arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۴۷۷۰۸
تاریخ انتشار: ۲۰ : ۱۵ - ۱۳ خرداد ۱۳۹۶

دستگیری قاتل ۲۲ ساله در کرمانشاه/ قتل پدر و مادر به فاصله یک ساعت

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
معاون اجتماعی انتظامی استان کرمانشاه گفت: قاتل ۲۲ ساله‌ای که جنایت هولناکش در روزهای گذشته موجب تشویش اذهان عمومی شده بود در کرمانشاه دستگیر شد.

به گزارش انتخاب، به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ محمدرضا آمویی اظهار داشت: هفته گذشته یک فقره قتل در یکی از شهرک‌های کرمانشاه رخ داد که متأسفانه در این حادثه زن و شوهری جوان در منزل خود با اصابت گلوله کشته شدند و تشویش اذهان عمومی را در پی داشت.

وی افزود: بررسی صحنه جرم توسط عوامل پلیس آگاهی استان و کشف سرنخ‌های موجود، ظن پلیس را به سمت تنها بازمانده این خانواده یعنی فرزند 22 ساله آنها سوق داد و مظنون پرونده تحت بازجویی قرار گرفت.

آمویی عنوان کرد: در ابتدا پسر خانواده منکر هر گونه عمل مجرمانه‌ای شد اما ادامه بازجویی‌ها و صحبت‌های ضد و نقیض این فرد و نیز اعتیاد وی به مواد مخدر پرده از جنایتی هولناک برداشت و این قاتل جوان به بزه انتسابی اعتراف کرد.

وی گفت: اختلافات خانوادگی و گسست عاطفی میان والدین و فرزند آنها موجب شده بود که قاتل 22 ساله ابتدا مادر خود را با سلاح گرم به قتل برساند و یک ساعت بعد هنگامی که پدر وی از محل کار به منزل بازگشته بود او را نیز با اصابت دو گلوله از پای درآورد.

آمویی افزود: تحقیقات پلیس و اعترافات قاتل حاکی از آن بود که یک قبضه سلاح کمری مخفیانه توسط پدر خانواده خریداری شده بود اما وی که هیچگاه تصور نمی‌کرد فرزندش از محل اختفای سلاح با خبر باشد خود و همسرش را قربانی این اشتباه شایع در میان خانواده‌های کرمانشاهی کرد.

معاون اجتماعی انتظامی استان کرمانشاه با اشاره به اینکه متهم جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شده است از مردم خواست با خرید اسلحه و نگهداری آن در منزل حوادثی دلخراش و مرگبار را رقم نزنند و سعی کنند با بحث و گفت‌وگو مشکلات خود را برطرف کنند.
نظرات بینندگان