arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۵۵۹۳
تاریخ انتشار: ۱۸ : ۱۲ - ۲۹ مرداد ۱۳۹۰

نتایج آزمون های پیام نور ؛ امروز در سایت سنجش

نتایج آزمون های فراگیر دانشگاه پیام نور از ساعت 11 امروز - شنبه - منتشر می شود .
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : واحد مرکزی خبر نوشت: نتایج آزمون های فراگیر دانشگاه پیام نور از ساعت 11 امروز - شنبه - منتشر می شود .
 

رئیس مرکز آزمون دانشگاه پیام نور در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار ما افزود: داوطلبان شرکت کننده در آزمون های فراگیر کارشناسی ، کارشناسی ناپیوسته و کارشناسی ارشد این دانشگاه باید با مراجعه به پایگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی اینترنتی www.sanjesh.org و وارد کردن اطلاعات لازم ، نتیجه آزمون خود را مشاهده کنند.

امین ناجی گفت: نام نویسی کلاس های درس پذیرفته شدگان دراین آزمون ها27 تا 31 شهریور به مدت پنج روز صورت خواهد گرفت .

وی افزود: داوطلبان باید از 23 شهریور با مراجعه به پایگاه اطلاع رسانی دانشگاه پیام نور به نشانی اینترنتی www.pnu.ac.ir از چگونگی مراحل نام نویسی اطلاع یابند.

سه آزمون فراگیر دانشگاه پیام نور اردیبهشت امسال به صورت سراسری برگزار شد.

137 هزار و 20 داوطلب در آزمون کاشناسی ، شش هزار و 804 داوطلب در آزمون کارشناسی ناپیوسته و 102 هزار و 953 داوطلب در آزمون کارشناسی ارشد فراگیر شرکت کردند.

رئیس مرکز آزمون دانشگاه پیام نور با اعلام اینکه اطلاعیه نام نویسی پذیرفته شدگان این دوره ها روی پایگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور نیز قرار می گیرد ، زمان آغاز کلاس های درس این دانشجویان را از مهرماه اعلام کرد.

ظرفیت پذیرش کارشناسی ارشد فراگیر امسال بیش از هفت هزار و 500 نفر و ظرفیت پذیرش در مقطع کارشناسی و کارشناسی ناپیوسته این دانشگاه بیش از شمار داوطلبان است .

پذیرش داوطلبان براساس حد نصاب نمره آزمون و ظرفیت مرکز مورد تقاضای داوطلب است .
نظرات بینندگان