arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۶۲۲۹
تاریخ انتشار: ۱۳ : ۱۸ - ۰۴ شهريور ۱۳۹۰

بن همام : فرجام خواهي از فيفا براي ارجاع پرونده به ديوان ورزش لازم بود

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
رئیس مخلوع کنفدراسیون فوتبال آسیا اعلام کرد با ارائه درخواست فرجام خواهی از محرومیت مادام العمر خود ، امیدی به لغو این محرومیت از سوی فیفا ندارد.

به گزارش انتخاب؛  محمد بن همام قطری که با اتهام رشوه دهی در رقابت انتخاباتی ریاست فیفا به روسای چند فدراسیون منطقه کارائیب و کونکاکاف ، برای همیشه از فعالیت در زمینه فوتبال محروم شده در پایگاه اینترنتی خود نوشت : انتظار ندارم به این زودی بتوانم نام خود را از اتهام رشوه دهی پاک کنم اما ارائه درخواست فرجام خواهی به فیفا در روند اداری لازم بود و من عزم خود را برای پیگیری اتهامات جزم کرده ام.

بن همام 62 ساله تاکید کرد : پس از دریافت گزارش کامل تحقیقات کمیته اخلاقی فیفا در مورد محرومیت وی ، اکنون با کمک وکلایش کار را پیگیری می کند و اولین گام این بود که از فیفا تقاضای فرجام خواهی کند.چون در اینصورت است که می تواند پرونده را به دیوان داوری ورزش - کاس ببرد.

مراحل بررسی فرجام خواهی بن همام در فیفا دو ماه به طول خواهد انجامید. وی در پایان نوشت : البته هنوز هم نباید امید اغراق آمیزی به صدور رای عادلانه ای داشته باشم.اکنون هم می دانم که فیفا در این مورد وقت کشی خواهد کرد ، نه اینکه چنین زمانی برای بررسی واقعا نیاز است بلکه این یک بازی تاکتیکی و سوء استفاده فیفا از قدرتش تلقی می شود.
نظرات بینندگان