arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۵۳۳۸۷
تاریخ انتشار: ۵۳ : ۱۷ - ۱۵ تير ۱۳۹۶

ارزیابی عملکرد شرکت سرمایه گذاری و توسعه کیش

برای رسیدن به اهداف این شرکت باید با موضوعات خوب، اهداف بلند مدت و کوتاه مدت در نظر گرفته شود تا به توسعه لازم دست یافت.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
با حضور دکتر مونسان مجمع عمومی عادی سالیانه صاحبان سهام مالی منتهی به 30 اسفند سال 95 شرکت سرمایه گذاری و توسعه کیش برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، این جلسه صبح روز پنجشنبه 15 تیر با حضور دکتر علی اصغر مونسان به عنوان رئیس مجمع، مدیران سازمان حسابرسی  کشور، هیات مدیره سازمان و شرکت سرمایه گذاری و توسعه کیش در مرکز همایش های بین المللی سازمان منطقه آزاد کیش در دو بخش برگزار شد.

در بخش نخست این جلسه، گزارشی مبسوط بر اساس شواهد حسابرسی از طریق سازمان منطقه آزاد کیش به مدیران سازمان حسابرسی و گزارش هیات مدیره سال 95 این شرکت نیز به رئیس مجمع و اعضای هیات مدیره سازمان منطقه آزاد کیش  ارائه شد.

پس از پایان ارائه این گزارش عملکرد، دکتر علی اصغر مونسان مدیر عامل سازمان منطقه آزاد کیش و رئیس مجمع اقدامات انجام شده در شرکت سرمایه گذاری و توسعه کیش را مثبت ارزیابی کرد و گفت: انجام اقدامات خوب  شرکت سرمایه گذاری و توسعه کیش نشان دهنده عبور از مرحله گذار است که در این راستا ساماندهی، کنترل پروژه ها و سرمایه گذاری خوبی انجام شده است.

وی با بیان اینکه سال 96 سال توسعه این شرکت خواهد بود، گفت: برای رسیدن به اهداف این شرکت باید با موضوعات خوب، اهداف بلند مدت و کوتاه مدت در نظر گرفته شود تا به توسعه لازم دست یافت.

رضال سراج مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری و توسعه کیش هم در خصوص این مجمع گفت: در نهایت دستورات، تکالیف و مواردی سنواتی مربوط به سال های گذشته به صورت تذکر و توضیح در قالب 7 بند به مجمع  شرکت سرمایه گذاری و توسعه کیش ابلاغ شد و امیدواریم در مدت زمان 2 تا 3 ماه بتوانیم تمامی موارد ذکر شده توسط مدیران حسابرسی را رفع کنیم.

وی یاد آور شد: از تاریخ یکم مرداد 95 شرکت سرمایه گذاری و توسعه کیش به سه شرکت تابعه تفکیک شد و در این گزارش به صورت مجزا، گزارش اقدامات انجام شده 4 ماهه قبل از تفکیک شرکت ها و گزارش 8 ماهه پس از تفکیک تا پایان سال 95 اعلام شد.

لازم به ذکر است، در گزارش عملکرد هیات مدیره به مجمع عمومی صاحبان سهام سال مالی منتهی به 30 اسفند 95 شرکت سرمایه گذاری و توسعه کیش به مواردی از جمله تاریخچه و اطلاعات اساسی شرکت، موضوع فعالیت شرکت طبق اساسنامه، نشانی و ترکیب سهامداران شرکت، ترکیب اعضاء هیات مدیره، نام حسابرس مستقل و بازرس قانونی، وضعیت نیروی انسانی، مقایسه عملکرد با بودجه اشاره شد.

همچنین،  اقدامات معاونت بازرگانی و سرمایه گذاری، مدیریت همایش ها و نمایشگاه، مدیریت رفاه و خدمات درمانی، حوزه حقوقی، واحد اداری و پشتیبانی، معاونت بندر و فرودگاه، معاونت امور شهر سازی و جلسات هیات مدیره این شرکت در سال مالی مورد گزارش، بررسی شد.

در پایان نیز، برنامه های آتی این شرکت در سال 96 از جمله توسعه فضاهای گردشگری و احداث زیر ساخت های جزیره هندورابی، محور ویژه تمدن ها، پارک شهر، شهر بازی غروب کیش، طرح شام تا سحر غروب کیش، پیست اتومبیلرانی، احداث مارینا، رستوران کوه غروب، احداث مدرسه هوشمند، شهرک کودکان، مشارکت با بخش خصوصی جهت ایجاد صرافی، مشارکت با شرکت فناپ و طرح برون سپاری بهره برداری و نگهداری اماکن ورزشی جزیره کیش معرفی شدند.
نظرات بینندگان