arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۶۴۷۹۴
تاریخ انتشار: ۰۱ : ۱۱ - ۲۱ شهريور ۱۳۹۶

وزیر ارتباطات اسرائیل سفر یک مقام عرب به تل‌آویو را تایید کرد

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
وزیر ارتباطات اسرائیل سفر یک مقام عرب به تل‌آویو را تایید کرد 
وزیر ارتباطات رژیم صهیونیستی سفر یک مقام کشورهای عرب حاشیه خلیج فارس به فلسطین اشغالی را تایید کرد.

شبکه خبری المیادین روز سه شنبه اعلام کرد: در حالی که رسانه های صهیونیستی در روزهای گذشته از سفر یک مسئول کشورهای عرب حاشیه خلیج فارس به تل آویو خبر داده و این مسئول را 'محمد بن سلمان' ولیعهد عربستان دانسته بودند، 'ایوب قرا' وزیر ارتباطات رژیم صهیونیستی خبر سفر این مسئول سیاسی به فلسطین اشغالی را تایید کرد.
 
قرا در گفت و گو با شبکه خبری آمریکایی 'بلومبرگ' با اشاره به اینکه خود شخصا با این شخصیت عرب دیدار کرده است، از افشا کردن هویت وی خودداری کرد.
 
رسانه های صهیونیستی روز گذشته (دوشنبه) اعلام کرده بودند که محمد بن سلمان ولیعهد عربستان هفته گذشته در سفری محرمانه وارد تل آویو شده و با بنیامین نتانیاهو نخست وزیر این رژیم دیدار کرده است.
 
این رسانه ها همچنین فاش کردند که در این سفر یک هیات آمریکایی بلند پایه شامل مسئولان برجسته امنیتی و نظامی و یک هیات سعودی که انور عشقی رئیس سابق دستگاه اطلاعاتی عربستان هم در آن حضور دارد همراه وی بوده اند.
 
به گفته این رسانه ، مقام کشورهای عرب حاشیه خلیج فارس برای فراهم سازی زمینه از سرگیری مجدد مذاکرات سازش میان فلسطینیان ورژیم صهیونیستی راهی سرزمین های اشغالی شده بود.
بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیوینستی روز چهارشنبه هفته گذشته روابط این رژیم با برخی کشورهای عربی را در سطح بی سابقه ای توصیف کرده بود.
نظرات بینندگان