arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۶۱۵۰۸
تاریخ انتشار: ۰۴ : ۱۲ - ۳۱ مرداد ۱۳۹۶

آغاز فرصت مجدد انتخاب رشته آزمون کارشناسی ارشد علوم پزشکی

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
مرکز سنجش آموزش پزشکی از فرصت مجدد انتخاب رشته و ویرایش اطلاعات آزمون کارشناسی ارشد علوم پزشکی تا ساعت ۲۴ امروز سه‌شنبه ۳۱ مرداد خبرداد.

به گزارش انتخاب به نقل از ایسنا،‌ کلیه داوطلبان مجاز به انتخاب رشته محل و همچنین متقاضیان استفاده از تسهیلات استعداد درخشان با آزمون و بدون آزمون  می‌توانند در صورتی که در زمانهای تعیین شده، موفق به انتخاب رشته محل نشده‌اند  و یا نیاز به ویرایش انتخابهای خود دارند، تا ساعت ٢٤ امروز نسبت به ثبت انتخاب‌های خود اقدام کنند.

لازم به ذکر است،‌ براساس اعلام مراجع ذیربط تغییرات زیر در پذیرش دو رشته آموزش بهداشت و انگل شناسی بوجود آمده است دو نفر از پذیرفته شدگان رشته آموزش بهداشت دانشگاه علوم پزشکی سبزوار با توجه به اولویت نمره، مرحله پژوهشی دوره تحصیل خود (پایان‌نامه) را در دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی طی خواهند نمود و طبق اعلام دانشگاه علوم پزشکی لرستان، دوره مازاد (پرداخت با شهریه) رشته انگل شناسی آن دانشگاه با تخفیف ٤٠ درصدی شهریه ارائه می شود.

بر اساس این گزارش، آزمون کارشناسی ارشد رشته‌های پزشکی سال ۹۶ در روزهای پنجشنبه و جمعه، ۲۲ و ۲۳ تیرماه برگزار شد و مهلت انتخاب رشته این آزمون از ۱۳ مرداد آغاز شد و تا ساعت ۲۴ روز ۱۵ مرداد ادامه داشت.
نظرات بینندگان