arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۴۷۰۴۸
تاریخ انتشار: ۵۷ : ۱۵ - ۰۹ خرداد ۱۳۹۶

"خدمات ترجمه پارس 68 "به کمک دانشجویان آمد

موسسه پارس 68 انواع مقالات انگلیسی ،انواع کتابهای مرجع ،سایت ،بروشور و.... را انجام میدهد. موسسه سعی کرده است در اکثر زمینه ها مترجمین تخصصی را استخدام نماید از جمله مترجمین کتبی و مترجمین آن لاین .
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

m,.m 
 
همانطور که کسب مهارت در مکالمه زبان انگلیسی زمان بر می باشد همچنین برای  کسب مهارت  در زمینه ترجمه مقاله نیز زمان زیادی باید صرف کرد بنابراین موسسه خدمات ترجمه پارس 68  با ارائه خدمات ترجمه، کار را برای دانشجویانی که زمان کافی برای کسب که مهارت ترجمه ندارند آسان نموده است. با  استخدام  مترجمین خبره ،باتجربه و متخصص کیفیت ترجمه موسسه را تضمین می نماید. علاوه بر تخصص، وقت شناسی مترجمین و تحویل به موقع ترجمه، اعتبار موسسه را نیز افزایش می دهد.و برای ترجمه متون به هیچ وجه از گوگل ترنسلیت و یا نرم افزارهای ترجمه استفاده نمی کند چرا که این نرم افزارها متون را فقط کلمه به کلمه ترجمه می کنند و کلمه ویا جمله معادل را قرار نمی دهند و قواعد دستوری رعایت نمی شود. بلکه مترجمین تخصصی مربوط به رشته انتخابی،ترجمه را انجام می دهند. مترجمینی که با اصطلاحات و جملات محاوره ای هر دو زبان(زبان مبدأ و زبان مقصد) آشنا هستند و به صورت روان و رسا   و  قابل فهم ترجمه می کنند.
 
بنابریان دانشجو می تواند با خیالی آسوده فایل خود  را جهت ترجمه به موسسه خدمات ترجمه پارس 68  ارسال نماید و با صرف هزینه متعادل ،در موعد  مقرر ترجمه فایل خود را تحویل بگیرد.
 
برای انتخاب مترجم انگلیسی باید دقت لازم را به خرج داد- مترجم انگلیسی باید تسلط کافی را روی متن داشته باشد.
 
موسسه پارس 68 انواع مقالات انگلیسی ،انواع کتابهای مرجع ،سایت ،بروشور و.... را  انجام میدهد. موسسه سعی کرده است در اکثر زمینه ها مترجمین تخصصی را استخدام نماید از جمله  مترجمین کتبی و مترجمین آن لاین .
 
m,.m 
 
سایت دانلود مقاله خدماتی را به دانشجویان و پزوهشگران عزیز ارائه می دهد که این خمات شامل :
 
دانلود مقاله انگلیسی همراه با ترجمه، دانلود مقاله انگلیسی ،مقاله علمی پژوهشی ، خرید مقاله، تحقیق دانشجویی ،تحقیق،مقاله، سایت مقاله، فروش مقاله ،مقاله علمی می باشد. که در همه زمینه ها سعی بر این دارد که خدماتی با کیفیت به دانشجویان و پژوهشگران ارائه دهد.
 
مهمترین ارزش یک جامعه اسلامی پیشرفت  سطح علمی و انتشار آن می باشد که با ارائه مقالات علمی در کشور سطح علمی افزایش پیدا می کند لازمه ارائه مقالات علمی معتبر داشتن دانش مقاله نویسی است که  دانشجویان برای کسب این مهارت دوره های مختلفی را می گذرانند و با مراجعه به سایت مقاله ،دانش خود را کامل تر می نمایند.
 
دانشجوی کارشناسی ارشد برای ورود به مقطع دکتری نیاز به ارائه مقاله علمی دارد که باید مقالات زیادی را مطالعه کند در سایت دانلود مقاله می تواند مقالات ترجمه شده را دانلود کند و با مطالعه آنها بر دانش خود بیافزاید.در سایت دانلود مقاله موضوعات مختلف در رشته های متعدد مقاله وجود دارد هم مقاله فارسی و هم مقاله انگلیسی و هم مقاله ترجمه شده.
 
حتی ممکن است دانشجویان کارشناسی هم بخواهند  مقاله علمی ارائه دهند که باید با مراحل و اسلوب مقاله نویسی آشنا باشند در سایت دانلود مقاله می توانند با انواع مقاله آشنا شوند.
 
مقاله ای که ارائه می شود باید خلاصه و ومفید و بروز باشد ،مقاله ای باشد که موضوع جدیدی را  بررسی کند و محققان دیگر بتوانند از این مقاله بهره کافی را ببرند در سایت دانلود مقاله ، همه مقاله هال شامل این  موراد می باشند یعنی خلاصه و بروز  هستند.
مقاله ها در سایت دانلود مقاله شامل مراحل زیر می باشند :
 
    عنوان
    نام نویسنده یا نویسندگان
    اطلاعات تماس
    چکیده
    واژگان کلیدی
    مقدمه
    مبانی نظری تحقیق
    روش تحقیق
    یافته های تحقیق
    بحث و نتیجه گیری
    فهرست منابع


نظرات بینندگان