arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۴۷۶۷۴
تاریخ انتشار: ۲۳ : ۱۲ - ۱۳ خرداد ۱۳۹۶

عارف چه چیزی را تکذیب می کند، ملاقات با نوریان، اظهاراتش یا زمان انتشار را؟

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

‎ عارف چه چیزی را تکذیب می کند، ملاقات با نوریان، اظهاراتش یا زمان انتشار را؟

‎پیرو انتشار مطلبی در رسانه ها در مورد ملاقات سرپرست دانشگاه آزاد  و دکتر عارف، وحمایت عارف از دانشگاه آزاد ، روابط عمومی دفتر عارف، متنی را منتشر کرد که خبر دیدار را قابل تایید ندانست، در متن این تکذیبیه آمده است:

«در پی انتشار مطالبی به نقل از دکتر محمدرضا عارف درباره دانشگاه آزاد به اطلاع می‌رساند، رئیس فراکسیون امید طی روزهای اخیر بخصوص بعد از تحولات اخیر در دانشگاه آزاد اسلامی هیچگونه موضع‌گیری درباره این دانشگاه نداشته است و مطالب منتشر شده به نقل از محمدرضا عارف  مورد تایید نمی‌باشد.»

خبری که به نقل از دانشگاه آزاد منتشر شد

روابط عمومی دانشگاه آزاد اما چند روز قبل، خبری از دیدار عارف و نوریان داد. در این خبر آمده است: رئیس فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی گفت: هرگونه حمایـــت قانونی لازم از دانشـــگاه آزاد اســـلامی را از طریـــق مجلس انجام خواهیم داد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه آزاد، ضیافت افطار دانشـــگاه صنعتی شـــریف با حضور چهره های برجســـته علمی و سیاسی کشور برگزار شـــد که در این مراسم محمدرضا عارف رئیس فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی با سرپرست دانشگاه آزاد دیدار و گفتگو کرد.

محمدرضا عارف که تجربه ریاســـت بر دانشـــگاه تهـــران را نیز دارد بـــه ظرفیت های عظیم دانشـــگاه آزاد اســـلامی و لزوم بهره وری بهینه از این ظرفیت تاکید کـــرد.

وی همچنین خواهان اســـتفاده بیشـــتر از ظرفیت های این موسســـه آموزش عالی در مســـیر پیشـــرفت علمی کشور شد و افزود: هرگونه حمایـــت قانونی لازم از دانشـــگاه آزاد اســـلامی را از طریـــق مجلس انجام خواهیم داد.

علی محمد نوریان سرپرست دانشگاه آزاد نیـــز در این دیدار مســـائل کلان و اولویت های این دانشـــگاه آزاد را با محمدرضا عـــارف در میان گذاشـــت.

سرپرست دانشـــگاه آزاداســـلامی همچنین از نمایندگان مجلس خواســـت در مسیر آینده دانشـــگاه همراه و یاور خانواده بزرگ این دانشـــگاه باشند.

نظرات بینندگان