arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۵۹۳۶۴
تاریخ انتشار: ۳۳ : ۱۵ - ۱۹ مرداد ۱۳۹۶

نجفی کاندیدای نهایی شهرداری تهران شناخته شد / الویری: رأی‌گیری امروز به این معنی نیست که نجفی شهردار شده/ ممکن است در روزهای باقیمانده چهره های دیگری هم مطرح شوند

محمدعلیخانی عضو منتخب شورای شهر تهران گفت: صراحتا ميگويم، هنوز شهردار شدن محمدعلی نجفی قطعی نيست.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
نجفی کاندیدای نهایی شهرداری تهران شناخته شد / الویری: رأی‌گیری امروز به این معنی نیست که نجفی شهردار شده/ ممکن است در روزهای باقیمانده چهره های دیگری هم مطرح شوند
 
محمدعلی نجفی کاندیدای نهایی شهرداری تهران شد.
 
به گزارش «انتخاب»؛ او پس از تشکیل شورای شهر در اول شهریور و پس از سوگند اعضای شورای شهر، انتخاب رییس و هیات رییسه شورا و رای گیری رسمی در صحن علنی شورای شهر به عنوان شهردار به وزارت کشور معرفی می‌شود.
 
لازم به ذکر است که الهه کولایی یکی از سه کاندیدای شهرداری تهران در نامه‌ای در دقایق انتهایی رای‌گیری، از کاندیداتوری خود انصراف داد.

وی گفت: من برای بهبود اوضاع و برآورده شدن خواسته‌های مردم پا به این عرصه گذاشتم، اما گویا برآوردهای آرا نشان از انتخاب فرد دیگری داشت و بر همین اساس طی نامه‌ای انصراف دادم. 
 
تکمیلی /
 
**محسن مهرعلیزاده در دقایق پایانی جلسه انتخاب گزینه نهایی شهرداری تهران، از کاندیداتوری خود انصراف داد.
 
با این حساب محمدعلی نجفی تنها گزینه شهرداری تهران بود و همه ۲۱ رای اعضا را به خود اختصاص داد.

** مرتضی الویری پس از پایان جلسه امروز منتخبان شورای شهر پنجم در جمع خبرنگاران گفت: رأی‌گیری امروز به این معنی نیست که نجفی شهردار شده است. تلقی من این است که در روز نخست پنجمین دوره شورای شهر تهران، ری و تجریش، آقای نجفی همین تعداد رأی را کسب کنند، اما تا آن زمان ایشان کاندیدای نهایی تصدی این پست هستند.

وی افزود: ممکن است در این مدت نظرات و یا چهره‌های دیگری وجود داشته باشد اما به نظر چنین چیزی بعید می‌آید.

محمدعلیخانی نیز گفت: صراحتا ميگويم،هنوزهم شهردار شدن نجفی قطعی نيست.

نظرات بینندگان