arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۵۷۰۵۳
تاریخ انتشار: ۰۳ : ۱۳ - ۰۶ مرداد ۱۳۹۶

سلطانی فر: جوانگرایی مدیران را آغاز کرده ایم/ احیای سازمان ملی جوانان در کوتاه ترین زمان ممکن

وزیر ورزش و جوانان با بیان اینکه در زمینه احیای سازمان ملی جوانان تابع نظر مجلس هستیم، گفت: جوانگرایی مدیران را آغاز کرده ایم.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
وزیر ورزش و جوانان با بیان اینکه در زمینه احیای سازمان ملی جوانان تابع نظر مجلس هستیم، گفت: جوانگرایی مدیران را آغاز کرده ایم.

به گزارش انتخاب، مسعود سلطانی فر که شامگاه پنجشنبه در تبریز سخن می گفت با بیان این مطلب افزود: لایحه تفکیک بخش جوانان از وزارت ورزش و تفکیک دو وزارتخانه دیگر تقدیم مجلس شده است و ما تابع نظرات مجلس هستیم.
 
وی تاکید کرد که در صورت تصویب لایحه تفکیک امور جوانان از وزارت ورزش، این وزارتخانه در کوتاه ترین زمان ممکن به احیای سازمان ملی جوانان کمک خواهد کرد تا مسائل آن حل شود.
 
سلطانی فر افزود: در صورتی که مجلس با تفکیک امور جوانان از وزارت ورزش موافقت نکند، این وزارتخانه با رویکرد کنونی و با انگیزه مضاعف تلاش می کند تا با همدلی و هم افزایی قدم های موثرتری برای حل مشکلات جوانان برداشته شود.
 
وزیر ورزش همچنین در بخش دیگری از سخنان خود خاطر نشان کرد که در سفرهای استانی با اعضای هیات ها و جوانان جلسه داشته و به انتقادات آنها گوش می دهد؛ همچنین در برخی از استان ها جلساتی را به طور جداگانه با سمن ها و هیات ها برگزار می کند تا فرصت بیشتری برای استفاده از نقطه نظرات جوانان داشته باشد.

وی با اشاره به استفاده از مدیران جوان از زمان برعهده گرفتن سمت وزارت ورزش گفت: در طول ماه های گذشته در چندین استان مختلف از مدیران کل زیر 40 سال استفاده کردیم که این موضوع نه تنها باعث رضایت مردم، ورزشکاران، پیشکسوتان و نمایندگان مجلس در استان شده بلکه این مدیران در انجام امور محوله موفق نیز بوده اند.
منبع: ایرنا
نظرات بینندگان