arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۶۵۱۹
تاریخ انتشار: ۴۶ : ۱۹ - ۰۶ شهريور ۱۳۹۰

فرهاد مجیدی:مغرور شویم قهرمانی‌مان به هوا می‌رود

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

فرهاد مجیدی به اعتقاد بسیاری از كارشناسان، گوهر درخشان این روزهای استقلال و لیگ‌برتر است. 

بازیكنی كه در 12 امتیاز از 13 امتیاز استقلال نقشی غیرقابل انكار داشت و شخصیتش برای كاپیتانی ساخته شده. بازیكنی كه این روزها همه از حضور او در تیم‌ملی حرف می‌زنند. با كاپیتان استقلال درباره تیم‌ملی و لیگ صحبت كردیم. 

*حضور در اردوی تیم‌ملی چه حالی دارد؟ 

مثل همیشه. همیشه حضور در اردوی تیم‌ملی عالی است. 

*اهالی فوتبال می‌گویند فرهاد مجیدی استقلال با فرهاد مجیدی تیم‌ملی خیلی فاصله دارد.
(با خنده) هنوز كه بازی نكرده‌ام. اجازه بدهید بازی كنم بعد نظر بدهید. 

*اگر در تیم‌ملی به شما بازی نرسد چه اتفاقی می‌افتد؟ 

هیچ.

*واقعاً؟ 

بله. باید به نظر مربی احترام گذاشت. من همیشه گفته‌ام این بار هم می‌گویم اگر بتوانم به تیم‌ملی كمك كنم خوشحال می‌شوم بروم توی زمین. اگر هم نظر مربی روی من نباشد می‌نشینم روی نیمكت. 

*اگر كروش در بازی با اندونزی و قطر به شما بازی ندهد احتمال دارد دوباره از تیم‌ملی خداحافظی كنید؟ 

نه.

*چرا؟ 

چون داستان كروش با بقیه تفاوت دارد. اگر قبلاً از اردو رفتم به این دلیل بود كه یكسری مسائلی وجود داشت كه میلی ندارم آنها را باز كنم، ولی كروش آدم متفاوتی است. در دنیای فوتبال برای خودش جایگاهی دارد و به نظر من می‌تواند به فوتبال ما و تیم‌ملی كمك كند. به این دلیل خوشحال می‌شوم به او كمك كنم؛ ضمن اینكه من بارها گفته‌ام فوتبال ایران جوانان خوب و مستعدی دارد كه می‌توانند به فوتبال ما كمك كنند. چه ایرادی دارد از آنها استفاده شود. 

*وقتی در امارات بودید و با شما صحبت كردم، خیلی نگران بودید. می‌گفتید به عنوان اولین استقلالی از تونل ورزشگاه بالا می‌آیید و باید تیمی بسته شود كه جواب انتظار مردم را بدهد. حالا فكر می‌كنید آن استقلالی كه هواداران دوست داشتند بسته شده؟ 

ما امسال تیم خوبی داریم. از نظر بازیكن و كادر خیلی خوب است. اما برای من اینها كافی نیست. ما باید روح قهرمانی در تیم داشته باشیم. 

*الان شما در صدر جدول هستید، این برای شما كافی نیست؟ 

هنوز كه قهرمان نشدیم. این چیزها همان مسائلی است كه من فكر می‌كنم سم است. ما باید بازی با فولاد را فراموش كنیم. بازی با فولاد و آن برد تمام شد. الان ما كمتر از دو هفته دیگر بازی با تراكتور را داریم كه بازی مهمی است. تمركز ما نباید از بین برود. اگر اصالت تیمی را با غرور از دست بدهیم به هیچ مقامی نمی‌رسیم. 

*امتیازهای استقلال در این فصل را باید به نام فرهاد مجیدی نوشت. در بازی با داماش، مس، فجر و این آخری هر 4 گل بازی با فولاد. 

اصلاً این‌طور نیست. همه تیم زحمت می‌كشند. از مهدی درون دروازه گرفته تا خط دفاعی و هافبك همه زحمت می‌كشند و به تیم كمك می‌كنند. ما مهاجمان خیلی خوبی هم داریم كه همه خوب گل می‌زنند. شریفات و میلاد میدوادی در همین بازی آخر گل زدند. 

*ولی هر دو گل با پاس فرهاد مجیدی به دست آمد، به‌خصوص درباره گل میداودی كه خودت می‌توانستی گل بزنی و نزدی. 

اجازه بدهید درباره میلاد توضیحی بدهم. او مهاجم بسیار خوبی است. اگر فصل قبل مصدوم نمی‌شد مطمئن باشید ما صددرصد قهرمان می‌شدیم. پاس گل را هم به این دلیل دادم كه دوست داشتم او زودتر به جمع ما برگردد. فوتبالیستی كه یك مدت به دلیل مصدومیت از میدان دور بوده خیلی دوست دارد با گل برگردد. من پاس دادم و او هم خیلی خوب گل زد تا برگشتنش را جشن بگیرد. میلاد امسال خیلی می‌تواند به استقلال كمك كند. ما امسال جو خیلی خوبی داریم و همه كنار هم هستیم. امیدوارم این فضای صمیمی به قهرمانی ما منجر شود.

منبع:خبرانلاین

نظرات بینندگان