arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۴۶۳۱۲
تاریخ انتشار: ۵۰ : ۱۸ - ۰۵ خرداد ۱۳۹۶

نامه شاگرد حسن عباسی به تتلو: به حالت غبطه می خورم معیار تشخیص حق از باطل گشته ای

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
علی‌اکبر رائفی‌پور در کنار حسن عباسی یکی از سخنرانان اصلی اصولگرایان در ایام انتخابات اخیر علیه روحانی و اصلاح طلبان بود. او به تازگی در نامه ای به تتلو (امیر مقصودلو)نوشته است: امیر حسین عزیز؛ به خاطر این روزها به حالت غبطه می خورم، نه فقط از این جهت که مظلوم واقع شده ای ! بلکه بیشتر برای این که معیار تشخیص حق از باطل گشته ای

به گزارش انتخاب به نقل از ایران، علی‌اکبر رائفی‌پور در کنار حسن عباسی یکی از سخنرانان اصلی اصولگرایان در ایام انتخابات اخیر علیه روحانی و اصلاح طلبان بود. او به تازگی در نامه ای به تتلو (امیر مقصودلو)نوشته است:

امیر حسین عزیز؛  به خاطر  این روزها به حالت غبطه می خورم، نه فقط از این جهت که مظلوم واقع شده ای ! بلکه بیشتر برای این که معیار تشخیص حق از باطل گشته ای

رائفی پور با سخنرانی جنجالی‌ای در رابطه با فراماسونری معروف شد. در طول چندسال با سخنرانی‌های خویش و پشتوانه حمایتی اصولگرایان در رابطه با شیطان‌پرستی، فراماسونری، صهیونیزم و مهدویت مواردی از این قبیل مشهور شد. مؤسسه‌ای به نام موسسه مصاف ایرانیان (مخفف مبارزه با صهیونیسم، اومانیسم و فراماسونری) راه انداخته است.

رائفی پور در آستانه انتخابات در حمایت از ابراهیم رئیسی مدعی شد که که فقیران مشهد به او گفته‌اند هر ماه آستان قدس به خانه آنها برنج و روغن می‌برد.

وی خطاب به تتلو نوشته است: نگران فحش ها و بی_احترامی هایشان نباش ! این روزها باید در تاریخ این مرز و بوم ثبت شود ! او سپس با ناسزاگویی به اصلاح طلبان نوشته است: این دیکتاتورهای لیبرال هرکه برخلافشان فکر کند و حرفی بزند را قلع وقمع می کنند. این ها دم از مردم می زنند اما اساسا مرادشان از مردم ، ساکنان اتوبان_همت به بالا است !

وی در ادامه توهین های طالبی و تتلو به استاد آواز ایران را تکرار کرده و نوشته است: با استاد استاد گفتن هایشان برای #شجریان هم کاری نداشته باش !

در ادامه نامه آمده است: امیر جان بخوان ، تو باید بخوانی #بخوان برای همه #شهرستانی ها و #روستایی ها

 #بخوان برای آن جوانی که در #حلب ایستاد تا #ناموس همین #پر_سر_و_صدا ها در جلوی پای #داعشی ها نخوابد! اصلا تو باید برای #خلیج_همیشه_مسلح_فارس بخوانی ، آری تو بخوان چون مطمئن هستم

وی در ادامه به تکرار برخی از مطالب اهانت آمیز کیهان علیه نامزد اصلاح طلبان پرداخته و نوشته است: راستی شنیده ام " #ابی"هم  از رقیب #کاندیدای تو حمایت کرده است!

سرت را بالا بگیر  و خدا را شکر کن که به واسطه تو این همه #نفاق را آشکار کرد!  دلت محکم باشد #پهلوان ! تو فقط #بخوان ، بخوان برای #مردم و دلت را بسپار به #ضامن_آهو !

 

گفتنی است رائفی‌پور پیش از این در سخنرانی هایش تشکیک در وجود دختری سه ساله به نام رقیه برای امام حسین را کار «استکبار جهانی» دانسته بود تا شیعیان از دولت سوریه دفاع نکنند. این سخنان وی با انتقاد علی مطهری نایب رئیس مجلس روبه‌رو شد.

او همچنین شلوار «جین» را برآمده از مفهوم جن و کفش پاشنه‌بلند را نماد سُم جن دانسته است.

نظرات بینندگان