arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۵۷۰۵۴
تاریخ انتشار: ۴۸ : ۱۲ - ۰۶ مرداد ۱۳۹۶

هاشم‌زایی: شهردار تهران باید قدرت لابی‌گری قوی داشته باشد

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به مسائل شهری تهران، شهردار باید فردی توانمند بوده و قدرت لابی‌گری قوی داشته باشد.

به گزارش انتخاب، عبدالرضا هاشم‌زایی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار داشت: با توجه به مسائل شهر تهران و معضلاتی که با آن مواجه است باید شهرداری انتخاب شود که فردی توانمند بوده و قدرت لابی‌گری در سایر قوا را هم داشته باشد.

وی تصریح کرد: آنطور که شورای شهر فعلی تأییده کرده‌اند شهرداری تهران حدود 20 تا 21 هزار میلیارد تومان بدهی حال شده دارد که باید پرداخت کند. ضمن این‌که بدهی‌های تعهد شده‌ای هم در خصوص قراردادهایی که منعقد می‌کند برای آینده دارد که حدود 40 هزار میلیارد تومان است؛ بنابراین معادل 60 هزار میلیارد دارای بدهی است.

وی خاطرنشان کرد: مسائل مربوط به حاشیه‌نشینی، ساخت و سازها، فروش تراکم و... بخشی از معضلاتی است که شهر تهران با آن مواجه است و حتماً باید در این زمینه شهردار جدید تمهیدات لازم را بیاندیشد.

این عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور همچنین بیان کرد که در حال حاضر گزینه تثبیت شده‌ای که برای شهرداری وجود دارد آقای نجفی است که از توانمندی‌های لازم برخوردار می‌باشد، مخصوصاً این‌که آقای مرعشی هم به ایشان کمک کند.
نظرات بینندگان