arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۵۸۰۱۸
تاریخ انتشار: ۱۱ : ۲۰ - ۱۱ مرداد ۱۳۹۶

سرمربی تیم فوتبال کره: برای صعود با ایران می‌جنگیم

سرمربی تیم ملی کره تاکید کرد جنگی با ایران ندارد ولی از بازیکنانش می‌خواهد تا پای جان برای تیم ملی کشورشان بجنگند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : سرمربی تیم ملی کره تاکید کرد جنگی با ایران ندارد ولی از بازیکنانش می‌خواهد تا پای جان برای تیم ملی کشورشان بجنگند.

به گزارش انتخاب به نقل از سایت اسپورت نیوز کره، شین تائه یونگ سرمربی ۴۷ ساله تیم ملی کره جنوبی که وظیفه بسیار حساسی را به دوش دارد و می‌خواهد کره را برای نهمین بار پیاپی به جام جهانی برساند، درباره دو بازی حساس برابر ایران و ازبکستان گفت: ۲۶ بازیکن را برای بازی با ایران به اردوی تیم ملی دعوت خواهم کرد و بر خلاف بازی‌های گذشته ۱۰ روز زودتر اردوی ما برای بازی با ایران آغاز خواهد شد و از باشگاه‌های کره‌ای تشکر می‌کنم که به خاطر شرایط تیم ملی حاضر شدند بازی‌های لیگ به وقفه بیفتد. خوشبختانه به نظر می‌رسد که غیر از سون هیونگ مین فعلا مصدوم خاصی برای بازی با ایران نداریم و من امیدوارم که تمام بازیکنانم را در اختیار داشته باشم.  بازیکنانی را برای این بازی انتخاب خواهم کرد که بخواهند برای کره در زمین مسابقه جان بدهند. تنها در این صورت می‌توانیم به جام جهانی برسیم. کار همه ما سخت است.

سرمربی کره در ادامه در پاسخ به سوال خبرنگاری که از او درباره جنگ‌های لفظی بین فوتبال ایران و کره در چند سال اخیر و البته شکست‌های مداوم کره‌ای‌ها برابر ایران سوال کرده بود، گفت: جنگ با ایران تمام شده است و ما اصلا به چنین چیزهایی فکر نمی‌کنیم و رقابت خاصی با یک کشور نداریم. تنها به پیروزی در دو بازی باقی مانده و صعود به جام جهانی فکر می‌کنیم.
منبع: ایسنا
نظرات بینندگان