arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۵۲۴۳
تاریخ انتشار: ۵۳ : ۰۹ - ۲۶ مرداد ۱۳۹۰

جزئيات انقلاب بانکي دولت

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
سخنگوي کارگروه تحول اقتصادي دولت از ارايه دو طرح تغيير قانون پولي و بانکي و افزايش اختيارات بانک مرکزي توسط اين بانک به کارگروه طرح تحول بانکي خبر داد و گفت: جمع بندي نهايي طرح تحول بانکي با حضور رئيس جمهور بررسي مي شود.

محمدرضا فرزين در گفتگو با مهر از برگزاري هفت جلسه تحول نظام بانکي خبر داد و گفت: در اين جلسات طرح وزارت اقتصاد و بانک مرکزي مطرح شد، البته طرحهاي بانک مرکزي زمان بيشتري را به خود اختصاص داد.

وي با تأکيد بر اينکه در آينده جمع بنديهاي تحول بانکي توسط دبيرخانه به کارگروه ويژه تحول اقتصادي دولت ارايه مي شود تا با حضور رئيس جمهور مورد بررسي قرار گيرد، عنوان کرد: هم اکنون طرح تحول بانکي در مرحله بررسي هاي کارشناسي است و به جمع بندي نرسيده است.

فرزين از ارايه دو طرح توسط بانک مرکزي براي طرح تحول نظام بانکي خبر داد و تصريح کرد: يکي از اين مباحث اصلاح قانون است، بر اين اساس بانک مرکزي درصدد تغيير قانون پولي و بانکي و افزايش اختيارات بانک مرکزي است.

سخنگوي طرح تحول اقتصادي دولت ادامه داد: بانک مرکزي همچنين يکسري پروژه ها براي طرح تحول بانکي در نظر دارد، به همين دليل هم طرح پروژه ها و ديدگاه هاي بانک مرکزي در اين راستا در کارگروه زمان بر شده است.
نظرات بینندگان