arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۵۰۰۹
تاریخ انتشار: ۴۷ : ۰۳ - ۲۴ مرداد ۱۳۹۰

منچستر در هفته نخست از رقباي خود فاصله گرفت

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
تیم فوتبال منچستر یونایتد انگلیس روز یکشنبه با پیروزی نه چندان درخشان مقابل وست برومویچ از رقبای اصلی خود فاصله گرفت. این پیروزی در حالی بدست آمد که رقبای منچستر یونایتد یعنی تیم های آرسنال، چلسی و لیورپول به نتیجه تساوی رسیدند و منچستر سیتی نیز روز دوشنبه به میدان می رود. منچستر مقابل وست برومویچ به شیوه فصل گذشته که در ده دقیقه پایانی مسابقات لیگ برتر بیش از بیست امتیاز کسب کرد، به پیروزی رسید.

شیاطین سرخ در برابر وست برومویچ، تیمی که به خوبی سازماندهی شده است، در دقیقه هشتاد و یک پیروزی خود را به لطف سانتر یونگ که دو بار تغییر مسیر داد، قطعی کردند. تیم جوان منچستر یونایتد با میانگین سنی بیست و چهار سال در سی دقیقه نخست بازی بسیار خوب ظاهر شد اما در ادامه بازی عملکرد متوسطی داشت. وین رونی در دقیقه دوازه گل نخست منچستر یونایتد را در یک حرکت جمعی فوق العاده به ثمر رساند و بعد از این گل مردان سر الکس فرگوسن قانع شدند بازی را اداره کنند.

تنها نقطه منفی درباره منچستر یونایتد عملکرد ضعیف داوید دخه آ دروازه بان بیست ساله اسپانیایی و جدید این تیم بود. دخه آ همانند بازی یک هفته قبل مقابل منچستر سیتی در جام خیریه، در دقیقه سی و پنج بازی بر روی یک ضربه بی خطر مرتکب اشتباه شد و اگر هم تیم هایش جبران نمی کردند، می توانست به از دست رفتن دو امتیاز منچستر منجر شود.

این پیروزی به قهرمان لیگ برتر اجازه داد با بولتون و ولور همپتون تنها تیم های پیروز روز شنبه در صدر رده بندی قرار گیرد و از چلسی، آرسنال و لیورپول دو امتیاز فاصله بگیرد.

به گزارش خبرگزاری فرانسه از لندن، آرسنال روز شنبه در خانه نیوکاسل با تساوی صفر بر صفر و لیورپول مقابل ساندرلند با تساوی یک بر یک متوقف شدند.

چلسی هم روز یکشنبه مقابل استوک سیتی دو امتیاز از دست داد.
نظرات بینندگان