arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۴۷۷۲۷
تاریخ انتشار: ۲۰ : ۱۶ - ۱۳ خرداد ۱۳۹۶

آیت‌الله جنتی: تکریم امام(ره) با حرکت در مسیر رهبر معظم انقلاب محقق می‌شود

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
رئیس مجلس خبرگان رهبری با صدور بیانیه ای در آستانه سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) تاکید کرد: تجلیل و تکریم این شخصیت عظیم الشان با استقامت بر مواضع شجاعانه مقام معظم رهبری و حرکت در خط مشی ترسیم شده از سوی ایشان در صحنه مقابله با مستکبران عالم، محقق خواهد شد.
 
به گزارش انتخاب به نقل از دبیرخانه مجلس خبرگان رهبری، در آستانه بیست و هشتمین سالگرد ارتحال ملکوتی بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (قدس سره الشریف)، مجلس خبرگان رهبری در بیانیه ای ضمن بزرگداشت یاد و خاطره امام راحل عموم مردم شریف ایران اسلامی را به حضور باشکوه در مراسم سالگرد رهبر فقید انقلاب؛ حضرت امام(رضوان الله تعالی علیه) دعوت کرد.
 
متن این بیانیه به شرح زیر است:
 
بسم الله الرحمن الرحیم
 
بیست و هشتمین سالگرد ارتحال بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی «قدس سره الشریف» در حالی فرا می رسد که شخصیت وجودی آن روح خدا و انقلاب شگرف او هر روز بیشتر از پیش، آشکار می گردد. بزرگمردی که در عصر غربت معنویت برای احیای اسلام ناب محمدی(ص) و برافراشتن پرچم دینداری و طنین ندای محرومان و مستضعفان قیام کرد و وجدانهای بیدار را برای مقابله با استکبار بسیج کرد؛ شخصیتی که با سالها مجاهدت و مبارزه با دستگاه ظلم و فساد رژیم پهلوی، نظام مقدس جمهوری اسلامی را بنیان نهاد تا به جهانیان معرفی کرد؛ مردی که در عرصه بین المللی ندای «وحدت و بیداری اسلامی» را سر داد و هویت فراموش شده مسلمانان را احیاء نمود و به مستضعفان عالم آموخت که با اعتقاد به شعار«هیهات من الذله» همچنان می توان کاخ طاغوتها را در هم شکست.
 
بدون شک تجلیل و تکریم این شخصیت عظیم الشأن و تعظیم جایگاه والای او با استقامت بر مواضع شجاعانه مقام معظم رهبری و حرکت در خط مشی ترسیم شده از سوی ایشان در صحنه مقابله با مستکبران عالم، محقق خواهد شد.
 
مجلس خبرگان رهبری در آستانه سالگرد عروج ملکوتی آن امام عزیز، ضمن گرامیداشت یاد آن پیام آور عزت و شجاعت از آحاد ملت شریف ایران اسلامی می خواهد با شرکت پرشور و با نشاط در مراسم سالگرد و بزرگداشت رهبر کبیر انقلاب اسلامی هرچه بیشتر پایه های نظام مقدس جمهوری اسلامی را تحکیم نموده، دِین خود را به شهدای والامقام و امام بزرگوار ادا نموده و حمایت و پشتیبانی خود را از رهبر معظم انقلاب حضرت آیت الله خامنه ای مدظله العالی اعلام دارند.
 
احمد جنتی
 
رئیس مجلس خبرگان رهبری
نظرات بینندگان