arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۵۷۲۹۵
تاریخ انتشار: ۱۰ : ۲۲ - ۰۷ مرداد ۱۳۹۶

فعالیت 260 شبکه ماهواره‌ای فارسی زبان علیه ایران

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
بیش از ۲۶۰ شبکه ماهواره ای فارسی زبان علیه نظام جمهوری اسلامی فعالیت می کنند.

به گزارش انتخاب، معاون امور استانهای سازمان صدا و سیما  در نشست شورای مدیران مرکز کهگیلویه و بویراحمد نیز شرکت کرد و گفت: بیش از 260 شبکه ماهواره ای فارسی زبان که عمدتان از دشمنان این مرزبوم هستند علیه هویت اصیل ایرانی اسلامی برنامه تولید و پخش می کنند.

آقای دارابی رسالت معاونتها و واحدهای مختلف صدا و سیما در عرصه مقابله با هجمه های رسانه ای دشمنان را بسیار سنگین دانست و افزود: باید با برنامه ریزی اصولی و تولید برنامه های فاخر امیدواری را در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در دل ملت زنده کرده و نقشه شوم دشمنان را در مایوس کردن مردم خنثی کرد.

معاون امور استانهای سازمان صدا و سیما شعارگرایی و کلیشه گرایی در تولید و پخش برنامه های صدا و سیما را ممنوع دانست و گفت: خوشبختانه در استان کهگیلویه و بویراحمد هم به لحاظ اقلیم و هم به لحاظ توانمندی در حوزه کودک و خانواده زمینه برای تولید مستند وجود دارد.

دارابی فضای مجازی را فرصتی برای تولید و پخش برنامها هم در تلویزیون و هم در رادیو دانست و افزود:باید برای همه مسائل استان پیوست رسانه ای را تدوین کرده و جامعه را برای فرهنگ سازی در عرصه های مختلف اجتماعی بسیج کرد.

وی خواستار معرفی کارآفرینان به عنوان مبلغان ثروت و ایجاد شغل در استان از طریق صدا و سیما شد و افزود: با معرفی کارآفرینان سرامایه دار برای سرمایه گزاری و ایجاد شغل در استان تشویق می شوند.

دارابی آموزش را برای تربیت نیروهای کارآمد و حرفه ای در واحدهای مختلف صدا و سیما مرکز استان را ضروری دانست و افزود: ضروری است تولید برنامه ها بر اساس تحقیق و پژوهش محور باشد و لازم است در این عرصه سرمایه گزاری کرد.

وی خواستار بکارگیری نیروهای انقلابی و جبهه رفته در واحدهای مختلف صدا و سیما شد و گفت : صدا و سیما باید پاتق نیروهای انقلابی و جبهه رفته باشد و در برنامه ها و اتاق فکرها باید از این نیروها دعوت کرد.

معاون امور استانهای سازمان صدا و سیما فراهم کردن امور رفاهی برای کارکنان صدا و سیما و خانواده هایشان را موجب تشویق و ترغیب آنان در کارها دانست و افزود: باید زمینه را برای کارکنان طوری فراهم کرد که آنان به خاطر کار در صدا و سیما احساس غرور و تشخص داشته باشند.
نظرات بینندگان