arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۵۸۲۵
تاریخ انتشار: ۱۶ : ۱۰ - ۰۱ شهريور ۱۳۹۰

مسکن متأهلی دانشجویان آمد/ یک خوابه 9 میلیون ؛ 2 خوابه 16 میلیون

صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در مکاتبه با دانشگاهها از هماهنگی‌های اولیه از سوی وزارت علوم جهت تأمین مسکن متأهلی برای دانشجویان متأهل خبر داد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در مکاتبه با دانشگاهها از هماهنگی‌های اولیه از سوی وزارت علوم جهت تأمین مسکن متأهلی برای دانشجویان متأهل خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، منصور حبیب‌پور گودرزی - قائم مقام صندوق رفاه دانشجویان طی بخشنامه‌ای به معاونان دانشجویی دانشگاه‌های تحت پوشش وزارت علوم، روسای مراکز استانی دانشگاه پیام نور و روسای مراکز استانی دانشگاه جامع علمی کاربردی از انجام هماهنگی‌های اولیه در خصوص تأمین مسکن متأهلی دانشجویان خبر داد.

در این بخشنامه مقرر شده است، دانشگاه‌ها لیست مشخصات دانشجویان به تفکیک مقطع دکتری، مقطع کارشناسی ارشد و مقطع کارشناسی که متقاضی مسکن متأهلی هستند را به صندوق رفاه دانشجویان ارسال کنند.

قائم مقام صندوق رفاه دانشجویان در این نامه اعلام کرده است: "مسکن متأهلی یک خوابه با پرداخت 9 میلیون تومان، مسکن متأهلی دو خوابه با پرداخت 16 میلیون تومان (پرداخت بقیه از طریق وام بانکی صورت می گیرد) قابل حصول می‌باشد."

به گزارش مهر، برخی دانشگاه‌ها در اطلاعیه‌هایی جداگانه اعلام کرده‌اند که اقدام دانشگاه در زمینه جمع‌آوری مشخصات دانشجویان متأهل متقاضی مسکن متأهلی در این مرحله صرفاً جهت ارسال اسامی متقاضیان به صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم است و دانشگاه هیچ‌گونه مسئولیتی در قبال رد یا قبول درخواست‌های ارسالی ندارد.

منصور حبیب پور گودرزی نیز در گفتگو با خبرنگار مهر درباره روندهای اجرایی و جزئیات شرایط اعطای مسکن متأهلی به دانشجویان متأهل گفت: اوایل شهریور ماه جلسه‌ای درباره مسکن متأهلی دانشجویان برگزار می‌شود که در آن برخی موارد درباره شرایط و روندهای اجرایی مرتبط با مسکن متأهلی مشخص و درباره گام‌های اجرایی بعدی اطلاع‌رسانی می‌شود.

قائم مقام صندوق رفاه دانشجویان خاطرنشان کرد: بخشنامه‌ای که درباره مسکن متأهلی دانشجویان به دانشگاه‌ها ارسال شده است نشان‌دهنده این است که گام‌های اجرایی مسکن متأهلین در صندوق رفاه دانشجویان برداشته شده است.
نظرات بینندگان