arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۵۷۴۵۹
تاریخ انتشار: ۱۹ : ۱۸ - ۰۸ مرداد ۱۳۹۶

تاج: ادبیات منصوریان را نمی پسندم/ دخالتی در محرومیت استقلالی ها نداشتم

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
«مهدی تاج» رییس فدراسیون فوتبال ایران، با بیان اینکه ادبیات «علیرضا منصوریان» سرمربی تیم استقلال تهران را نمی پسندد، همچنین گفت که دخالتی در محرومیت سه بازیکن تیم استقلال نداشته است.

به گزارش انتخاب به نقل از ایرنا، تاج روز یکشنبه در مراسم تجلیل باشگاه سایپا از «ابراهیم صادقی» کاپیتان سال های گذشته این باشگاه، عنوان کرد: تجلیل از بازیکنی که سال ها در فوتبال ایران به اخلاق مداری شهرت داشته است، اقدام پسندیده ای بود که به همین دلیل در مراسم امروز حضور یافتم.

وی در مورد مباحث مطرح شده در خصوص محرومیت بازیکنان استقلال تهران به دلیل حضور نیافتن در اردوی تیم امید، عنوان کرد: این حاشیه نیست و سعی شده تا به قانون عمل شود.

تاج گفت: فیفا دی معمولا در کشورهایی توسعه یافته فوتبال دنبال می شود و برای مسابقات زیر 23 سال آسیا نیز تمامی کشورها با نفرات کامل خود به میدان آمدند و در ایران تنها استقلال بود که سه بازیکن خود را در اختیار تیم امید قرار نداد.

رئیس فدراسیون فوتبال ادامه داد: در خصوص بازیکن تراکتورسازی نیز باید بگویم که کادر فنی اعلام کرد که نیازی به نفرات این تیم ندارد.

وی افزود: کمیته انضباطی در خصوص محرومیت یک جلسه ای بازیکنان استقلال تصمیم گرفت و من نقشی در آن نداشتم و ادبیات منصوریان را هم بعد از دیدار مقابل نفت آبادان نامناسب دیدم.

رئیس فدراسیون فوتبال در مورد مشکلات مالی سرخابی های پایتخت، گفت: با حضور در مجلس شورای اسلامی توضیحات لازم را به اعضای فراکسیون ورزش ارائه کردم و قرار شد اقداماتی در خصوص مالیت های آنان انجام شود.

وی افزود: همچنین نماینده مجلس نیز در حال مذاکره با صدا و سیما برای دریافت حق پخش تلویزیونی است.

تاج با تاکید بر اینکه فدراسیون فوتبال نیاز مالی ندارد، گفت: با این حال دولت باید آستین بالا بزند و به باشگاه ها کمک کند.

رئیس فدراسیون فوتبال در مورد پرونده شکایات متعدد از باشگاه های ایرانی، گفت: باشگاه ها باید در حد توان خود اقدام به جذب بازیکن و مربی کنند. ضمن اینکه شکایت بازیکنان ایرانی از باشگاه ها به کنفدراسیون آسیا و فیفا اقدام خوبی نیست و باید مشکلات را داخلی حل کنیم.
نظرات بینندگان