
2
3
متاسفم واسه صدا و سيما با اون برنامه بي مزه خنده بازار فكر ميكنن خيلي جواب داده تند تند توليد ميكنن...
ساسان
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۵۳ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۲
2
8
مسخره کردن خوب نیست. ولی تو اون برنامه ها خیلی ها رو مسخره میکنن و اینکه فقط صدای دایی در اومده واقعا جالبه و نشون میده که این آقا بی جنبست
پاسخ ها
کمیل
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۷:۵۰ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۲
دقیقا همینه از دایی بی جنبه تر خودشه
امير
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۱:۴۹ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۴
اگه تو رو مسخره كنند ميشني ميخندي يا بايد ديوونه باشي يا اينقدر ترسو و بدبخت باشي كه نتوني از خودت دفاع كني بي جنبه اونيه كه چشم ديدن بالاتر از خودش نداره و همش حرص ميخوره
مهناز
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۴۲ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۲
4
2
دایی جز خودشو و پول هیچ چیز دیگه نمیشناسه. براش متاسفم
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۲:۲۴ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۳
منم برای شما متاسفم...
سلمان
| UNITED STATES |
۲۳:۴۴ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۳
مهناز خانم خوب پول خودش رو ميشناسه مث بعضيا پول بيت المال رو نميشناسه
amir
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۱:۴۳ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۴
شما چرا اينقدر قصه پول علي دايي رو ميخوري دايي رو تموم دنيا ميشناسن آقاي گل جهان بودن كار هركسي نيست بچه براي خودت متاسف باش تلاش كرد خدا كمكش كرد پولدار شد
صادق
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۵۹ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۳
6
2
دایی برو دکتر. دایی برو دکتر
پاسخ ها
amir
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۱:۴۶ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۴
بچه خودت برو دكتر كه اينقدر حرث محبوبيت دايي رو ميخوري تو دنيا هر جا دلت خواست بگو علي دايي همه ميشناسند ولي تو رو چي
shayan
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۵۹ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۳
2
2
متاسفانه ایرونی های عزیز عشق شهرت دارند و میخوان به هر قیمتی شده معروف بشوند. اما اما علی دایی معروف ترین فردپارس است که در ورزش است طبیعی ادما ی مریض برا معروف شدن بخوان خودشونو بچسبونن به دایی
عسگري
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۱۲ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۴
1
3
اين مقدارعزتي که دايي داردفقط به خاطر سلامتش خدا به او داده وبس.
علويجه
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۰۳ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۴
1
2
محبوبيت دايي بواسطه،سلامت روح،شفافيت درکلام‌،باغيرت،متعهد دراعتقادات مذهبي،باج ندادن به احدي،منطق درکلام،اهل قدم خير،فروتني وتواضع وديگرخصيصه هاي جوانمردي مي باشد .خدا به توفيقات اوکه ليا قتش راهم دارد بيفزايد.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۴۷ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۴
0
1
با اینکه به نظر من لازم نیست اقای دایی خیلی ناراحت شود چون همه تاثیر و جایگاه ایشان را می دانند و بهتر است خونسرد و بیتوجه از این مورد رد شوند اما با این گفته ایشان کاملا موافقم که صدا وسیما اگر جرأت دارد ادای کله گنده ها را در آورد البته با خیلی از گفته هایشان موافقم این را باید اضافه کنم که چقدر زیبا بود که این به اصطلاح طنز را با ااجازه خود این افراد یعنی امثال آقای دایی می ساختند و قبل از پخش در رسانه ی عمومی خود آقای دایی و بقیه آن را می دیدند و بعد در صورت رضایت آنها و با هماهنگیشان نشان داده می شد اما کی به اخلاق و شخصیت و درونیانت مردم توجه می کند؟ فقط می خواهند وقت را بگذرانند.!!!
k-1
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۵۵ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۴
2
4
اگه جرات دارن ادای جریان انحرافی رو دربیارن که ملت رو مسخره کردنو پول بیت المال رو به چپاول بردندی
شادی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۳۰ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۴
3
0
دایی فوتبالیست خوبی بود و لی از نظر اخلاقی بسیار ضعیف است که باعث شده از محبوبیت اون کاسته بشه و مردم احترامی براش قائل نباشن.
صادق
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۵۵ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۴
2
1
اگه دایی شد بهترین فوتبالیست ایران دلیل بر خوب بودن دایی نیست این نشون میده که فوتبال ما چقدر ضعیفه که امثال دایی شدن مهاجم اول ایران!
نظرات بینندگان