arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۴۷۵۹۰
تاریخ انتشار: ۴۵ : ۱۹ - ۱۲ خرداد ۱۳۹۶

انسداد 4 محور و محدودیت تردد در 4 مسیر اصلی+اسامی محورها

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : پلیس راه راهور ناجا جزئیات محورهایی را که دارای محدودیت یا ممنوعیت تردد هستند، اعلام کرد.

به گزارش انتخاب، پلیس راه راهور ناجا محورهایی را که دارای محدودیت یا ممنوعیت هستند به شرح ذیل اعلام کرد:

1-محور شمشک ـ دیزین

2-محور استهبان ـ نی ریز

3-محور اولنگ ـ شاهرود

4-محور فرعی رودبار ـ کهنوج ـ قلعه گنج

5-آزادراه قم به تهران از تاریخ 96/01/29لغایت 96/06/20 محدوده عوارضی تا کیلومتر 12.5 روزهای شنبه، یکشنبه، دوشنبه و چهارشنبه هر هفته از ساعت ٨الی ١٧ و روزهای سه شنبه از ساعت ٨الی ١٢به استثنای روزهای پنجشنبه و جمعه و ایام تعطیلات رسمی و روز قبل و بعد از ایام تعطیلات چند روزه، عملیات راهسازی همزمان با عبور ترافیک و تنها در یک خط عبور اجرا خواهد شد.

6- محور کرج - چالوس از تاریخ 96/02/01 لغایت 96/06/20 محدوده میدان امیرکبیر تا تونل کندوان کیلومتر صفر تا 75 روزهای شنبه,یکشنبه ,دوشنبه و سه شنبه هر هفته از ساعت ٨الی ١٧ و روزهای چهارشنبه از ساعت ٨ الی ١٢ به استثنای روزهای پنجشنبه و جمعه و ایام تعطیلات رسمی و روز قبل و بعد از تعطیلات چند روزه عملیات راهسازی همزمان با عبور ترافیک و رعایت جوانب احتیاط اجرا خواهد شد.

7-محور آزادراه رشت - قزوین از تاریخ 96/02/16 الی 96/06/20 از ساعت ٨ الی ١٨ روزهای شنبه، یکشنبه، دوشنبه و سه شنبه و از ساعت ٨ الی ١٤ چهارشنبه هر هفته به جز روزهای پنجشنبه و جمعه و ایام تعطیلات رسمی و روز قبل و بعد از تعطیلات چند روزه به دلیل عملیات راهسازی همزمان با عبور ترافیک و رعایت جوانب احتیاط اجرا خواهد شد.

8-آزادراه تهران - قم (کیلومتر صفر تا 30 حد فاصل عوارضی حرم تا پل فرودگاه امام خمینی (ره)از تاریخ 96/02/16 الی 96/05/31 روزهای شنبه،یکشنبه،دوشنبه،چهارشنبه هر هفته از ساعت (٨ تا ١٨)روزهای سه شنبه و پنج شنبه از ساعت (٨ تا ١٤) به جز ایام تعطیلات رسمی و روز قبل و بعد از تعطیلات چند روزه، عملیات راهسازی همزمان با عبور ترافیک و تنها در یک خط عبور اجرا خواهد شد.
نظرات بینندگان