arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۶۰۶۱۶
تاریخ انتشار: ۱۲ : ۰۹ - ۲۶ مرداد ۱۳۹۶

حسینی در مخالفت با وزیر پیشنهادی جهاد کشاورزی: تیم مدیریتی حجتی اصلاح شود

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
نماینده مردم تفرش در مجلس شورای اسلامی خواستار تغییر تیم مدیریتی وزیر جهاد کشاورزی شد.

به گزارش انتخاب، محمد حسینی در جلسه امروز (پنجشنبه) مجلس شورای اسلامی در مخالفت با وزیر پیشنهادی جهاد کشاورزی، گفت: متاسفانه در دوره مسئولیت آقای حجتی نه تنها جلوی زمین خواران حومه تهران گرفته نشده، بلکه اگر سری به دادگاه‌های شهرستان‌های کوچک بزنید می‌بینید که کشاورزان به جای این که سر زمین‌هایشان باشند در دادگاه‌ها منتظر صدور حکم هستند.

وی افزود: عملکرد آقای حجتی موجب خرسندی مقام معظم رهبری بوده و این امر بر کسی پوشیده نیست، اما جز بازنشستگان کسی اطراف ایشان نبوده که از آنها استفاده کند. تیم مدیریتی آقای حجتی از علامت سوال‌های مجلس بوده‌اند و لازم است این تیم اصلاح شود.

این عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی خرید گندم خارجی، عدم پرداخت یارانه کشمش، خرید میوه از بازارهای خارجی و عدم خریداری محصولات داخلی در زمان برداشت را از جمله ایرادات وارد به وزارت جهاد کشاورزی عنوان و خاطر نشان کرد: در سال 1394 قرار بود برای جریمه کشاورزانی که محصولات‌شان دچار سرمازدگی و خشکسالی شده تمهیدی اندیشیده شود، اما اقدامی در این زمینه انجام نشده است. همچنین شاهد این بودیم که کامیون‌های هندوانه با وجود کمبود آب برگشت خورده است.

حسینی با اشاره به مشکلات به وجود آمده برای دامداران و مرغداران داخلی اظهار کرد:‌ در برنامه اعلامی وزیر پیشنهادی وزیر جهاد کشاورزی امکان دسترسی به اهداف پیش بینی شده مندرج در بخش کشاورزی در برنامه ششم توسعه وجود ندارد.
منبع: ایسنا
نظرات بینندگان