arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۶۰۹۱
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۰۲ : ۱۲ - ۰۳ شهريور ۱۳۹۰

صداقت را از معاون پارلمانی احمدی نژاد بیاموزید!

محمدرضا میرتاج‌الدینی نماینده تیریز (16آبان 1387): تعطیلات رسمی در كشور ما نسبت به دیگر كشورها بسیار زیاد است و مجلس با بررسی این طرح به دنبال كاهش تعطیلات غیرضروری در كشور است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

الف نوشت:

نمای اول: محمدرضا میرتاج‌الدینی نماینده تیریز (16آبان 1387): تعطیلات رسمی در كشور ما نسبت به دیگر كشورها بسیار زیاد است و مجلس با بررسی این طرح به دنبال كاهش تعطیلات غیرضروری در كشور است.

لینك فرمایش به نقل از سایت خود ایشان:
http://www.tajoddini.com/index.php?option=com_content&task=view&id=595&Itemid=9

نمای دوم: محمدرضا میرتاج‌الدینی نماینده تیریز (3شهریور 1388): اقدام دولت برای كاهش ساعات كار ادارات در ماه رمضان چند سال است كه از سوی دولت انجام می‌گیرد و مجلس هم ضمن مخالفت با این موضوع، اعلام كرده است كاهش ساعات اداری در طول یك ماه خلاف قانون است.

نمای سوم: خبرگزاری ها (26 آبان 1388): محمود احمدی نژاد محمدرضا میرتاج الدینی را به عنوان معاون رییس جمهور در امور مجلس منصوب كرد.

نمای كمكی: احمدی‌نژاد در جمع روسای آموزش و پرورش (4مرداد 1390): ما عده‌ای را مامور كردیم كه گزارشی از میزان تعطیلات كشورهای دیگر نیز تهیه كرده و مقایسه‌ای با تعطیلات خود داشته باشیم. در گزارشی كه از این موضوع در شورای عالی انقلاب فرهنگی ارائه شد كمترین میزان تعطیلات متعلق به كشوری بود كه هم اكنون در خلیج عدن قرار داشته و با مشكلات بسیاری روبرو است و پس از آن كمترین تعطیلات در ایران وجود دارد.

برخی می‌گفتند دولت نهم و دهم تعطیلات زیادی را به كشور تحمیل كرده است و با محاسبات غلطی آن را عاملی برای زیان دیدن كشور اعلام می‌كردند ولی باید گفت مگر كار به ساعات طولانی ارتباط دارد.

تجربه ما نشان می‌دهد كه وقتی دو تا سه ساعت از ساعات كاری در ماه رمضان كاهش می‌یابد بازدهی افراد در ادارات افزایش می‌یابد.

نمای چهارم: محمدرضا میرتاج‌الدینی معاون پارلمانی رییس‌جمهور (3 شهریور 1389): دولت از افزایش تعطیلات عید فطر استقبال می‌كند، همانطور كه معتقد به كاهش ساعت كاری در ماه مبارك رمضان است.

نمای پنجم: محمدرضا میرتاج‌الدینی معاون پارلمانی رئیس جمهور (24مرداد1390): افزایش تعطیلی عید سعید فطر باعث افزایش وحدت ملی و حتی فراملی می شود. اگر مجلس تعطیلی عید فطر را افزایش ندهد، دولت اقدام می‌كند.

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۲
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۴۰ - ۱۳۹۰/۰۶/۰۳
0
2
خیلیم خوب
یاشار
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۵۸ - ۱۳۹۰/۰۶/۰۳
0
1
مقایسه کنید:ساعت کاری در یک سال:
ژاپن2000 ساعت-کره جنوبی 1900 ساعت-آلمان 1800 ساعت-چین کومونست 1400 ساعت-آمریکای جنایتکار 1350 ساعت-ترکیه لائیک 1300-ایران خودمون 800 ساعت.بعدش هم انتظار داریم مشکلاتمون بسرعت تموم شه!!!!!!!!!!!
نظرات بینندگان