arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۶۴۵۰۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۵ : ۱۳ - ۱۹ شهريور ۱۳۹۶

واکنش نجفی به بازداشت قائم‌مقام قالیباف/ موضوع واگذاری‌ها در دوره شهردار سابق را بررسی می‌کنیم

محمدعلی نجفی به بازداشت قائم مقامقالیباف که حرف و حدیث های زیادی درباره آن مطرح شده واکنش نشان داد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
اظهارنظر نجفی درباره بازداشت قائم‌مقام قالیباف 
شهردار تهران تاکید کرد: قراردادها و واگذاری‌های هفته‌های پایانی شهرداری در دوره قبل را مورد بررسی قرار می‌دهیم.

به گزارش ایلنا، محمدعلی نجفی در پاسخ به این سوال که چندی پیش سخنگوی قوه‌ قضاییه گفته بود ۳۴ قرارداد با کمک شهردار سابق تهران و اقدامات قوه قضاییه فسخ شده است، اطلاعی در مورد این قراردادها دارید؟ گفت: من نمی‌دانم سخنگوی قوه قضاییه چه قراردادهایی را مطرح‌ کرده‌اند. من در جریان این موضوع نیستم.

وی درباره بررسی قراردادها و واگذاری‌های صورت گرفته از سوی شهردار سابق تهران در هفته‌های اخیر اظهار داشت: حتما این قراردادها و واگذاری‌ها را مورد بررسی قرار می‌دهیم. من در ۱۰ روز گذشته به صورت رسمی در شهرداری مسئولیت پیدا کرده‌ام و در این فرصت کوتاه امکان این بررسی‌ها فراهم نشد.

شهردار تهران با بیان اینکه طی روزهای گذشته اولویت اصلی من استقرار تیم اصلی شهرداری بوده است، تصریح کرد: پس از استقرار تیم مدیریتی شهرداری که بخشی از آن مستقر شده و استقرار بخشی دیگر ادامه خواهد داشت، ان‌شاالله همه موارد مطرح شده در این چند هفته را مورد بررسی قرار می‌دهیم و اگر موارد خلاف و سویی دیده شود، حتما متناسب با آن مورد، اقدام خواهیم کرد.

نجفی درخصوص بازداشت قائم مقام محمدباقر قالیباف در شهرداری تهران نیز خاطرنشان کرد: اطلاعی که از این مسئله دارم، آن است که ایشان بازداشت شده است اما از جزییات پرونده اطلاعی ندارم و نمی‌دانم چقدر از اتهامات مربوط به فعالیت‌های ایشان در شهرداری یا چقدر مربوط به سایر فعالیت‌های خارج از شهرداری است.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۱
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۳۷ - ۱۳۹۶/۰۶/۱۹
0
0
کلا آقای نجفی هیچ اطلاعاتی از داخله شهرداری ندارد و قرار هم نبوده است که اطلاعاتی داشته باشد و اگر هم داشته باشد اعلام نماید
نظرات بینندگان