arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۶۲۴۷۰
تاریخ انتشار: ۱۶ : ۱۹ - ۰۵ شهريور ۱۳۹۶

۲۴ مجروح در حوادث شبانه روز گذشته در جاده‌های کشور

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا با تشریح حوادث رانندگی ۲۴ ساعت گذشته در جاده های کشور گفت: در این حوادث ۲۴ تن مجروح شدند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا با تشریح حوادث رانندگی ۲۴ ساعت گذشته در جاده های کشور گفت: در این حوادث ۲۴ تن مجروح شدند.

به گزارش انتخاب، سرهنگ نادر رحمانی افزود: واژگونی یک دستگاه وانت نیسات در استان گیلانغرب، منجر به مجروح شدن ٩ نفر شد. به گزارش پلیس راه گیلانغرب این تصادف در کیلومتر سوم محور روستایی مرزی مورت سبز رخ داده است.

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا درباره این تصادف که ساعت ١٨ شنبه اتفاق افتاده، گفت: تخطی راننده از سرعت مطمئنه، عامل این تصادف بوده است.

سرهنگ نادر رحمانی، همچنین درباره واژگونی دیگری که استان لرستان و این بار ساعت ١١ شنبه اتفاق افتاده، توضیح داد:واژگونی یک دستگاه پژوپارس در کیلومتر ٤٠ جاده خرم آباد-اندیمشک، ٦نفر مجروح به جای گذاشته است.

علت این تصادف، بی توجهی راننده به جلو بوده است.

 غرب تهران: واژگونی پی کی

ساعت ٤ صبح شنبه، واژگونی یک دستگاه سواری پی کی در جاده شهریار باعث مجروح شدن ٤نفر شد. علت، تصادف خستگی و خواب آلودگی راننده بوده است.

خراسان جنوبی: واژگونی پژوپارس

این بار تصادف در کیلومتر ٣٨ جاده طبس اتفاق افتاده که طی آن یک دستگاه پژو پارس واژگون شده است.تصادف ساعت ١٧ شنبه روی داده و بر اثر آن ۵نفر مجروح شده اند.علت، تخطی راننده از سرعت مطمئنه بوده است.

منبع: مهر
نظرات بینندگان