arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۶۱۳۷۱
تاریخ انتشار: ۲۹ : ۱۷ - ۳۰ مرداد ۱۳۹۶

رسیدگی به پرونده حمیدصفت 4 ماه طول می کشد/ کلید آزادی در دست برادر

وکیل حمید رضا صفت خواننده رپ، درخصوص چگونگی رسیدگی به پرونده موکل خود گفت: هنوز تحقیقات مقدماتی در خصوص پرونده حمید رضا صفت انجام نشده است،پس از تحقیقات مقدماتی ، تصمیم گیری قضایی آغاز خواهد شد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
وکیل حمید رضا صفت خواننده رپ، درخصوص چگونگی رسیدگی به پرونده موکل خود گفت: هنوز تحقیقات مقدماتی در خصوص پرونده حمید رضا صفت انجام نشده است،پس از تحقیقات مقدماتی ، تصمیم گیری قضایی آغاز خواهد شد.

به گزارش انتخاب، مجید امجدی فخر به اتهام حمید رضا صفت اشاره کرد و گفت: اتهام ایشان به دلیل اینکه در محل ضرب و جرح حضور داشتند قتل عمد است. اما چون اقدام کشنده ای انجام ندادند واز وسیله ای نیز استفاده نکردند و پدر خوانده ایشان نیز از قبل دچار کسالت بودند لذا باید درخصوص این اتهام رسیدگی دقیق تری صورت گیرد.

وی در پاسخ به این پرسش چرا اتهام قتل عمد بر حمید صفت زده شده است ادامه داد: تا مادامیکه مدارکی دال بر رد قتل عمد ارائه نشود ایشان همچنان متهم به قتل عمد هستند.البته باید گفته شود آقای صفت ناخواسته وارد یک درگیری خانوادگی شده وکسالت پدر خوانده ایشان که شامل بیماری قند و بیماری قلبی نیز می تواند مزید بر علت شده باشد.

امجدی با اشاره به اینکه روند رسیدگی به پرونده موکلش ممکن است حداقل 4 ماه بطول بینجامد گفت:فعلا امکان آزادی آقای صفت با وثیقه وجود ندارد ایشان همچنان در بازداشت موقت بسر می برند تا تحقیقات پزشکی قانونی و اظهارات شهود اعلام شود آن وقت بازپرس پرونده تصمیم گیری می کنند.

وکیل حمیدرضا امجد همچنین از حضور برادر مقتول وسفرش از آلمان به تهران به عنوان اولیای دم خبرداد.

حمید رضا صفت خواننده سبک رپ کشورمان، سه روز قبل به اتهام قتل عمد پدرخوانده خود بازدداشت شد. وی در اعترافات اولیه خود عنوان داشت که پس از تماس برادرم از کشور امریکا مبنی بر اینکه مقتول با مادرم درگیر شده ، به سرعت خودم را به خانه رساندم؛ زمانیکه به موضوع درگیری او با مادرم اعتراض کردم با یکدیگر درگیر شدیم که طی درگیری متوفی را مورد ضرب و جرح قرار دادم.

از آنجا پدرخوانده وی سه روز پس از این درگیری در بیمارستان درگذشت اکنون وی به اتهام قتل پدرخوانده خود در زندان بسر می برد.
نظرات بینندگان