arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۶۱۶۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۵ : ۱۱ - ۰۴ شهريور ۱۳۹۰

همه زندانیان جرایم غیر‌ عمد تا پایان سال جاری آزاد می شوند

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
 ایسنا نوشت:
 
قائم مقام وزیر دادگستری از حضور 9 هزار زندانی جرایم غیر عمد در زندان‌های سراسر کشور خبر داد.

 غلامرضا سعیدی در مراسم جشن گلریزان آزادی زندانیان استان سمنان در این زمینه افزود: آزادی این تعداد از زندانیان به دو هزار و 500 تا سه هزار میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد.

 وی با بیان اینکه سال گذشته از محل 130 میلیارد ریال کمک‌های مردمی 80 درصد از زندانیان جرایم غیر عمد آزاد شده‌اند، ادامه داد: پیش‌بینی می‌شود امسال تقریبا تمام زندانیان جرایم غیر عمد آزاد شوند.

 قائم‌مقام وزیر دادگستری با بیان اینکه در جشن گلریزان امسال احتمالا 150 میلیارد ریال کمک‌های مردمی جمع‌آوری می‌شود، تصریح کرد: علاوه بر این رقم، هزار میلیارد ریال تسهیلات بانکی، 200 میلیارد ریال کمک بلاعوض دولتی و سایر کمک‌ها نیز به این امر اختصاص می‌یابد.

 سعیدی با بیان اینکه امسال شمار زندانیان در کشور افزایش یافته است، اظهار کرد: مشکلات مالی، بیمه شخص ثالث و مهریه از جمله زمینه‌های اصلی افزایش زندانیان غیر عمد کشور است و با اجرای قوانین سختگیرانه در خصوص جرایم دیه می‌توان از افزایش آمار زندانیان جرایم غیر عمد جلوگیری کرد.

 بر اساس این گزارش، در جشن گلریزان استان سمنان بالغ بر دو میلیارد و 200 میلیون ریال برای آزادی زندانیان جرایم غیر عمد این استان جمع‌آوری شد.

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۴۵ - ۱۳۹۰/۰۶/۰۴
0
1
چه دلیل داره واسه مهریه یکی رو بندازن زندان؟
واقعآ سئواله برام!
مگه زن به تکلیفش عمل نکنه میندازنش زندان!!!!
نظرات بینندگان