arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۴۸۰۵۱
تاریخ انتشار: ۵۹ : ۱۷ - ۱۵ خرداد ۱۳۹۶

حکم برائت دختر وزیر صادر شد

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : دبیر کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان تهران گفت: حکم برائت دختر وزیر آموزش و پرورش صادر شده و پرونده مختومه است.

به گزارش انتخاب به نقل  از ایلنا، در تب و تاب انتخابات ریاست جمهوری، رقبای روحانی و رسانه‌های همسو، بدون مدرک کافی و بی‌توجه به اصول حرفه‌ای، دختر وزیر آموزش و پرورش را متهم به قاچاق کالا کردند. مسئله بالا گرفت. در ادامه طرح موضوع نیز در خبرگزاری‌ها و فضای مجازی باقی نماند و به مناظره‌های زنده تلویزیونی کاندیداهای ریاست جمهوری کشیده شد.

کار به جایی رسید که حامیان رقیب اصلی روحانی، در تجمع‌های خود، به تمسخر صندوق‌هایی را برای حمایت از دختر وزیر آموزش و پروش روی سر بردند‍! در حقیقت، خودشان متهم کردند، به دادگاه بردند، حکم دادند و مجازات کردند. اکنون هم که کار از کار گذشته است، بدون جنجال اعلام می‌شود که پرونده مختومه شده است.

در حقیقت در این روزهای سوت و کور پس از انتخابات، به نقل از دبیر کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان تهران، حکم برائت دختر وزیر آموزش و پرورش صادر و پرونده مختومه اعلام شد. مشخص است که این پرونده فقط برای مقاصد انتخاباتی پیش کشیده شده بود و اکنون که تب انتخابات خوابیده، حکم برائت را هم صادر کردند و حال در فضای سوت و کور دنیای خبر، از مختومه شدن پرونده می‌گویند.

واضح است که در آن زمان فقط می‌خواستند به  رقیب انتخاباتی خود، حسن روحانی، ضربه بزنند و بدون مدرک کافی و مستدل نیز تا آنجا که توانستند اتهام زدند، و اکنون علی‌اکبر پوراحمدنژاد (دبیر کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان تهران) با اشاره به آخرین وضعیت پرونده واردات پوشاک دختر وزیر آموزش و پرورش اظهار می‌کند: در این پرونده با توجه به حکم اولیه صادر شده و عدم اعتراض به حکم صادره، این حکم قطعی است. این پرونده در استان تهران و از نظر ما مختومه شده و جای بحثی ندارد.

نظرات بینندگان