arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۵۹۳۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۲ : ۰۱ - ۰۲ شهريور ۱۳۹۰

پاتوق ويدئويي گوگل

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
اميرحسين کريمان: فشارها بر فيس بوک افزايش مي يابد.

با فعال شدن ويژگي تازه اي که به کاربران شبکه اجتماعي گوگل اجازه مي دهد به صورت همزمان به تماشاي فيلم هاي «يوتيوب» بپردازند، فشارها بر فيس بوک فزوني گرفت.

هم اکنون در قسمت پايين هر يک از ويدئوهاي پايگاه اينترنتي يوتيوب، گزينه جديدي خودنمايي مي کند که « Hangouts » (پاتوق) نام دارد.

با استفاده از اين ويژگي، کاربران مي توانند دوستان خود را دعوت کنند تا به يک گروه گفتگوي ويدئويي پيوسته و به صورت جمعي فيلم تماشا کنند.

کاربراني که روي گزينه به اشتراک گذاري ويدئوهاي يوتيوب کليک مي کنند پس از آن با انتخاب دکمه Hangout' + Start a Google . 'Watch with your friends دوستان خود را به حضور در اين پاتوق دعوت مي کنند.

در واقع «پاتوق گوگل پلاس»، يک اتقاق گفتگوي ويدئويي است که مي تواند به صورت همزمان ميزبان 10 نفر باشد. بدين ترتيب دوستاني که هر يک در گوشه اي از دنيا زندگي مي کنند با حضور در اين پاتوق مجازي، گويي در خانه و اتاق شخصي يکي از اعضا گرد آمده اند و به صورت جمعي مشغول تماشاي تلويزيون يا کارهاي مشابه ديگر هستند.

پيوندهاي ويدئويي سايت يوتيوب که در تملک گوگل است، روي شبکه اجتماعي «گوگل پلاس» همانند سرنخ هايي عمل مي کنند که افراد دعوت شده را به سوي پاتوق ويدئويي مجازي يوتيوب رهنمون مي شوند.

فيس بوک نيز با همکاري اسکايپ، خدمات گفتگوي ويدئويي راه اندازي کرده است اما بر خلاف سرويس جديد «پاتوق» گوگل پلاس، اين امکان وجود ندارد که کاربران با يکديگر فيلم تماشا کنند.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
Janaya
|
UNITED STATES
|
۰۳:۰۷ - ۱۳۹۰/۰۶/۰۸
0
0
Thanks alot - your answer solved all my problems after several days srtugiglng
نظرات بینندگان