arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۶۵۲۵
تاریخ انتشار: ۱۱ : ۲۲ - ۰۶ شهريور ۱۳۹۰

نظر علی دایی در مورد برد پرسپولیس

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
سرمربي تيم فوتبال راه‌آهن گفت: من پرسپوليسي بودم، هستم و خواهم بود و از موفقيت اين تيم برابر نفت آبادان خوشحال شدم.

به گزارش انتخاب، علي دايي در گفت‌گو با فارس در خصوص شرايط تيم ملي ايران و بازي روز جمعه مقابل اندونزي عنوان كرد:‌ به نظر من تيم ملي كار سختي در پيش دارد. بايد همه كمك كنيم و تا دقيقه 90 حامي اين تيم باشيم.

وي افزود: از همه هواداران مي‌خواهم كه با حمايت و تشويق‌هاي بي‌نظير خودشان كي‌روش و تيم ملي را براي رسيدن به جام جهاني 2014 برزيل تنها نگذارند. از صميم قلب آرزو مي‌كنم تيم ملي موفق و سربلند باشد، فقط آنها نبايد هيچ تيمي را دست كم بگيرند. با اين مجموعه مطمئن هستم كي‌روش و تيم ملي نتايج خوبي خواهند گرفت و به موفقيت‌ خواهند رسيد.

دايي در پاسخ به اين سؤال كه چرا از راه‌آهن بازيكني به تيم ملي دعوت نشده، تصريح كرد: نمي‌خواهم احساسي حرف بزنم اما چند تا از بچه‌هاي من مستحق حضور در اردوي تيم ملي بودند. به نظر من چون آقاي كي‌روش و دستيارانش از نزديك اين تيم را نديدند آنها را انتخاب نكردند. راه‌آهن تازه تشكيل شده و نياز به زمان دارد تا خود را ثابت كند.

وي اضافه كرد: تمام و سعي و تلاش خود را انجام خواهيم داد تا انشاءالله در اردوهاي بعدي بازيكنان خلاق خود را در اختيار تيم ملي بگذاريم. قطعا كي‌روش و دستيارانش در هفته‌هاي آينده تيم ما را مثل بقيه تيم‌ها بيشتر زير نظر مي‌گيرند و اگر لازم باشد تصميم‌هاي خوبي خواهند گرفت.

دايي در خصوص 5 هفته اول ليگ برتر به فارس گفت: ارزيابي بازي‌ها بسيار سخت است. در ليگ برتر تيم‌ها به يكديگر نزديك و بسيار قوي در مسابقات ظاهر شده‌اند و تيمي مثل راه‌آهن با فرصت كمي كه داشت بد كار نكرد. انشاءالله در اين تعطيلات تيم را بازسازي مي‌كنيم و برنامه‌ريزي‌هاي خودمان را براي ادامه ليگ برتر انجام خواهيم داد تا با بازي‌هاي زيبا و شناور نتيجه خوبي بگيريم. جا دارد از همه افراد و هواداراني كه در بازي‌هاي راه‌آهن ما را حمايت كردند تشكر و قدرداني كنم.

وي در خصوص برتري پرسپوليس مقابل صنعت نفت آبادان گفت: بدون شك من از اين پيروزي بسيار خوشحال شدم. من هميشه هوادار پرسپوليس بوده، هستم و خواهم بود و اميدوارم هميشه هواداران اين تيم را خوشحال ببينم.
نظرات بینندگان