arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۵۹۰۲۲
تاریخ انتشار: ۱۲ : ۱۷ - ۱۷ مرداد ۱۳۹۶

تصاویر دیده نشده : زمان به قدرت رسیدن هیتلر

مجموعه تصاویری دیده نشده از زمان به قدرت رسیدن آدولف هیتلر منتشر شد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

تصاویر کمیاب و دیده نشده از آدولف هیتلر رهبر کاریزماتیک حزب ملی سوسیالیست کارگران آلمان (حزب نازی) منتشر شد.

به گزارش «انتخاب»؛ این مجموعه فوق العاده که رسانه‌های آلمانی و انگلیسی آن را بی‌نظیر و باورنکردنی عنوان کرده‌اند شامل ۴۰۰ عکس است که تعدادی از آنها منتشر شده است.

در چند عکس منتشر شده هیتلر در میان هوادارانش است، در عکس‌هایی دیگر او در حال دست دادن با دختربچه، گل گرفتن از بچه و غذا دادن به یک بچه آهو است.

تصاویری از دست نوشته او نیز منتشر شده است.

آدولف هیتلر بین سال‌های ۱۹۳۳ تا ۱۹۴۵ صدر اعظم آلمان و از ۱۹۳۴ به بعد، هم‌زمان در مقام پیشوای رایش آلمان بزرگ نیز حکومت کرد.

هیتلر به عنوان یک کهنه‌سرباز نشان‌دار جنگ جهانی اول در سال ۱۹۲۰ به حزب نازی پیوست و در سال ۱۹۲۱ به ریاست آن رسید. او در سال ۱۹۲۳ به خاطر شرکت در کودتایی نافرجام معروف به کودتای آب‌جوفروشی مونیخ به تحمل ۵ سال زندان محکوم شد.

وی پس از آزادی از زندان، با ترویج ایده‌های ملی‌گرایی، ضدکمونیستی، یهودستیزی و ایراد سخنرانی‌های پرشور بر ضد پیمان ورسای، حامیان بسیاری در کشور آلمان به‌دست آورد. هیتلر در سال ۱۹۳۳ به مقام صدراعظمی رسید.

مجموعه ارتشی-صنعتی آلمان در زمان صدارت وی توانست قوای تحلیل‌ رفته این کشور را بازسازی کرده و آن را تبدیل به یکی از قدرت‌های بر‌تر اروپا در زمان خود کند. 

هیتلر سیاست خارجی خود را با هدف سیاست لبنسراوم دنبال نمود و یکی از دلایل نخست و عمده وقوع جنگ جهانی دوم تهاجم به لهستان در ۱۹۳۹ بود که در نتیجه، بریتانیا و فرانسه به آلمان اعلام جنگ کردند؛ جنگی که بین دو قدرت نیروهای محور و نیروهای متفقین درگرفت و در طی این مدت اروپا و همچنین سایر نقاط دنیا شاهد ویرانی‌ها و تلفات بسیار بود. اگرچه در عرض سه سال، آلمان و نیروهای متحدش بیشتر مناطق اروپا، بخش‌های قابل‌توجهی از آفریقا، شرق آسیا، و اقیانوسیه را اشغال کردند، اما نیروهای متفقین از سال ۱۹۴۲ به بعد، از آنان پیشی گرفت و در سال ۱۹۴۵، رایش آلمان بزرگ را از هر سو محاصره نمودند.

هیتلر در ۲۹ آوریل ۱۹۴۵ در روزهای پایانی نبرد برلین، با اوا براون که برای سال‌های طولانی معشوقه او بود ازدواج کرد. در ۳۰ آوریل، یعنی یک روز پس از ازدواجش، به همراه همسرش خودکشی کرد.

تصاویر دیده نشده : هیتلر

تصاویر دیده نشده : هیتلر

تصاویر دیده نشده : هیتلر

تصاویر دیده نشده : هیتلر

تصاویر دیده نشده : هیتلر

تصاویر دیده نشده : هیتلر

تصاویر دیده نشده : هیتلر

تصاویر دیده نشده : هیتلر

تصاویر دیده نشده : هیتلر

تصاویر دیده نشده : هیتلر

تصاویر دیده نشده : هیتلر


نظرات بینندگان