arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۶۲۳۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۰ : ۱۸ - ۰۴ شهريور ۱۳۹۰

دیکتاتور فراری در بیابان های خشک لیبی/ يافته هاي مقرقذافي گوياي زندگي مجلل او

یافته های مقر دیکتاتور لیبی نشان می دهد وی با ثروت مردم لیبی زندگی مجللی برای خودش درست کرده بود.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
عالی ترین مشاور سابق رهبر لیبی معتقد است معمر قذافی احتمالا در جنوب طرابلس مخفی شده یا به بیابان ها فرار کرده است.

به گزارش سرویس بین الملل پایگاه خبری تحلیلی انتخاب؛ روزنامه النهار به نقل از عبدالسلام جلود نوشت: قذافی احتمالا در بخش جنوبی طرابلس پنهان شده است و منتظر فرصتی مناسب برای فرار از این منطقه با قیافه مبدل است.

جلود که شنبه گذشته به ایتالیا فرار کرده است به خبرنگاران گفت: احتمال دیگر این است که او چندی پیش فرار کرده است و در منطقه ای در مرز با الجزایر یا در سرت یا در سهبا مستقر است و سپس به بیابان می رود.

جلود که به قذافی برای رسیدن به قدرت در کودتای سال هزار و نهصد و شصت و نه کمک کرد، فرد دست راست قذافی در دهه هفتاد و هشتاد بود. اما قذافی در سال 1990 به سبب اختلاف با جلود، وی را از سمت نخست وزیری لیبی برکنار کرد. جلود از آن زمان به بعد از عرصه سیاسی کنار رفت.

يافته هاي مقرقذافي گوياي زندگي مجلل او

یافته های مقر دیکتاتور لیبی نشان می دهد وی با ثروت مردم لیبی زندگی مجللی برای خودش درست کرده بود.

به گزارش سرویس بین الملل پایگاه خبری تحلیلی انتخاب؛ نیروهای مخالف معمر قذافی رهبر فراری لیبی روز گذشته هم در محله باب العزیزیه طرابلس با طرفداران او درگیر بودند.

مخالفان در بازرسی های خود از مقر معمر قذافی توانستند خودروی کوچک او را پیدا کنند.

مردم لیبی بخاطر دارند که معمر قذافی چگونه سوار این خودروی کوچک می شد و درحالی که چتر روی سرش می گرفت از این خودرو پیاده می شد.

معمر قذافی علاوه بر خودروهای مجلل از امکانات رفاهی بسیار زیادی بهره مند بود.

قذافی در طول چهل و دو سال حکومتش این امکانات را برای خودش فراهم کرده بود ان هم درحالی که مردم لیبی از بسیاری از نیازهای خود محروم بودند.

تلاشهای خانه به خانه برای یافتن معمر قذافی ادامه دارد.

اما شب گذشته معمر قذافی پیام صوتی جدیدی منتشر و در ان از زنان و مردم لیبی درخواست کرد مخالفانی را که موش کثیف می خواند از طرابلس بیرون برانند.

این درحالی است که درگیری ها در طرابلس همچنان ادامه دارد بطوریکه شلیک گلوله های توپ، موشکهای گراد و صدای تیراندازی مسلسل همچنان در طرابلس طنین انداز است.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
سعید گراوندکلسرخی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۳۳ - ۱۳۹۰/۰۶/۰۴
0
4
عجب از غرور وتکبر این دیکتاتور عیاش که مدام مخالفانشو "موش" خطاب میکنه ولی غافل از اینکه "موش " بهترین لقب واقعی خودشه که معلوم نیست کدام سوراخ پنهان شده
نظرات بینندگان