arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۶۴۱۳
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: ۱۰ : ۱۱ - ۰۶ شهريور ۱۳۹۰

تکذيب 10 برابرشدن نرخ مکالمات تلفن

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
 رئيس هيأت مديره شرکت مخابرات ايران با تکذيب خبر 10 برابر شدن نرخ مکالمه تلفن ثابت در صورت تصويب کميسيون تنظيم مقررات و ارتباط راديويي گفت: البته افزايش نرخ مکالمه تلفن ثابت از سوي شوراي ملي رقابت در دست بررسي است.

به گزارش انتخاب، صبح ديروز و در پي ارسال پيامکي از شرکت ايرانسل به خبرنگاران حوزه مخابرات مبني بر افزايش 10 برابري نرخ مکالمه تلفن ثابت «سيد هاشمي» رئيس هيأت مديره شرکت مخابرات ايران در گفتگو با خبرنگار ما ضمن تکذيب اين خبر، آن را در راستاي تضعيف شرکت ياد شده توصيف کرد و گفت: اين خبر درستي نيست؛ ما هم در اين کشور زندگي مي کنيم و مباحث اقتصادي را مي فهميم.

وي با اشاره به اينکه شوراي ملي رقابت در اسفند ماه سال گذشته فرمولي را براي تعيين تعرفه اعلام کرده است، اظهار داشت: بر اين اساس شرکت مخابرات ضوابط و شرايطش را نوشته و هم به سازمان تنظيم مقررات ارتباط راديويي و هم به شوراي ملي رقابت ارسال کرده است که موضوع در دست بررسي است.

وي در پايان با تأکيد بر عدم افزايش تعرفه مخابرات در هشت سال گذشته گفت: قطعاً تعرفه مکالمه تلفن افزايش پيدا مي کند، اما ميزان افزايش آن را شوراي ملي رقابت تعيين خواهد کرد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
الو..الو..الو
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۳۷ - ۱۳۹۰/۰۶/۰۶
0
3
اول هر کاری با تکذیب شروع میشه!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۱۸ - ۱۳۹۰/۰۶/۰۶
0
0
درست تکذیب کردند ده برابر نمی شه یا9 برابر میشه یا از 10 برابر بیشتر مثلا 20 برابر مس یولان که دروغ نمی گن!!!!!!!!!! می گن؟
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۴:۰۳ - ۱۳۹۰/۰۶/۰۷
0
0
بعد از گران کردن هم تکدیب میکنند . کی بود کی بود من نبودم .
..........
نظرات بینندگان