arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۵۲۴۴۶
تاریخ انتشار: ۴۷ : ۱۸ - ۱۰ تير ۱۳۹۶

مدیر روابط عمومی بورس در گفتگو با انتخاب از تجمع امروز بورس گفت

حمید روح بخش مدیر روابط عمومی و امور بین الملل بورس تهران در گفت و گو با انتخاب درباره تجمع تعدادی از سهامداران کنتورسازی در تالار حافظ، اظهار داشت: بر خلاف آنچه برخی رسانه ها اعلام کردند، این رویداد ارتباطی به وضعیت کلی بازار نداشته و صرفا" مربوط به سهامداران شرکت کنتورسازی ایران بود.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
حمید روح بخش مدیر روابط عمومی و امور بین الملل بورس تهران در گفت و گو با انتخاب درباره تجمع تعدادی  از سهامداران کنتورسازی  در تالار حافظ، اظهار داشت: بر خلاف آنچه برخی رسانه ها اعلام کردند، این رویداد ارتباطی به وضعیت کلی بازار نداشته و صرفا" مربوط به سهامداران شرکت کنتورسازی ایران بود.
 
وی ادامه داد: این گروه از سهامداران که حدود 70 تا ۸۰ نفر بودند، صبح امروز با حضور در تالار حافظ و با در دست داشتن نوشته هایی، خواهان تعیین تکلیف پرونده کنتور سازی بودند که از سال گذشته به دلیل ابهام در صورت های مالی آن شرکت و عدم تحقق پیش بینی های ناشر برای دستیابی به برخی درآمدها، برای سهامداران این شرکت مشکلاتی را بوجود آورده است.
 
وی درباره آخرین وضعیت پرونده شکایت از ناشر کنتور سازی به قوه قضاییه گفت: پرونده این ناشر در اختیار امور انتظامی و حقوقی سازمان بورس قرار گرفت و در نهایت پرونده  به دادگاه ارجاع شده و هم اکنون در حال رسیدگی و طی فرآیند قضایی است.

نظرات بینندگان