arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۴۸۷۰
تاریخ انتشار: ۱۹ : ۰۲ - ۲۳ مرداد ۱۳۹۰

براي بازي در آزادي لحظه شماري مي کنم

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
خسرو حيدري در پيروزي مهم استقلال در کرمان نقش مهمي داشت . بازگشت او به استقلال باز هم با يک پاس گل همراه بود . با شماره 2 استقلال در شرايطي که در فرودگاه کرمان به همراه ساير هم تيمي هايش منتظر بازگشت به تهران بود دقايقي درباره اين مسابقه صحبت کرديم :
*سرانجام با پيراهن استقلال به ميدان رفتي ،مسابقه اول چطور بود ؟
احساس خيلي خوبي داشتم . باورم نمي شد که مشکلم براي بازي با مس حل شود . دلم واقعا براي پيراهن شماره 2 استقلال تنگ شده بود و چند دقيقه اول مسابقه واقعا هيجان زده بودم و خاطره روزهاي خوبي که در اين تيم داشتم برايم زنده شد
*در اولين مسابقه باز هم پاس گل دادي و از همه مهمتر توانستي پايه گذار پيروزي استقلال باشي
من بيشتر از اين خوشحالم که توانستم دوباره دل هواداران استقلال را شاد کنم . از خوشحالي آنها خوشحالم . اميدوارم بيشتر از گذشته براي استقلال پاس گل بدهم . من روزهاي سختي را در فصل نقل و انتقال ها گذراندم . خيلي سختي کشيدم . روزهاي پر استرسي بود . حتي در اردوي تيم ملي هم من استرس اين ماجرا را داشتم .
*سرانجام باشگاه استقلال و سپاهان بر سر چه رقمي درباره رضايتنامه شما به توافق رسيدند ؟
اين سؤال را از آقاي فتح ا... زاده بپرسيد . باور کنيد من آنقدر از بابت رهايي از اين مشکل خوشحالم که اصلا به اين موضوع فکر نمي کنم
*صمد مرفاوي بعد از مسابقه گفت که پيروزي استقلال به دليل امداد غيبي بود . به نظر مي رسد که او اعتقاد دارد که استقلال با جادو به پيروزي دست يافته است!
آقا صمد سرمربي من بوده و من براي ايشان خيلي احترام قائلم . به عنوان يک بازيکن دوست ندارم درباره اظهارات سرمربي تيم حريف صحبت کنم . چون معتقدم جايگاه ها بايد حفظ شوند اما من فقط اين را بگويم که بچه هاي ما در اين مسابقه خيلي زحمت کشيدند و به نظرم شايسته پيروزي بوديم
*گويا بعد از مسابقه هم با مرفاوي صحبت کردي
بله . بعد از مسابقه رفتم پيش آقا صمد و به او خسته نباشيد گفتم . خيلي عصباني بودند . به هر حال مس کرمان جزو تيم هاي مدعي ليگ امسال است و من شک ندارم که آقا صمد در آينده نزديک نتايج خيلي خوبي کسب مي کند.
*بازگشت به ورزشگاه آزادي و بازي با پيراهن استقلال براي تو چگونه است ؟
دلم براي بازي با پيراهن استقلال در آزادي تنگ شده و از الان براي بازي چهار شنبه شب روزشماري مي کنم . اميدوارم تماشاگران پر شمار بيايند .
نظرات بینندگان