arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۵۷۹۸۴
تاریخ انتشار: ۳۹ : ۱۶ - ۱۱ مرداد ۱۳۹۶

توسعه عمراني شيراز با حمایت‌های بانک شهر

اين بانك با پرداخت بیش از 5500 فقره تسهیلات بانکی به پیمانکاران شهرداری شیراز براي اجرای پروژه‌های عمرانی و همچنین ارائه ضمانت نامه‌های بانکی به آنان نقش بسزایی در بهبود ارتباط میان شهرداری و پیمانکاران دارد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
 معاون مالي و اقتصادي شهرداري شيراز، حمايت‌هاي بانك شهر را از عوامل موثر در توسعه عمراني این كلانشهر دانست و گفت: طي چند سال فعاليت بانك شهر، خدمات متفاوتي در مسير تامين منابع مالي و اقتصادي به شهرداري‌ها ارائه شده است.

به گزارش مرکز ارتباطات و روابط عمومی بانک شهر، محمدحسن اسدي، این بانک را تحول آفرین و پیشرو دانست و گفت: بانك شهر امروز نقش كليدي در مديريت شهري برعهده دارد و حدود70 درصد از سهام اين بانك متعلق به هشت كلانشهر كشور است كه هر كدام از اين كلانشهرها بين 6 تا 10 سهام را در اختيار دارند.

وي با اشاره به اين‌كه 7 درصد سهام اين بانك متعلق به شهرداري شيراز است، تعامل بين اين دو مجموعه را مطلوب خواند و گفت: حمایت‌های بانک شهر در پیشبرد اهداف و سیاست گذاری‌های مدیریت شهری و به سرانجام رسیدن پروژه‌های عمرانی بسیار روشن و چشمگیر است.

معاون مالی و اقتصادی شهرداری شیراز گفت: با توجه به اهمیت درآمدهای پایدار برای شهرداری‌ها، مدیریت شهری شهرداری شیراز بر آن شد تا با اتکا به روش‌های نوین درآمدهای پایدار و مهندسی مالی مناسب، نسبت به تامین اعتبارات لازم اقدام كند.

اسدي با تاکید بر اين‌كه دستيابي به اين مهم بدون حمايت بانك شهر و توسعه فعاليت‌هاي مديريت شهري، امكان‌پذير نبود، خاطرنشان كرد: اگر چه همکاری و تعامل بانک شهر با شهرداری شیراز در تامین مالی و جلب مشارکت‌های بخش خصوصی برای توسعه زیرساخت‌ها موثر و نتیجه بخش بوده است، اما ضرورت گسترش تعاملات و استفاده از ایده‌های نوین براي تسهیل تامین منابع مالی پروژه‌های شهری از طریق منابع بانک بدیهی به نظر می‌رسد.

اسدی بانک شهر را از جنس مدیریت شهری و هم سو با سیاست گذاری های شهرداری شیراز دانست و افزود: اين بانك با پرداخت بیش از 5500 فقره تسهیلات بانکی به پیمانکاران شهرداری شیراز براي اجرای پروژه‌های عمرانی و همچنین ارائه ضمانت نامه‌های بانکی به آنان نقش بسزایی در بهبود ارتباط میان شهرداری و پیمانکاران دارد.

اسدی با اشاره به تعاملات شهرداری شیراز و بانک شهر به عنوان بانک عامل انتشار و فروش اوراق مشارکت افزود: بانک شهر تا کنون عامل انتشار چندین دوره اوراق مشارکت شهرداری شیراز و قطار شهری بوده است.
نظرات بینندگان