arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۴۶۶۳
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار: ۲۳ : ۱۰ - ۲۱ مرداد ۱۳۹۰

توطئه هولناك 3 جوان خشن براي راننده زن

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
تصادف ساختگي 3 جوان خشن با خودروي زن جواني بهانه‌يي بود كه آنان به اجراي نقشه وحشتناك خود دست بزنند. اين زن هنوز اعتراض نكرده بود كه مورد حمله قرار گرفت و ساعتي نگذشته بود كه پيكر نيمه جانش در حاشيه بزرگراهي پيدا شد.

روز 5آبان ماه سال گذشته ماموران كلانتري 105 سنايي در جريان خبر انتقال زن جواني به يك مركز درماني قرار گرفتند كه در حادثه مرموزي مورد حمله قرار گرفته و خودرويش نيز به سرقت رفته بود. تحقيقات نشان داد كه اين زن جوان توسط سه سرنشين يك خودروي پرايد ربوده شده و سرنشينان پرايد نيز پس از ضرب و شتم شديد، وي را در اتوبان شهيد صياد شيرازي رها و خودرويش را به سرقت برده‌اند.

با دستور دادياررضوانفر از شعبه چهارم دادسراي امور جنايي تيمي از اداره 11 پليس آگاهي تهران وارد عمل شدند و در نخستين اقدام به تحقيق از قرباني حادثه تلخ دست زدند.

اين زن گفت: «ساعت 9 شب بود با خودروي 206 در حال رفتن به سمت خانه بودم كه در خيابان آپادانا و در حالي كه قصد داشتم خودرو را پارك كنم ناگهان يك خودروي پرايد سفيد با سه سرنشين جوان 20تا 25 ساله از پشت به خودروي من كوبيد و زماني كه قصد اعتراض به نحوه رانندگي آنها را داشتم، دو تن از سرنشينان پرايد از خودرو پياده و به سمت من و خودرو 206 آمده و در يك لحظه و به صورت كاملا ناگهاني، به گونه‌يي كه قادر به هيچگونه واكنشي نبودم، سوار 206 شده و در حالي كه بشدت مرا كتك مي‌زدند، سرم را در زير صندلي خودرو برده و حركت كردند؛ آنها همه دارو ندارم را سرقت كردند حتي با گرفتن عابربانك و با استفاده از رمز عابر بانك كه به زور از من گرفتند، پولي را نيز از عابر بانك دريافت و سپس ماشين و ديگر وسايل داخل ماشين از قبيل گوشي‌هاي تلفن همراه، كامپيوتر همراه (لپ تاپ) و... را سرقت و مرا نيز در اتوبان صياد شيرازي رها كردند
كارآگاهان ابتدا مشخصات خودرو ي اين زن را در اختيار كليه يگان‌هاي پليسي سطح كشور قرار دادند؛ در شرايطي كه تحقيقات پليسي درباره شناسايي هويت متهمان ادامه داشت، كارآگاهان اطلاع پيدا كردند كه خودرو 206 روز 16 آبان ماه سال گذشته به صورت رها شده توسط گشت كلانتري 144 تهرانپارس كشف شده است.

كارآگاهان اداره يازدهم در ادامه رسيدگي به اين پرونده، با توجه به اطلاعات به دست آمده از مالباخته و با شناسايي دستگاه خودپرداز استفاده شده از سوي جوانان خشن در شب حادثه، به شعبه بانكي در شرق تهران رفته و در بررسي تصاوير دوربين‌هاي مداربسته بانكي، تصوير يكي از آنان را در هنگام دريافت پول مورد شناسايي قرار دادند. با شناسايي تصوير يكي از دزدان، كارآگاهان با بررسي بانك اطلاعات مجرمان سابقه‌دار به بررسي سوابق احتمالي اين متهم پرداخته و با استفاده از تصوير دوربين مداربسته و اطلاعات موجود از مجرمان سابقه‌دار موفق به شناسايي يكي از مجرمان حرفه‌يي به نام «حميدرضا» 23 ساله شدند كه پيش از اين نيز به اتهام سرقت دستگير شده بود.

كارآگاهان با شناسايي مخفيگاه حميدرضا در منطقه خاك سفيد، در شرق تهران، به مخفيگاه متهم رفته و در تحقيقات خود اطلاع پيدا كردند كه وي از آنجا متواري شده است.

سرهنگ كارآگاه حاجي‌زاده، معاون مبارزه با جرايم جنايي پليس آگاهي تهران، در ادامه اعلام اين خبر با اشاره به ادامه پيگيري تحقيقات كارآگاهان تا زمان دستگيري هر سه متهم پرونده گفت: «با توجه به متواري شدن حميد رضا كه تنها سرنخ از اين باند خشن است، داديار رضوانفر با تقاضاي انتشار عكس وي از كسانيكه اطلاعاتي درباره محل‌هاي تردد يا مخفيگاه وي در اختيار دارند خواست با شماره 51055621، تماس بگيرند.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۱۵ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۱
0
8
به به به واقعاً که امنیت بیداد می کنه!!!
ناشناس
|
NETHERLANDS
|
۱۱:۴۱ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۱
0
7
( امنیت در تهران خیلی بالاست ) این جمله یکی بود که همین تازکی ها خواندم شما میدونید کی بود؟؟ البته از این جور مسؤلین جدیدا زیاد داریم.چون ......کنتور نداره .!!خودم ننوشتم که زحمت حدفش را نکشید
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۲۱ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۲
0
0
وای خدای من دیگه تو ماشین خودمون هم امنیت نداریم
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۱۰ - ۱۳۹۰/۰۷/۱۴
0
0
منم هفته ی پیش خفت کردند.خاک بر سرتون
نظرات بینندگان