arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۵۶۴۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۵۵ : ۰۸ - ۳۰ مرداد ۱۳۹۰

وقتي رئيس بر طبل گراني مي کوبد!

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
امير روحپرور: در حالي که روز گذشته با ايجاد شوک جديد در بازار طلا قيمت انواع طلا وسکه دچار نوسانهاي شديدي شد، رئيس اتحاديه کشوري طلا، جواهرات، نقره، سکه و صراف در مصاحبه با فارس و ايسنا به جاي اينکه از التهاب بازار بکاهد و جو رواني را کنترل کند، مدام بر طبل گراني کوبيد.

او در اين مصاحبه ها در حالي که برخي از کارشناسان داخلي و خارجي و حتي مؤسسات بين المللي، بازار طلا را دچار حباب قيمتي دانسته اند، اين موضوع را تأييد نکرد!

رئيس اتحاديه کشوري در گفتگو با ايسنا، با بيان اينکه پيش بيني مي شود هر اونس طلا به دو هزار دلار برسد، گفته است: بازار داخل با وجود کاهش تقاضا، با افزايش هيجانات قيمتهاي خارجي بار ديگر تحت تأثير قيمت جهاني طلا و سکه قرار گرفت و قيمت طلا و سکه افزايش پيدا کرد.

محمد کشتي آراي در گفتگو با فارس نيز ضمن اينکه از افزايش نرخ سکه و رسيدن آن تا 600 هزار تومان در آينده نه چندان دور خبر داد، گفت: قيمت طلا و سکه در بازار داخلي و خارجي واقعي بوده و هيچ حبابي ندارند.

اين در حالي است که از مسؤولاني چون ايشان انتظار مي رود در شرايطي که بازار با التهاب قيمتها مواجه است، اظهاراتي بيان نکنند که دامنه التهاب بيشتر شود.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۴۱ - ۱۳۹۰/۰۵/۳۰
0
1
پس انتظار دارید دولت برای تأمین پول هدفمندی یارانه ها دزدی کند. چند روز پیش مجلسیها گفتند دولت قادر به پرداخت پول یارانه ها نیست. شماها که باید خیلی بیشتر از اینها زرنگ باشید. دوستتداریم انتخاب.
نظرات بینندگان