arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۶۰۵۶۴
تاریخ انتشار: ۵۸ : ۱۸ - ۲۵ مرداد ۱۳۹۶

تصادف خونین مینی‌بوس و کامیونت در جنوب تهران

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران از تصادف خونین یک دستگاه مینی بوس قدیمی با یک دستگاه کامیونت در جاده ورامین خبر داد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران از تصادف خونین یک دستگاه مینی بوس قدیمی با یک دستگاه کامیونت در جاده ورامین خبر داد.

به گزارش انتخاب، سید جلال ملکی در گفت‌وگو با ایسنا دراین‌باره گفت: وقوع حادثه رانندگی در ساعت 11:57 صبح امروز به سامانه 125 اطلاع داده شد که درپی آن ستاد فرماندهی، آتش‌نشانان دو ایستگاه را به محل حادثه واقع در جاده ورامین ابتدای پل تقی آباد اعزام کرد.

وی با اشاره به حضور عوامل آتش‌نشانی در محل گفت:‌ پس از حضور آتش‌نشانان در محل حادثه مشاهده شده که یک دستگاه مینی‌بوس قدیمی با 14 سرنشین درحال حرکت در مسیر بوده که ناگهان با یک دستگاه کامیونت برخورد و پس از انحراف از مسیر اصلی و برخورد با گاردریل‌های کناری جاده در محل متوقف شده است.

ملکی با بیان اینکه هر 14 سرنشین مینی بوس در کابین این خودرو محبوس شده بودند خاطرنشان کرد: آتش‌نشانان پس از ایمن سازی محل، با استفاده از تجهیزات مخصوص در خودرو را برش داده و هر 14 سرنشین را از داخل مینی بوس خارج کردند که از این تعداد هشت تن (دو زن و شش مرد) به‌دلیل مصدومیت توسط عوامل اورژانس به بیمارستان منتقل شدند و مابقی به شکل سرپایی خدمات درمانی دریافت کردند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرتهران با بیان اینکه عوامل پلیس راهور علت این حادثه را بررسی و اعلام خواهند کرد، گفت:‌ آتش نشانان پس از ایمن سازی محل در ساعت 12:23 امروز به عملیات خود خاتمه دادند.
نظرات بینندگان