arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۶۰۴۰
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۴۱ : ۰۱ - ۰۳ شهريور ۱۳۹۰

محسن هاشمی: اگر مصلحت کشور نبود احمدی نژاد امکان اتمام دوره پیدا نمی کرد

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
محسن هاشمی تصریح کرد از زمان مادها تابحال فردی مانند احمدی‌نژاد در تاریخ پیدا نشده است که بتواند با اتهام‌زنی به رقبایش اعتماد برخی از مردم را بدست آورد.

محسن هاشمی در گفت و گو با خبرآنلاین ضمن انتقاد از عملکرد احمدی نژاد اظهار داشت: به نظر من از زمان مادها تابحال فردی مانند احمدی‌نژاد در تاریخ پیدا نشده است که بتواند با اتهام‌زنی به رقبایش اعتماد برخی از مردم را بدست آورد. احمدی‌نژاد خود از بزرگ اتهام‌زنندگان و افشاگران در کشور است. هنر قابل توجهی در سوار شدن بر موج شایعات دارد تا از این طریق برای وجهه خود استفاده کند. او مانند کسی است که در طول 7 سال گذشته بر سر شاخه نشسته بوده است و برای منافع کوتاه مدت خود شاخ می‌بریده است و حال که شاخه با تلاش او در حال شکستن است و اتهامات متوجه خود و یارانش شده است، داد و فریادش برآمده است که وای به آنها که اتهام می‌زنند و افشاگری ثابت نشده می‌کنند.

وی افزود: تیم مطبوعاتی و رسانه‌ای و کسانی که از سفره او متنفع می‌شدند، با استفاده از بودجه بیت‌المال خدمت‌گذاران به انقلاب، ایران و اسلام را در طول این چند سال تخریب جدی کردند و اعتماد مردم را نیز از بین بردند. حال هم به دنبال تخریب دین مردم هستند که خوشبختانه بزرگان موضوع را درست فهمیدند و به میدان آمدند. دست آنها رو شده است، اگر مصلحت کشور و انقلاب نبود، قطعاً امکان اتمام دوره را پیدا نمی‌کردند.

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۵
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۴۳ - ۱۳۹۰/۰۶/۰۳
28
2
1-حرفات درست ولی اگر همین مصلحت هم نبود آقا مهدی و آقا یاسر و فائزه خانم الان داشتن آب خنک نوش جان می کردند(البت بعد افطار ایشالله)
2-این برخی مردم که میگی حدود 25 میلیون!!!!! بودند
3-درسته که احمدی نژاد اتهام زنی کرد ولی حضرت عباسی چرا بعضی اتهامها به بعضیها ناجور می چسبه....چرا شما آقازاده های گرامی جوری رفتار نکردید که اتهام بهتون نچسبه؟!
پاسخ ها
ایرانی
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۷:۳۱ - ۱۳۹۰/۰۶/۰۳
من طرفدار اقای هاشمی نیستم! یعنی در واقع هرچی شما شنیدی من هم شنیدم خدا فقط میدونه که راسته یا دروغ! (آخه لیست هنوز تو جیبه)
ولی زمان هاشمی وتا زمان خاتمی همه مردم خیلی راحت تر از حالا زندگی میکردند!
نظرات بینندگان