arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۵۷۴۶۶
تاریخ انتشار: ۴۹ : ۱۸ - ۰۸ مرداد ۱۳۹۶

مرعشی: امیدواریم محسن هاشمی ریاست شورای شهر تهران را بر عهده گیرد

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
عضو شورای عالی سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان در خصوص نامزدی احتمالی محسن هاشمی برای ریاست شورای شهر تهران گفت: امیدواریم وی در شورا ریاست را بر عهده بگیرد البته این به نظر اعضای شورا هم بستگی دارد افکار عمومی این تقاضا را دارد که محسن هاشمی ریاست شورا را بر عهده بگیرد.

به گزارش انتخاب به نقل از ایرنا، حسین مرعشی عصر یکشنبه در حاشیه آئین ختم مادر علی اکبر محتشمی پور، در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوالی در مورد ائتلاف با محمدعلی نجفی در خصوص شهرداری تهران اظهار داشت: من و آقای نجفی از هم جدا نیستیم که بخواهیم با هم ائتلاف کنیم؛ ائتلاف جایی معنی می دهد که جدایی وجود داشته باشد. ما یکی هستیم و مانند سیبی که از وسط نصف کرده باشند.

مرعشی گفت: اگر نجفی شهردار شد من اتاق فکر ایشان هستم و اگر من شهردار شوم نجفی اتاق فکر من می شود.

مرعشی در مورد رایزنی بین حزب کارگزاران و اتحاد ملت هم برای شهرداری تهران هم اظهار داشت: ما با همه احزاب حتی با موتلفه رایزنی کرده ایم.

وی در زمینه حضور خود در لیست انتخاب شهرداران هم اظهار داشت: من به زور وارد لیست نشده ام؛ استدلال کارگزاران بود که در انتخاب لیست شهرداران باشم و من حرف و استدلال آنها را پذیرفتم. من یک آدم حزبی هستم.

وی همچنین درباره گمانه زنی ها درخصوص قائم مقامی‌اش برای محمدعلی نجفی در شهرداری گفت: آقای نجفی برای قائم مقامی، گزینه‌های قوی‌تر از من لازم دارد.
نظرات بینندگان