arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۴۶۸۰
تاریخ انتشار: ۱۰ : ۰۶ - ۲۱ مرداد ۱۳۹۰

جوکوويچ پنجاهمين پيروزي خود را کسب کرد

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
نواک جوکوویچ، تنیس باز شماره یک جهان روز پنجشنبه به مرحله یک چهارم نهایی مسابقات مسترز مونترال صعود کرد. جوکوویچ در مرحله یک هشتم نهایی مارتین سیلیچ حریف کروات خود مغلوب کرد. او در دو ست با نتایج هفت بر پنج و شش بر دو سیلیچ را شکست داد و پنجاهمین پیروزی خود را در مسابقات این فصل جشن گرفت. نواک جوکوویچ در رقابت های این فصل یک شکست در کارنامه خود دارد و آن هم به مرحله نیمه نهایی تنیس آزاد رولان گروس مقابل راجر فدرر سوییسی بر می گردد. جوکوویچ برای راهیابی به مرحله نیمه نهایی باید مقابل ویکتور ترویسکی هم وطن خود یا گائل مونفیس فرانسوی به میدان برود.

قهرمان سال دو هزار و هفت مسترز مونترال بعد از قرار گرفتن در صدر رده بندی تنیس باران جهان در نخستین تورنمنت خود شرکت کرده است. توماس بردیچ از جمهوری چک نیز در دیگر بازی مرحله یک هشتم نهایی مسترز مونترال مقابل حریف کروات خود پیروز شد. بردیچ در دو ست با نتایج شش بر سه،‌ هفت بر شش ( هفت / دو ) بر ایوو کارلوویچ غلبه کرد و به مرحله یک چهارم نهایی صعود کرد.

به گزارش خبرگزاری فرانسه از مونترال، استانیسلاس واورینکای سوییسی مقابل کوین اندرسون برزیلی به برتری رسید و یانکو تیپسارویچ صرب بر ایوان دودیگ کروات غلبه کرد.
نظرات بینندگان