arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۵۷۱۷۲
تاریخ انتشار: ۵۸ : ۱۰ - ۰۷ مرداد ۱۳۹۶

جهانگیری: اگر نقض برجام صورت گیرد ایران عکس‌العمل تند نشان می‌دهد

معاون اول رئیس‌جمهور گفت: کمیسیون نظارت بر برجام تشخیص دهد کاری خلاف برجام از سوی طرف مقابل صورت گرفته جمهوری اسلامی ایران عکس‌العمل تند نشان خواهد داد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
معاون اول رئیس‌جمهور گفت: کمیسیون نظارت بر برجام تشخیص دهد کاری خلاف برجام از سوی طرف مقابل صورت گرفته جمهوری اسلامی ایران عکس‌العمل تند نشان خواهد داد.

به گزارش انتخاب اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس‌جمهور صبح امروز در نشست شورای ملی گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی با استانداران اظهارداشت: کمیسیون نظارت بر برجام تشخیص دهد کاری خلاف برجام از سوی طرف مقابل صورت گرفته جمهوری اسلامی ایران عکس‌العمل تند نشان خواهد داد.

جهانگیری ادامه داد: همه قبول دارند که مساله بیکاری یکی از چالش‌های مهم کشور است و راه حل بیکاری جز با تولید و سرمایه‌گذاری داخلی و خارجی نیست.

وی تصریح کرد: گاهی هم که یک قراردادی انجام می‌شود عده‌ای شروع به انتقاد می‌کنند که البته  اشکالی ندارد اما چرا دستگاه‌های رسمی که مکلف به کمک کردن برای حل مشکل مردم هستند مخالفت می‌کنند، مخالفت آنها در اتاق‌ها در پشت درهای بسته نمی‌ماند بلکه این پیام را به خارجی‌ها مخابره می‌کند که در این کشور امنیت برای سرمایه‌گذاری وجود ندارد.

جهانگیری افزود: در حل مسائل و مشکلات مردم باید با یکدیگر تفاهم و توافق و همکاری داشته باشیم.

معاون اول رئیس‌جمهور با بیان اینکه دولت حاکم بر آمریکا می‌خواهد در فضای بین‌الملل جا بیندازد که ایران ناقض برجام است تا بتواند بین کشورهای 5+1 و سازمان ملل اجماعی علیه ما ایجاد کند، گفت: اما موفق نشده‌اند، اکنون در دنیا تلاش می‌کنند فضای کار را در ایران پرریسک و ناامن نشان دهند.

وی درباره کابینه دوازدهم افزود: کابینه دوازدهم به زودی تشکیل خواهد شد، شخص رئیس‌جمهور مسئول انتخاب کابینه است و خودش تصمیم می‌گیرد البته از سوی اطرافیان و نهادهای مختلف و با مقام معظم رهبری و هر که و هر جا لازم باشد حتما مشورت می‌کند ولی تصمیم گیر برای انتخاب کابینه شخص رئیس‌جمهور است.
منبع: فارس
نظرات بینندگان