arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۶۱۸۰
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: ۲۶ : ۱۵ - ۰۴ شهريور ۱۳۹۰

تونل توحید به دلیل آبگرفتگی، شب گذشته مسدود شد

قائم مقام معاونت خدمات شهری شهرداری تهران، گفت: شب گذشته تونل توحید به دلیل آبگرفتگی ناشی از بارش باران برای مدت كوتاهی مسدود شد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

قائم مقام معاونت خدمات شهری شهرداری تهران، گفت: شب گذشته تونل توحید به دلیل آبگرفتگی ناشی از بارش باران برای مدت كوتاهی مسدود شد.

محمد احمدی بافنده در گفت وگو با خبرنگار اجتماعی فارس درباره آب گرفتگی معابر شب گذشته تهران، اظهار داشت: سیستم های دفع آب های سطحی و جوی های آب ظرفیت مشخصی دارند كه اگر بیش از ظرفیت آنها بارش باران اتفاق بیفتد آب از سطح آنها بالا می آید.

با ۱۰ دقیقه بارش شدید باران یك ششم آب سد كرج در تهران آب جمع می شود

وی با بیان اینكه نمی توانم همه جای تهران را كانال كشی كنم، تصریح كرد: هنگام یك بارش معمولی باران دفع حجمی از آب های سطحی پیش بینی شده است ولی اگر ۱۰ دقیقه بارش شدید اتفاق بیفتد به اندازه یك ششم آب سد كرج آب جمع می شود و قطعا ممكن است در نقاطی این آب بالا بیاید كه این امر طبیعی است.

قائم مقام معاونت خدمات شهری شهرداری تهران، خاطرنشان كرد: اینكه هنگام آب گرفتگی معابر بتوانیم بر اوضاع مسلط باشیم، نقاط آبگیر را بشناسیم و نسبت به رفع آن اقدام كنیم از همه مهمتر است كه آن را انجام می دهیم.

همه آبگرفتگی های معابر تهران تقصیر شهروندان نیست

وی همچنین درباره مملو بودن جوی های آب از زباله در برخی موارد، گفت: بارها این موضوع تكرار شده و شاهد بودیم برخی افراد به راحتی زباله های خود را در جوی آب می ریزند ولی نمی توان به همه مردم تذكر داد چرا كه این امر باید برای شهروندان فرهنگ سازی شود؛ البته نمی توان همه آب گرفتگی ها را به مردم مرتبط كرد.

احمدی بافنده خاطرنشان كرد: شب گذشته مسیر عبور از تونل توحید به دلیل آب گرفتگی حدود ۲۰ سانتیمتر، برای مدتی كوتاه بسته شد كه با انجام عملیات نیروهای مربوطه آب داخل تونل جمع آوری شد.

قائم مقام معاونت خدمات شهری شهرداری تهران در بخش دیگری از سخنان خود گفت: در گذشته این نكته را متذكر شده ام كه اكثر شبكه های معابر ما آسفالت است و آب را جذب نمی كنند در حالی كه در بسیاری از شهرهای دنیای و حتی در كشور خودمان خاك مناسبی وجود دارد كه می تواند آب ناشی از بارش باران را جذب كرده و به سفره های زیر زمینی منتقل كند.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
شریف
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۳۷ - ۱۳۹۰/۰۶/۰۴
0
0
افتضاحی دیگر از قالیباف 1000 میلیارد پول بیت المال رو خرج کردن گند زدن با این تونلشون.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۳۹ - ۱۳۹۰/۰۶/۰۴
0
0
البته فقط توحيد نبود خيلي از جاهاي تهران بسته شده بود.
J.V.K
|
UNITED STATES
|
۱۵:۵۶ - ۱۳۹۰/۰۶/۰۴
0
0
حالا میگید زمینا خاکی باشه بهتره؟خوب بکنید
نظرات بینندگان