arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۴۷۹۶۱
تاریخ انتشار: ۲۷ : ۰۹ - ۱۵ خرداد ۱۳۹۶

ماتیس:آمریکا ومتحدانش از داعش هراسی ندارند

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
'جیمز ماتیس' وزیر دفاع آمریکا روز دوشنبه در سیدنی استرالیا، گفت که این کشور و متحدانش همچنان به مبارزه علیه افراط گرایان ادامه می دهند و از حملات علیه غرب توسط داعش هراسی ندارند.
 
به گزارش انتخاب به نقل از ایرنا، وزیر دفاع آمریکا که برای شرکت در نشست دو جانبه وزرای دفاع و خارجه آمریکا با همتایان استرالیایی در سیدنی به سر می برد در واکنش به حمله تروریستی لندن، گفت که غرب از حملات داعش ترسی ندارد.
 
پلیس متروپلیتن لندن تایید کرده است بر اثر زیر گرفتن عابران با خودرو در 'پل لندن' (لاندن بریج ) و حمله با چاقو در 'بورو مارکت' در نزدیکی این پل، تاکنون7 نفر کشته و بیش از 48 نفر زخمی شده اند.
دو تن از زخمی ها استرالیایی بوده اند.
'ماتیس' که برای نخستین بار در خارج از آمریکا در کنار 'رکس تیلرسون' وزیر امور خارجه آمریکا ظاهر می شود، در سیدنی گفت: ما متحد هستیم، حتی در برابر دشمنی که قصد دارد به ما صدمه زده و ما را بترساند.
به نوشته تارنمای شبکه خبر آسیا، وی گفت: ما نمی ترسیم.
'مالکوم ترنبول' نخست وزیر استرالیا نیز گفت که جهان به احتمال زیاد شاهد حملات بیشتری خواهد بود و جامعه جهانی باید 'هوشیار و مصمم در مبارزه' باشد.
وی در نشستی خبری با رسانه ها در سیدنی گفت: این جنایتکاران و تروریست ها، ترسو هستند. هیچ کار قهرمانانه در آنچه انجام می دهند وجود ندارد.

نظرات بینندگان