arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۵۳۱۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۳ : ۱۶ - ۲۶ مرداد ۱۳۹۰

بهاره رهنما: آقای مدیری بهترین لحظات زندگی من و پیمان قاسمخانی با شما رقم خورده است

اظهار نظر جالبی که بهاره رهنمابه تازگی در جشن دنیای تصویر بیان کرده را باید پایانی برهمه شایعاتی دانست که درباره اختلاف مهران مدیری و قاسمخانی مطرح می شد .
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
اظهار نظر جالبی که بهاره رهنمابه تازگی در جشن دنیای تصویر بیان کرده را باید پایانی برهمه شایعاتی دانست که درباره اختلاف مهران مدیری و قاسمخانی مطرح می شد .

به گزارش پارس توریسم ، آن طور که روزنامه تماشا از این مراسم گزارش داده بهاره رهنما که برای اهدا جایزه مریلا زارعی روی سن آمده بود گفته :در جمع آقای مدیری را می بینم و دوست دارم در همین جا به همه شایعات پایان دهم . آقای مدیری بهترین لحظات زندگی من و پیمان با شما رقم خورده است .

 اوائل سال 89بود که بهارهرهنما در گفت وگویی باهفته نامه جهان سینما  روایت جالبی از اختلاف بین مهران مدیری و پیمان قاسمخانی بازگو کرده بود  . او در پاسخ به سوالی که " در کار جدید مهران مدیری بازی نکردید؟" می گوید: نمی دانم شاید این بار چون پیمان هم با مدیری کار نمی کند این اتفاق تاثیر داشته و البته واقعا این اولین بار است که اینطوری شده .نمی دانم به چه دلیل ارتباط کاری شان قطع شده است و برای اولین بار است که علاقه دارم به عنوان همسربه فاصله ای که پیمان با مدیری گرفته احترام بگذارم وبا مدیری کار نکنم. به هر حال تصمیم پیمان حتما دلیل قانع کننده ای داشته است .

درادامه این مصاحبه از رهنما پرسیده شده بود:این اختلاف برسر چه مسئله ای رخ داده است ؟ وبهاره رهنما می گوید :آنقدر پیمان ومهران مدیری آدمهای درونگرایی هستند که هنوز دلیل واقعی این اختلاف را کسی نمی داند .

او در پاسخ به سوالی که تلاش نکردید این ارتباط را دوباره بین قاسمخانی ومدیری برقرار کنید می گوید :فکر خوبی است چون احساس می کنم هردوی اینها بدون یکدیگر کامل نیستند.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۴۵ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۶
4
3
مهران ندیری؟؟؟؟؟؟
نظرات بینندگان