arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۶۲۵۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۶ : ۰۸ - ۰۵ شهريور ۱۳۹۰

توقف شماره گذاري «روآ» از مهرماه

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
 در پي اعلام توقف شماره گذاري خودرو «روآ» از ابتداي مهر ماه، معاون ترافيك شهردار تهران از هماهنگي با خودروسازان به منظور معرفي خودرو جايگزين به رانندگاني كه پيش از اين براي دريافت خودرو «روآ» ثبت نام كرده بودند خبر داد.

سيد جعفر تشكري هاشمي با بيان اينكه استفاده از سه خودروي «پرايد، پژو آردي و روآ» در سازمان تاكسيراني شهر تهران ممنوع است، گفت: فعاليت آن دسته از خودروهاي يادشده به عنوان تاكسي در تهران نيز، به پيش از اتخاذ تصميم ممنوعيت استفاده از اين خودرو ها بازمي گردد.

وي ادامه داد: برخي تاكسي داران در گذشته براي دريافت اين خودرو ها ثبت نام كرده بودند و چون معامله انجام و بهاي خودرو پرداخت شده بود و قابليت بازگشت وجود نداشت، تعداد اندكي از تاكسي هاي تهران روآ، پرايد يا آردي است.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
یک ایرانی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۳۲ - ۱۳۹۰/۰۶/۰۵
0
1
بس است دیگر، مردم از اینکه اینقدر فیلم براشان بازی می کنند خسته شده اند از سال 80 ما داریم این موضوع توقف شماره گذاری پژو 405 و آردی و... را می خوانیم ولی پس از گذشت 10 سال نه تنها پتولید این خودرو های از رده خارج متوقف نشد بلکه نوع جدیدتر و مسخره ترش بنام روآ و اس ال ایکس آمد.
از طرفی اقدام خنده آور سایپا هم که همه را به خنده انداخته می گوید پراید دیگر تولید نمی کند. و اسم پراید را عوض می کند و می گذارد سایپا 131-132 و .... .
اینها فکر می کنند مردم ........هستند؟؟؟
مردم ........نیستند ولی ............مجبور هستند این رورواک ها را بخرند و کشته و زخمی شوند.
کاش مردم ایران هم بتوانند خودرو متناسب با روز دنیا و دلخواهشان را سوار شوند.
نظرات بینندگان