arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۶۳۳۰۸
تاریخ انتشار: ۰۱ : ۱۷ - ۱۰ شهريور ۱۳۹۶

رحیمی: مجلس حادثه واژگونی اتوبوس دانش‌آموزان هرمزگانی را بررسی می‌کند

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
یک عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با تاکید بر این‌که «مجلس حادثه تصادف اتوبوس حامل دانش آموزان هرمزگانی را پیگیری می‌کند»، گفت که مسئولان مربوطه باید مقررات و آیین‌نامه روشن و سختگیرانه‌ای درباره اعزام دانش‌آموزان و دانشجویان به اردوها و مسابقات با هدف تامین امنیت جانی آن‌ها تدوین کنند.

به گزارش انتخاب، علیرضا رحیمی در پی حادثه واژگونی اتوبوس دانش‌آموزان هرمزگانی در مطلبی در کانال تلگرامی‌اش با استفاده از این عبارات «باز هم حادثه جاده ای»، «باز هم دانش آموزان»، «باز هم قربانی در روز عید قربان»، «بازهم خودروساز داخلی»، «باز هم اورژانس و خدماتش»، «باز هم جاده و راهداری»، «باز هم راننده و کمک راننده»، «باز هم استان هرمزگان»، «بازهم آموزش و پرورش» گفت که داغ سنگین خانواده‌های داغدار حادثه تصادف اتوبوس حامل دانش آموزان عزیز هرمزگانی، ایران را در عید قربان مصیبت زده کرد.

وی ضمن ابراز تسلیت صمیمانه به خانواده های داغدیده و آرزوی سلامتی عاجل برای مصدومین این حادثه گفت که مسئولان ذیربط در دولت باید به فوریت برای اعزام دانش آموزان و دانشجویان به اردوها و مسابقات، مقررات و آیین‌نامه‌های روشن و سختگیرانه‌ای با هدف تامین امنیت جانی سرمایه‌های کشور تدوین و اعمال کنند.

به گفته وی مسئولیت وزارتخانه‌های آموزش و پرورش و علوم در تدوین مقررات و نظارت بر اعزام دانش‌آموزان و دانشجویان، روشن و قابل مطالبه است.

نماینده تهران تاکید کرد که مجلس شورای اسلامی وظیفه نظارتی خود را از طریق کمیسیون های ذیربط و نمایندگان نسبت به این حادثه اعمال خواهد کرد.

وی گفت که همه نسبت به سرمایه‌های انسانی کشورمان مسئولیت مشترک داریم و مسئولان بخشهای مختلف دولتی در این خصوص، مسئولیت مضاعف دارند.
نظرات بینندگان